je nak ovlivnena vyska zdvihu vuci jizde, da se jezdit pri malym zdvihu stejnak jako s plnym zdvihem
diky za odpovedi.,
je nak ovlivnena vyska zdvihu vuci jizde, da se jezdit pri malym zdvihu stejnak jako s plnym zdvihem
diky za odpovedi.,
No tak ten dodaz sem moc nepochopil nešlo by to nejak přeformulovat? Protože to je spiš konstatovani skutečnosti „že je ovlivněna vyska zdvihu vuci jizde a dá se jezdit pri malym zdvihu stejnak jako s plnym zdvihem“
jestli se vidlice chova stejne pri ruznym nastaveni zdvihu, jetsli trebas neni pomalejsi pri nastaveni malyho zdvihu
a jestli pri nastaveni zdvihu na minimum muze pouzivat jako pri nejvyssi, tj. jestli neni mensi zdvih urcen trebas jen na vyjezd a nemuze se s ni skakat
vydle může být na menším zdvihu být výc natvrdo
Osobně vzduchový vydlici na drubé zacházení (4×,Dj,FR,DH) nevěřím podle mě se na tom pořádně jezdit nemůže. Jednal tím že u vzduchové pružiny je nemožné dosáhnou progresivity a pak taková vydlice má nižší citlivost pokud má udržet tlak při drubém zacházení.