Mám vidlici Dart 3 a měla by být v tlumiči vazelína, vyplatí se přestavět ji na olej? Bude to znát na chodu/tlumení?
Mám vidlici Dart 3 a měla by být v tlumiči vazelína, vyplatí se přestavět ji na olej? Bude to znát na chodu/tlumení?
Za mě ne, nevyplatí. Já sem předělal xcr a vrátil se zase zpět k vazelíně. Chodí to s ní líp a netahá to do sebe tolik bordelu.
panove,
tlmeni vs pruzeni je rozdil
takze v tlmici mas urcite olej a zmenil vlastnost tlmenia mozes viskozitou oleja
ako pruzenie mas pruzinu(ak sa nemylim) a ci je tam olej alebo vazelina rozdiel neudela…
ale poznamka od psi je pravdiva olej sa viac zasiera z toho pohladu ze sa nariedi bordel s olejom a roztrie po nohach…
a k tomu celemu.. snazis sa tuningovat vidlo ktora nema ziadnu cenu.. investuj par tisic a vysledok bude stat za to
cus
Amen.
nenapsal jsi o co ti jde
pokusim se reagovat jako vlastník a tunič této skoro nefunkčí vidle,vážící 72kg-tedy já ne ona…i když?
1-tlumič v pravé noze,ori olej 7,5w,po 2 letech výměna za 5w
žádná změna
2-levá,výměna za nejměkčí ori pružinu na 66kg(300kč)žutá nebo černá,už si nepamatuju–lepší využití zdvihu,chová se konečné jako odpružená a ne jako těžítko
3-mazámí olejem s příměsí vazelíny(motoroil 5w40+ždibec military červená-rozmíchat do stříkačky s jehlou,zasunout pod gufero(nepoškodit má dva břity asi 1cm pod sebou)podél nohy a stříknout nad futra asi 1–2mll
tato vidle vyžaduje poměrné častou údržbu mazání,často se zadírá a nepruží,s vazelínou min 1× ročně rozebrat a namazat-při repasi je lepší mazání olejem a doplnit molitany pod gufera viz epikony a občasné přimazávání pod gufery,není pak závislá na teplotě(i při –15 pracuje)
Vazelinovej tlumic? Zajimave:)