• PickNick

    Čus, můžete mi někdo, prosím, vysvětlit rozdíl u vidlice ROCKSHOX SID mezi ventilkem AIR+ a AIR- ? Jak to správně funguje? Chvíli jsem hledal správný manuál, ale bohužel neúspěšně. Za odkaz na manuál budu taky rád. Určitě ale vysvětlíte dobře.

    Díky Honza

    0 0
    • 666biker  

      AIR + je pozitivna komora, tlak ktory do nej fukas ma vplyv na silu pruzenia, cize ak das velky tlak na tvoju vahu,tak budes vyuzivat malo zdvihu..negativnou (AIR -) prisposobujes citlivost toho chodu, idealne je mat rovnaky tlak v obidvoch komorach..ked negativnu prefuknes viac ako pozitivnu, stratis kusok zo zdvihu a pridas na citlivosti,ale aj na zanarani sa vidli pri brzdeni..ked negativny tlak bude mensi, tak to bude opacne..pri 100mm zdvihu by si mal mat SAG (miera ako sa vidlica zasunie pri nasadnuti na bike, pri tvojej vahe) cca. 15–20%, na SIDke to mas aj na pravej vnutornej nohe vyznacene

      0 0
      • PickNick  

        Super Díky. Otestuju různý varianty.

        Jak jsi mi to hezky vysvětlil, skoro se mi chce zeptat na ideální nafouknutí zadního tlumiče FOX na Epicu Fox/SBC 2010. Rebound je rychlost vracení se do původní polohy, že? na to jsem bohužel nenašel tabulku.

        0 0
        • PickNick  

          Tabulku myslím na foukání zadního tlumiče Fox/SBC.

          0 0
        • 666biker  

          zadny fukas tak isto, aby si mal ten SAG tiez v tom rozmedzi ako som pisal…nemam skusenosti s tym tlmicom, ale princip nafuknutia by mal byt ten isty,ked mas pumpu,tak poskusaj a najdes si idealny tlak, ktory ti bude vyhovovat, bude to citlive a aj vyuzivajuce zdvih. a ano, rebound je nastavovanie odskoku, ako rychlo sa vidla vracia do zdvihu, ked to spomalis, tak na rozbitom terene sa ti to bude viac a viac vnarat a potom budes na doraze,takze hladaj take nastavenie, pri ktorom to bude idealne = nebude to kopat

          0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.