Mladší brácha chce nový bike, pevný rám asi 20 palců, kolem 40.tis… Jiná kritéria zatím nejsou… Nevíte o něčem, může být i loňský model… Dík ;-)
Mladší brácha chce nový bike, pevný rám asi 20 palců, kolem 40.tis… Jiná kritéria zatím nejsou… Nevíte o něčem, může být i loňský model… Dík ;-)
Stavím, stavíš, stavíme !
A nebo SUP team racing carbon se dá pořídit kolem 40K…
Taky sem mu raděli postavit, ale chce kolo co nedřív, nejlépe včera…
SUPy jsem vyřadili kvůli MANITOU R7 a STROKERům…
Líbí se mu loňský model TREK 8500
Postavit to do třech dnů cca IMHO neni problém…
Ale když vidím tohle, dalo by se to spískat třeba:
SupG7 rám, Sid Team (nebo WC), X.0+X.9, nějaký ty karbonový kraviny… Já bych tuhle variantu ze stolu neházel být tebou !
Tak nápad to není špatný, ještě popřemýšlíme… ;-)
Ale to je fakt dobrý nápad. Je to velice rychlý bike a se Sidem, pokud se nelíbí Manitou, vlezlo se kolem 40 tis., hmm…
Pak ještě zlevněné letošní Scotty Scale 40, 35, 30, vše do nebo takřka v tvé částce (ale výbava nebude jak nadhodil Hnoj u G7, to bezdebat).
Scott Scale je také mezi kandidáty, přesně jak píšeš 30, 35, 40
Tak to bych na nic nečekal a bral ho, dokud ho maj skladem ;-).
Tak smůla, TREK už je prodaný… :-(
Škoda, no… Já tady nad tim zrovna nadávám, že do inovace čeho rvu ty prachy já, když tady bych moh mít za 40 klacků super mašinu :(. Pro mě je 8500 Trek vysněný kolo, ale ještě neházim klacek do žita… V tomhle nějak nehezky praská a Krakatit je po cestách kořenatejch, takže s trochou štěstí by to mohlo zejtra začít nabírat reálný rozměry :-D.
Pevný rám bch viděl jen pokud má závodní ambice ať XC , 4×, nebo slopstyle. Pro je¡ždění proradost to bude ve velikosti 20 nepohodlná zbíječka , měl by uvažovat o ull máme přecejen rok 2009
Dík za názor, ale i tak chce HT… i když úvaha nad EPICem tady je… ;-)
Tomcat psal uvažovat o fullu, ne o skorofullu :-)
Epic je jediný full o kterém jsme ochotni uvažovat… i když v téhle cenové kategorii to asi nemá cenu…
tak,tak. aj v časopise písali, že je to pevňák… 8o)
Epica nebo Anthem bych dal na prvni misto. Jen na ty zavody to moc neni. (40kKc HT je raketa, 40kKc full je zaklad)
To je přesně důvod proč to Epic nakonec asi nebude, teď se ale něco rýsuje… pokud to vyjde, bude raketa… ;-)
Me pripada ze vsichni musite bejt desny zavodnici, ktery setrej kazdej gram a dbaj ady se vyuzil kazdej gram slapnuti na jizdu. Ja na svym XC HT toho mam plny kecky po 60km mne boly kazdej kořen a kamen. A to mam pohodlnej ocelak. Pri predstave ze bych mel jet na duralu mne beha mraz po zadech.
Aha pohádka nejdřív to svádím na bráchu a pak já? No je mi to divný protože nevidím rozumnej důvod pokud nezávodím koupit tak drahý HT pokud člověk chce pohodový ježdění. Chřiby neznám. pokud jste spokojeni je důvod kupovat nové kolo?
Takže bodově si mne odbyl, ale furt sem neslyšel proč chtít HT c ceně 40 litrů?
Kolo je opravdu pro bráchu, JÁ bylo myšleno bráchou, protože tomu tak nerozumí a požádal mě o to… Já sám mám Sonixe od Durateca a jsem spokojený… ;-) Neplánuju měnit, možná jednou bude Epic
Proč za 40tis.?
