Ráda bych znala Váš názor na crossovou vidlici Vita TnL, 60 mm. Opatřila jsem si ji na kolo a tak nějak nefunguje nebo je nastavena příliš napevno, štelování knoflíkem na levé noze doleva se však neprojevuje…
Ráda bych znala Váš názor na crossovou vidlici Vita TnL, 60 mm. Opatřila jsem si ji na kolo a tak nějak nefunguje nebo je nastavena příliš napevno, štelování knoflíkem na levé noze doleva se však neprojevuje…
Stojí zahovno, co víc na o říct.
To si si ju akože kúpila ako „upgrage“ na krosku? Vies ako sa hovorí, nie sme tak bohatí, aby sme si kupovali lacné veci. Minimálne pri vidliciach to platí.
To si si ju akože kúpila ako „upgrage“ na krosku? Vies ako sa hovorí, nie sme tak bohatí, aby sme si kupovali lacné veci. Minimálne pri vidliciach to platí.
No je to fakt síla. Původně bylo kolo vybaveno touto:
RST CT-COMII TL (40 mm) – chovala se jako pevná a nemělo prý smysl ji nechat štelovat, čistit apod., v servisu mi ji stočili, vzala jsem si ji pro jistotu domů – říkám si, jestli bych ji teda zase nemohla nechat někde v servisu namontovat zpátky, protože tahle Vita TnL (která měla být lepší) taky nefunguje, jen je těžší a mohutnější…
Když sundají vidli, je automaticky odstavená a patří do šrotu a už se nedá znova namontovat a používat?
Pokud by to nešlo, musela bych bohužel někde opatřit tu RST CT-COMII TL (40 mm), kterou za pár stovek ještě někde jistě mají…
určitě se dá namontovat zpět..
jinak souhlas s Doomem, kup pevnou třeba karbon a máš :)
je to krám…
tohle asi slyšet nechceš, ale vykašli se na levné vidlice s odpružením a kup pevnou :)
ušetříš kilo váhy
+1
Pravděpodobně i víc, než kilo.
Tady je hned několik věcí, kvůli kterým zvažuju, že Vita TnL půjde z kola dolů: 1. vidlice po cca roce užívání nefunguje, je docela těžká a další problém je (v poslední době již značně únavný), že v poslední době nápadně často prorážím duši a stavím kvůli defektům duše skoro na každém rohu – nevím, jestli je to plášti, ale jako laik se mi zdá, že se na tom může trochu podílet i tahle mohutnější vidlice, protože dřív se to nedělo a zdá se mi, že napevno nastavená vidlice, která se chová jako pevná, může na výmolech vést až ktomu, že dojde k proražení duše, co vy na to? (nebo je to fakt jen sjetými plášti?)
U těch defektů může být milion faktorů, těžko takhle z fleku říct, vidlicí to ale nebude.Jak píšeš můžeš mít sjeté nebo tenké pláště, blbý styl ježdění, trn v ráfku, může toho být milion.
Sjetím plášťů se počet defektů často zvyšuje, takže tím to být může.
Že i malý rozdíl ve funkci vidle může znamenat občas ten rozdíl cvaknutí/necvaknutí pláště, je taky pravda.
Nicméně stejně bych doporučil dát tam pevnou. Sám jsem kdysi Gilu za pevnou vyměnil a nelitoval jsem. Ta funkce je stejně o ničem a kolo bylo o 1.6kg těžší, což už je opravdu poznat na každým šlápnutí. A to jsem tam dával těžkou a levnou ocelovou pevnou. Plus bych dopředu dal širší plášť, zvýší se tím pohodlí, sníží riziko defektů a na rychlost to v rozumným rozdílu má vliv minimální.
pokud nahradit za jinou odpruženou, tak je potřeba se koukat na dražší kousky a i tam může pro ženu být problém. Pokud vážíš pod 60kg je potřeba nechat většinou i kvalitní vidlici upravit. Levný krámy jsou jenom těžký :/