Vidlice - sedřená povrchova úprava

38 nepřečtených
  • AH-biker

    Na vidlice (Rock shox SID 29 brain) se mi dole u gufera objevilo trochu sedřené místo, jak jsem to doma viděl, tak jsem již nejezdil a chci to rozdělat a vyčistit, případně vyměnit /základní sadu – gufera, pěnové kroužky, o-kroužky.

    Nic z toho neteče, ztrátu tlaku nepozoruju…, má cenu řešit nějak více?

    Nevím, co se stalo, jestli bordel ve vidli…

    Díky za info.

    0 0
    • Pedro404  

      S timdle kromě výměny nohou nic moc dělat nejde a pravděpodobně se to bude zvětšovat, osobně je ale moje zkušenost taková, že to na funkci nemá vliv.

      0 0
    • BLACK1E  

      Výměna vnitřních nohou se až na vyjímky nevyplatí. Jezdit s tím jde, jen se to rychleji špiní a zhoršuje. Mám jednoho foxe, který už tu povrchovku má jen pár cm pod korunkou a furt obstojně pruží.

      0 0
    • mr.nikdo  

      A jak casto jsi sundaval spodni nohy?

      0 0
      • AH-biker  

        No právě, že jsem to koupil jetý loni a chtěl udělat servis vidlice a tlumiče letos…, prčic…, měl jsem to udělat hned kua…

        0 0
        • Pedro404  

          Nj, lekce do budoucna, spodní nohy vyčistit a promazat to chce hned, a povysunout a zkontrolovat stav kluzáků kolem pouzder ideálně ještě před koupí.

          0 0
        •  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
          0 0
    • drood  

      Obnovit se to dá. Nechá se napařit nový povlak. Můžeš si vybrat i druh, podle toho i barvu (černá, šedá, zlatá). Povlakují se tím běžně obráběcí nástroje, včetně tvrdokovu (je to tvrdší). Cena se odvíjí od velikosti plochy. Nevyjde to tedy úplně levně…

      0 0
      • Pedro404  

        To de udělat na konkrétnim místě? Máš tip na firmu, co to dělá, a orientační cenu? Aby to nevyšlo dráž než nový nohy… Popřípadě název toho postupu, kterej bych měl hledat? Povlakování?

        0 0
        • kubad  

          se nedoplatíš – navíc už je to vydřené a není to kulaté

          0 0
          •  
            Obsah tohoto příspěvku je blokován.
            0 0
        • wladeq  

          Ti-ni (fox), niklovani (ty stribrne), anodizace (ty cerne)…hodne zjednodusene…Navic jsou ty savle potahnute trosku jinym, a prisnejsim zpusobem, trochu jinak umichane, a to je magie kazde firmy, kterou se nedozvis

          0 0
          • Jakobo  

            By me zajimalo jak jsou osetrene savle na motorkach. Tam to imho dostava mnohem vetsi cocku nez na nejakem velocipedu a nikdo tam nejake 25 h servisni intervaly neresi. Nebo jsou tam mnohem vetsi provozni odpory? Hlinikove savle se vyrabely uz behem valky nebo tesne po i v CR, treba zavodni Hurikany mely duralove savle.

            0 0
            • novas752  

              Tak třeba moto fox vidle maj taky Kashimu, ne? Edit, koukám, že Fox asi motorkový vidle nedělá, tak nic. :)

              0 0
            • Vilém  

              Motorky maji vetsinou ocelove nohy.

              0 0
              • wladeq  

                Ocelove jsou u lowend odpruzeni (ty jsou pochromovane). jinak se i u mx resi tini, anodizace…pokud nejde o hardtail chopper

                0 0
          • pavelxy  

            A co ty zlaté??…:D

            0 0
        • drood  

          Ano, povlakování. Nevím, jestli umí jen konkrétní místo, možná by šla jen část nohy nad poškození. Tloušťka povlaku je v mikrometrech…

          0 0
          • Zdyn  

            Teda nevím, jak by jsi chtěl takovéto poškození opravovat povlakovaním. Předně je tam vydřený materiál a špatný povrch. Muselo by se to nejdříve vyleštit, čímž ještě další materiál zmizí. Takže v místě poškození už by noha neměla správné rozměry (vůle ve futrech). Povlakování samotného poškozeného místa by pak technologicky možné bylo, ale okolní plochy je třeba chránit maskováním (krytky,…). Ve výsledku akce za pěkných pár tisíc.

            0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.