Výběr plášťů pod 600 gramů?

67 nepřečtených
  • Speedster1944

    Zdravím Vás, projel jsem nespočet diskuzíi zde, ale tohle jsem bohužel nenašel, pokud se to zde řešilo, omlouvám se.

    Chci se zeptat na pláště xc pod 600g v 29 a šířce 2.2 přibližně, o které se jedná a poprosim jenom odpovědi od těch co mají zváženo, protože to co za bastly je na netu je fakt na prd, na každé strance pláště váží jinak, někde to neni uvedeno ani. Vím, že asi Contíky by měly být lehčí ve verzi racesport raceking, ale rád bych se dozvěděl i o alternativách k těmto plášťům.

    Děkuji za odpověď.

    0 0
    • TUNER  

      Contíků jsem převážil několik (asi 20) a bezdušové se pohybují cca od 590–600 gramů. Dušové,lehčí jsou okolo 490–515 gramů. ;-) RS varianta samozřejmě.

      0 0
    • JFtryall  

      S Works od Speslu ma 560g-580g ve 2.3, super pneu na predek a G One Allround 2.25 jsem mel 620g cca.

      0 0
    • petyn  

      Schwalbe Thunder Burt 29×2.25 ma 560g. Hodne rychly plast.

      0 0
      • JFtryall  

        Myslim, ze TB ale jen v Liteskinu bude mit 560g a to hodne spatne tesni. Tubeless Easy maji vic, ne ze by na tom ale extra zalezelo. :-)

        0 0
        • Charles2k  

          TB 29" 2,1" SnakeSkin jsem navážil 526g (papírově má mít 515g), u 2.25" SnakeSkin se uvádí 575g, takže i kdyby bylo o něco málo více, tak pod 600g určitě je.

          Osobně jsem s nimi velmi spokojen, mají i solidní výdrž. Předtím jsem měl R.Ralpha a bylo s výdrží o dost horší.

          Akorát samozřejmě není do mokra atp.

          LiteSkin se dělal jen v 2,1" a měl mít papírově jen 435g

          0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • Tydlii  

      Pak ale tubeless =/= úspora váhy. +100g plast, +90g mliko a jsme tam kde jsme byli s liteskin a obyc duši…

      OK, necvaknu to, díry po trnu se zaceli mlikem, ale to je všechno.

      0 0
      • obda  

        Bezduše se nevozí kvůli úspoře váhy, ale kvůli odolnosti proti defektům a možnosti jezdit nízké tlaky.

        0 0
        • PENE  

          A taky mensi valivy odpor, protoze se o sebe netre duse a plast.

          0 0
      • novas752  

        Bezduše nejsou a nikdy nebyli o úspoře váhy, ale o úspoře defektů a lepšim jízdnim vlastnostem. Kdo chce gramařit nechť jde cestou nějakých lehkých plášťů a lehčích Tubolito duší.

        0 0
        • MartyM  

          jde o to, že tady se to v drtivé většině případů prezentuje právě tímto způsobem, když někdo koupí ingot kolo které ještě v reálu váží o kilo a půl více než uvedl výrobce a pak řeší jak ušetřit gramy a „rady“ lítají: „hoď to na bezduše a máš minimálně půl kila dole“ atp. :-)

          0 0
          • novas752  

            Což je na normálních kolech po samozřejmě blbost.

            0 0
            • MartyM  

              no ale je to co chvíli jak ve vláknech o „odlehčení“ jakéhokoliv střepu, nebo v moje biky, kdy se to chce hned „vylepšovat“. Jasně, pokud tam jsou z fabriky 800+g neprůstřelné traktory s drátěnou patkou a k tomu 250g duše, tak je taková rada vlastně v pořádku :-)

              0 0
          • Mereck  

            Hele dobrý příspěvek. Už ani nevím kolikrát mi někdo psal/říkal „dej tam bezduš“ A to jsem vozil RoR liteskin, čili reálná úspora váhy s bezduší asi nulanulanic. Good job!

            0 0
            • novas752  

              Ono to neni jenom o váze, reálnej přínos nižší váhy je mizivej. O kilo lehčí set kol a na 20 min. kopci budu o 10s dřív. Wau!

              0 0
              • Mereck  

                Samozřejmě. To vše už zde bylo řečeno. Já jen reagoval na to, co mi lidi říkali a co směřovalo k váze.

                Mimochodem, poslechl jsem tě a ještě ubral špetku tlaku z duší. Ani dolů z Milešovky jsem to nevykostil, tak cajk ;-)

                0 0
                • allrose  

                  Taky nejseš žádná bábovka co sedí v sedle,ale s kolem „pracuješ“ a nejedeš na „hulváta“ ;))

                  0 0
    • Speedster1944  

      Děkuji všem za názor, praveze bych to chtel jezdit na duších, klasika protože to vyjde asi mozna i lip? Mozna stejně, jak už bylo psáno, bezduška je těžší plus mliko, takže to vyjde asi šulnul?

      0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • xtonda  

      Rocket Ron 57–622 LiteSkin (Art. no. 11600385.02) má mít podle specifikace 520g, to se vejde i kdyby to mělo těch +10 % nebo kolik mají tolerance.

      54–622 pak Rocket Ron (11600384.02) 485 g a Thunder Burt (11600510.02) 435 g

      0 0
      • xtonda  

        Ještě dodatek, ty uvedené 54–622 oba opět LiteSkin, Thunder Burt 57–622 liteskin není.

        0 0
    • MadMaf  

      https://www.tsbohemia.cz/…d305779.html

      Tyhle vypadají dobře

      0 0
      • krabica  

        Tyhle lépe

        PS: zkontroluj si specifikace na webu výrobce, eshopy mají často chyby…

        0 0
        • MadMaf  

          No jo, ale ty mají rozměr 2.1. přemýšlel jsem, že bych zkusil příště tenhle menší rozměr, ale nevím nevím

          0 0
      • xtonda  

        To je chyba, mají tam údaje od 54–622. TB 57–622 Snakeskin má 575 g, od Schwalbe viz to co sem vypsal výše

        0 0
    • Tina  

      Nejaké tipy:

      • Conti Race King Race Sport 29×2,2"
      • Maxxis Ikon 3C EXC EXO 29×2,2"
      • Schwalbe Thunder Burt TLE SS 29×2,25"
      • Schwalbe New RaR TLE SS 29×2,25"
      • Spešl Fast Trak Sworks Gripton 29×2,3"
      • Spešl Renegate Sworks Gripton 29×2,3"
      0 0
      • MadMaf  

        Super. Díky za fotky.

        0 0
      • Rychlej turista  

        Jak to vypadá s těmi převodníky pro kliky XTR FC-M960 44 zubů, protože jsi mi poslala jen jeden místo dvou. Už je zase po něm a potřeboval bych další. A Kubad už třetím rokem jen slibuje :-D

        0 0
      • Speedster1944  

        Tohle jsem potřeboval, děkuji mnohokrát ❤️❤️

        0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
    • Snap  

      Thunder burt TLE SS 29×2.1

      0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.