• doktormc

    ZDar Canyonisti, poraďte, řeším dilema XC 4 a XC 5, rozdíl je v zásdě ve vidli Reba s „poplockoutem“ z řidítek (což mi ze zkušenosti nepřijde úplně skvělý, bowden navíc, páčka navíc, technologie… a nebo Foxka s lockoutem klasicky na vidli, ale zase dalších 200 EUR navíc… Jestli to jako za to stojí, už tak jsem přes limit. Díky za rady.

    0 0
    • MlokCZ  

      Hledej v historii, už se to tu rozebírala. Když jen stručně napíšu, tak těch rozdílů je tam více a na rozdíl od toho lockoutu mnohem důležitějších.

      • Reba lze předělat na 115mm, což k tomu Canyonu docela dobře sedí (a už jsem tak jednu XC4 u kamaráda viděl a je to dobrý na těch 115mm)
      • rozdílná progresivita vidlic, Reba bez U-Turnu je ještě o něco progresivnější než ta Foxka (ale zase když se předělá na 115, tak ve výsledku to bude v tomto ohledu lepší)
      • Foxka bude o malý chloupek citlivější

      Já osobně bych vzal XC4 + nechal předělat Rebu na 115mm a případně ji nechal poladit u Milana, pokud se ti bude zdát moc progresivní (dokáže ji poladit na úroveň progresivity U-Turn verze). Mě by ta progresivita vadila, což ale neznamená, že musí vadit tobě (třeba na velký skoky se může naopak hodit).

      0 0
      • MlokCZ  

        Ještě jsem zapomněl:

        • Foxka bude mít dražší servis a hůře dostupný (RS servisuje kde kdo, u Foxek je to kromě Švece jen pár krámků (a navíc servisování jinde než u Švece po doby záruky vidle se ta záruka ztrácí).
        0 0
        • kesu  

          souhlas a zbejvajicich 200euro bych pouzil jinde

          0 0
          • TheIF  

            Tak kdybych chtěl tu Rebu tak stejně vemu XC5 a novou foxu střelí za takové prachy že koupí Rebu a ještě mu zbude (min ty lepší komponenty co jsou na XC5)

            0 0
            • MlokCZ  

              Tak tohle je vlastně docela dobrý nápad, sice s tim bude víc práce, ale vyjde to dobře. A pak když už by to udělal, tak by vlastně ani nemusel dávat Rebu :-) To už bych pak rovnou dal raději pružinového Recona, pokud chce jezdit na pohodu (do sjezdů by se pak dalo jezdit na 130mm, možná i trvaleji, ale to už se musí vyzkoušet, jestli to nebude moc). A pokud chce jezdit něco víc směrem k závodům, tak to tam zase může nechat tu Foxku i s těmi 100mm.

              0 0
              • MlokCZ  

                A nebo upravenýho Epiconu na 120mm. Ten by se k tomu taky výborně hodil a ještě by mu zbylo peněz hodně moc. Obě ty verze (pružinový Recon i Epicon) by se mi na pohodové ježdění líbily mnohem víc než ta Foxka nebo Reba.

                0 0
            • doktormc  

              TheIF -skvělej nápad, v podstatě U solved my prblm, objednávám XC 5 a už mi sem můžete házet nabídky na tu fungl novou foxku – prodám hned jak přijde. A zároveň jdu vybírat novou vidli na výměnu. Díky hoši

              0 0
              • Hasňa  

                Druhá možnost je, že se ti tak zalíbí, že ji nedáš. Mě se na ni jezdí skvěle.

                0 0
                • Twisp  

                  nemas problemy s LO, ja kdyz s nim tocim, tak se mi dost casto stane, ze zaroven s lockem tocim i kompresi

                  0 0
                  • Hasňa  

                    Zatím jsem tenhle problém nepozoroval. Asi to bude tím, že nezamykám. :-)

                    0 0
                  • TheIF  

                    Jo občas si pootočím o nějakou otáčku. Jaký je vubec rozdíl mezi odskokem a kompresí ? Mě to přijde uplně stejné když zatočím tou kompresí tak je to líný jak z pomalí odskokem…

                    PS: já si toho hejblatka na kompresi všim až po pul roce co mě na to upozornil Pekáček, že se stím něco určitě šteluje :-)

                    0 0
                    • Twisp  

                      Tlumeni nizkorychlostni komprese ovlivnuje, jak bude vidlice reagovat na sily zpusobene vahou jezdece pri slapani a jak se bude chovat pri brzdeni. Nizky ultum komprese umoznuje reakci vidlice na velmi male nerovnosti a razy, muze ale zpusobovat prilisne ponorovani do zdvihu pri brzdeni a pocit houboviteho chodu vidlice. Vysoky utlum komprese zpusobuje, ze vidlice se nebude ponorovat pri brzdeni do zdvihu a bude mene citliva na male nerovnosti. Muze, ale zpusobovat, ze vidlice bude zpocatku prilis tvrda a bude ztracet trakci v rozbitem terenu. (manual fox)

                      0 0
                      • TheIF  

                        hm v loňském CZ manualu to takhle rozepsané nebylo.

                        0 0
    •  

      Máme rádi zvířata!

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.