1) Protože brácha chce.
tohle vše mu bez problémů vydrží 5let a nikde se nic nevlní..... ......vrať se do reality
Ale za cenu 40 tis. má lehké HT na Foxu, X0. Bude mít za cenu 40 tis. lehký full na Foxu s X0? Ne. Já jsem přešel z fullu na HT (teď mám jen HT) a je nás tu takových víc. Proč myslíš, že když to nevyhovuje tobě, tak to nemůže vyhovovat někomu jinému? Čert vem peníze, váhu a drahé komponenty – je to prostě jiný druh ježdění, ne horší, ne lepší, jiný.
5let mu to nevydrží! uvažovat o komponentech jak XTR a X0 jako o dlouvýdržnejch je naivita.
Bude to závoďák dělanej na váhu a výkon, ne na dlouhý tvání. Od určitý ceny si nekupuješ výdrž , ale hmotnost.
blbe zařazeno
Tento argument bych bral pouze od cloveka, co XTR nebo X0 jezdi nebo jezdil.
Co konkretne u XTR min vydrzi?
Z mych zkusenosti:
Prehazka, presmyk, razeni, retez vydrzi vic nez XT.
Kliky a brzdy stejne.
Kubiczech: Nenapsal bych to lépe… ;-)
Nemám další důvod pokračovat v této diskuzi… ;-)
Závěrem: 6-tým rokem jezdím Sonixe a letos jsem koupil nové brzdy, jinak jsem měnil jen řetěz, kazetu, převodníky, destičky a pláště… ;-)
Když dojdou argumenty tak uteču že ? :-))
Dojdou argumenty… ;-)
Nenapsal jsem jich snad dost? Ani jeden mi nikdo nevyvrátil… Jen mi tady bez argumentů nutíš Tvůj styl jezdění…
Otočme to, proč bych si měl koupit fulla?
Zmýho podledu si nenapsal argumenty, chodíš okolo ale nejdeš k jádru, spíš ses projevil možná jako konzervativní snílek, to že netušíš 3) 40tis. je hranice kdy brácha dostane, to co chce… SRAM X0/X9 (případně XT), FOXka vidle a kvalitní rám… tohle vše mu bez problémů vydrží 5let X0? foxka? Dural ? 5let? Hmmm to bych chtěl vidět.
Proč bych si měl koupit fulla? Lepší průchodnost terénem, nižší únava jezdce, měl by vydržet i dýl než HT, protože čepy se vymění, tlumič se vymění, o vyměně čehokoliv krom patky si u rámu na kole za 40 může člověk zdát.
Konzervativní snílek ? ? ? Co to meleš?
Proč by přehazka X.0 nevydržela 5 let? Jaxem jezdím Durateca 6-tý rokem, tak jak nevydrží?
S průchodností terénem nemám problém -out
Na fullu se víc namakám – out
Na rám Durateca je 5 let záruka a na rám Specialized je doživotní – out
Na diskuzní fóra všeobecně moc nechodím, protože se vždy najdou lidé jako Ty, pořád jen melou mimo mísu… ! ! !
Mysli si co chceš, jezdi si na čem chceš… konec ! ! !
S toho si nic nedělej, osobně si nemyslím, že HT je blbá volba, spíše může být dobrá, pokud vím, co a jak chci jezdit. Také mně se stalo, že se tady k mému překvapení pár lidí podivovalo, proč chci bike na XTR atp., ale už oni někteří nečetli, že ho budu mít za cenu, u které nemá cenu moc debatovat „co tam je“ /já to až tak neřešil/, protože ta částka prostě byla úplně jinde (dole).
Osobní poznámka (tím se omlouvám, kdo si to vezme moc osobně, nemyslím to jako atak)
Tady si někteří někdy i těžce představují, že sem někdy přijde někdo nový, moc se neorientuje, a on si „dovolí hned koupit bike, který je úplně zbytečně drahý (hodně slušný), k čemu?? Kup si čoveče něco obyčejného, jsi začátečník a postupně vylepšuj…“ – Sakriš, proč rvat každý rok drahmé tisíce do biku, aby za pět let vypadal jak si představoval a pak zjišťuje, že rám už ee, je starý, některé komponenty již v koloběhu také dosluhují atp. Takže představa některých málo lidí je, že si koupí kolo (ten kdo nestaví od gruntu) za 30 tis., narve tam dalších 30, přitom kdyby koupil loňský se slevou, mohl ušetřit třeba 20–30 tis. (viz i letošek, co se dá sehnat) atd. Chápu, že pro někoho je to zvláštní pocit vylepšovat, nic proti tomu, má to svůj význam. Ovšem někdy být u jiných lidí, případů a požadavků (častzo reálnějších) více nad věcí, to by neškodilo… Sorry.
Hůůů napsal jste toho hodně, ale k věci… No kostru v tom vidím, prostě si chcete udělat radost. Jasně nevylepšujte vražte do toh kolik chcete. Tady pak jde o to aby jste nebrečel že ono to… a přitom to tolik stálo. Není to podle opovrhujícího vzorce ….pro začátečníka je to škoda… je to, protože že si ten člověk neuvědomující, že ty prachy do bude muset vrazit brzo zase.
Se Sonixem nemůžu najít společnou notu, protože nějak nechce přijmout, že srovnávat komponenty před x lety a to co koupí teď nelze. Ano X0 a XTR odejde dřív než XT a X9 . Foxa je dražší na údržbu a dřív se vymění pouzdra než u „horších“ , dural degraduje , lepený spoje povolej atd…
Tu záruku kterou zmiňuje mu nikdo v tyhle kategorii skoro nikdo nedá . Hledal sem tu záruku jak zmiňuje Sonic u Durateku a Spešla ne nějak jí nezmiňují. Prostě máme rok 2009 a čekat dlouhověkost u nově vyrobených věcí od normálních komerčních výrobců je naivita. Prostě 2 roky a pak být za každý km navíc být rád ale nepočítat sním jako s jistotou. Takže to co sem asi moc složitě řekl je opravdu ti to stojí za to?
Jinak pokud bych odkazoval do protivné historie už tu takových vlaken pár bylo na téma že už to nevydrží tak dlouho jako dřív.
Zdravím ;-)
…Tady pak jde o to aby jste nebrečel že ono to… a přitom to tolik stálo. Není to podle opovrhujícího vzorce ….pro začátečníka je to škoda… je to, protože že si ten člověk neuvědomující, že ty prachy do bude muset vrazit brzo zase.
Tyto věty moc nechápu… Prvně proto, že ten bike (kolo s velmi slušným rámem u HT ve slevě , za cenu 40 tis /např. místo 60 tis. atp./ s Foxkou nebo Sidem, XTR/XO atd.) VŮBEC nestál TOLIK, kolik bych za něj dal postupnou přestavbou během třeba 5 let. Vlastně by vyšel možná i více, než takové kolo v původní ceně. Toliko k (-ne)vhodnosti něčeho pro „začátečníka“.
Ktomu bylo právě to pokračování......srovnávat komponenty před x lety a to co koupí teď nelze. Ano X0 a XTR odejde dřív než XT a X9 . Foxa je dražší na údržbu a dřív se vymění pouzdra než u „horších“ , dural degraduje , lepený spoje povolej atd…
Tu záruku kterou zmiňuje mu nikdo v tyhle kategorii skoro nikdo nedá . Hledal sem tu záruku jak zmiňuje Sonic u Durateku a Spešla ne nějak jí nezmiňují. Prostě máme rok 2009 a čekat dlouhověkost u nově vyrobených věcí od normálních komerčních výrobců je naivita. Prostě 2 roky a pak být za každý km navíc být rád ale nepočítat sním jako s jistotou. Takže to co sem asi moc složitě řekl je opravdu ti to stojí za to?
Dobrá… nechme to tak, jen jsem chtěl podat malou připomínku k různému uvažování.
P. S.: Mám dovolenou, teď půjdu obědvat, odpoledne vyjedu na HT, snad se mi večer nebude zdát o fullu a o skryté vadě v XTR komponentech :).
Pozdravuju ;-)
Nepochopil :-( Ne, že výrobek odejde provozem dřív není skrytá vada. Nevím jak už Vám vysvětlitl, že daní za lehké až závodní komponenty není jen cena.
Pochopil jsem, co chcete říci, jen jsem to napsal v pokusu o vtip, asi nešikovně ;-)
bike discount se da sehnat a majíá slevu. Bral bych okamžitě
Dík všem za rady a názory, věc je však uzavřená… ;-)
Už je doma Specialized Stumpjumper Expert Carbon v 19" model 2008.
Hezký víkend všem… ;-)
To sa ti podaril za cca 6hod. fajn kusok :-) tak nech dobre jazdi.
Jojo, bylo to rychlé, telefonát jestli je skladem a už se jelo pro něj… ;-)
Nádhera, pěkná raketka.
pekny