• l.bily

    Zdravim, mam fulla na xtecku ale rad by som si zajazdil aj rychlo po asfalte. Ale silnická nerozumiem. Narazil som na toto http://www.kaktusbike.sk/…expert-12472

    Je to dobry kup?

    Dakujem

    0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • Tina  

      Za mňa dobrá výbava aj cena. Odporúčam jedine nechať ešte v obchode vymeniť sedlovku za karbon a tú Alu nech ti odrátajú z ceny.

      Ak si však ešte nejazdil na žiletke, odporúčam si nejakú najkôr požičať a najazdiť nejaké km, aby si skúsil, či je to naozaj to čo od toho očakávaš. ;)

      0 0
      • l.bily  

        Meriam 192 takze by sem mal mat asi 60 tku velkost ze? Takze som zasa utrel. Proste velke velkosti v akci niesu :( ak by mal niekto tip na karbon na 105 ale v mojej velkosti bol by som vdacny. Cca do 1300 euro. Slusna akcia je na radon ale zas len do 58

        0 0
    • l.bily  

      Tak cube je doma, uz ma prvych 200 km za sebou, super. Len keby kvalita asfaltu bola lepsia, dakujem za rady

      0 0
      • Breakpain  

        zvykneš si ;) … najdeš si trasy ;) …

        0 0
      • tromboonen  

        Kup si 25mm plaste, muzes vozit nizsi tlak pri stejnem nebo lepsim valivem odporu a pohodli znatelne lepsi.. k tomu latex dise Michelin (zase znatelna zmena valiveho odporu k lepsimu)..

        Pokud to chces fakt kvalitni, pohodlne a mekkoucke aniz by to brzdilo, doporucuju z vlastni zkusenosti http://www.kupkolo.cz/…luta_z96194/?…

        Nevydrzi to asi tolik co Conti 4000, ale jede to IMHO lip

        0 0
        • Singlespeed  

          25 mm pláště jsou pro větší pohodlí dobré řešení. Co se valivého odporu týče, je to trošku složitější. Třeba při jízdě ze sedla do kopce dochází při širším plášti a nižším tlaku ke ´žmoulání´ předního kola a zvýšený jízdní odpor proti nabušenému 23mm plášti poznám i já a to už je co říct ;-).

          0 0
          • tromboonen  

            Tak jasne, je treba experimentovat s tlaky, ja ze sedla moc nejezdim, ale asi se to da resit tak, ze das dopredu tlak takovy, aby i pri jizde ze sedla se to moc nezmoulalo, teda aby tam bylo to 15 procent stlaceni pri zatizeni predku ze sedla.. pri jizde v sedle to pak vpredu mozna tolik vibraci nepobere, ale zas to vyresi dvojita omotavka/lehci uchop riditek atd., nizsi tlak a tlustsi plast je IMHO nejvic poznat vzadu, tam to foukam na tech 15 proc deformace v sede..

            0 0
            • l.bily  

              Chlapi dik za rady ale ja nechcem jazdit pohodlnejsi ale rychlejsi, mam fulla na xt a stym sa da celkom rychlo jazdit aj na asfalte a silnicku mam kvoli rychlost, nejaky lepsi asfalt najdem, aku sirku plastu tam mam neviem, ale asi dam plastovky a neviem ci so mozem dovolit 23. Chcem byt co najrychlejsi :)

              0 0
              • blaf  

                sirsi plast je mene aerodynamicky, ale ma nizsi valivy odpor, uzsi plast je aerodynamictejsi, ale ma vyssi valivy odpor

                u profis vychazi lip uzsi, u hobiku sirsi, vzhledem k tomu, ze vetsi pohodli je dalsi benefit, tak 25mm je jasna volba…

                0 0
                • Singlespeed  

                  Širší plášť má nižší valivý odpor, ovšem při stejném tlaku. 8 barů ve 25 mm plášti mi nepřipadá nějak zvlášť pohodlnějších než 8 barů ve 23 mm plášti. Pokud dám méně, roste na tvrdém povrchu skokově jízdní odpor.

                  0 0
                  • blaf  

                    jj, pri stejnem tlaku

                    8 bar na 25mm mi osobne prijde pohodlnejsich nez na 23mm

                    navic mi valivy odpor pri nizsim tlaku neprijde nejak hrozne horsi

                    ale jsou to jen moje osobni dojmy, zadne testy neznam

                    0 0
                    • Hroch obojzhivelnyj  

                      Ehm, sirsi plaste jsou pohodlnejsi protoze se na nich jezdi s mensim tlakem.

                      0 0
                      • Singlespeed  

                        Menší tlak můžeš dát i do klasiky 23mm, žádný problém. Když jsem si koupil svoji první silničku, hustil jsem 20mm pláště do 5 barů :-). Postupně jsem přidával a teď už dávám občas i přes 10. Každý si to musí vyzkoušet, co mu pasuje.

                        0 0
                        •  
                          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                          0 0
                        • l.bily  

                          Som dost tazky a mam tlak na plastocho 9 baru, jelikoz mi rafky viac nedovolia rozmyslam nad plastovkama ktore su do 15, moj plan je ich fukat na 12 baru http://www.kupkolo.cz/ zle rozmyslam nebude to dobre? Teraz mam plaste 25 na 9 baru a pohodlne sa mi to zda dost, ide mi o rachlost hlavne.

                          0 0
                          • tromboonen  

                            Plastovky budou hrozne tvrde.. plus ty od Tufa jsou myslim trochu jinde s valivym odporem, plus musis s sebou vozit nahradni… tudy cesta nevede rekl bych..

                            Ze je 25mm mene aerodynamicke neni tak uplne pravda, na sirsich toroidnich rafcich naopak, ale myslim ze vzhledem k Tve vaze Ti o aerodynamiku nej­de

                            Zkus ty Challenge nebo podobne (latexove open tubular), je to uplne neco jineho, maj 300 dpi, tlustou gumu co neni vulkanizovana, jede to jako drak a je to velmi pohodlne, mam kolem 80 kg, nekdy vic a muzu klidne jezdit 6 baru… ta firma dela i 27mm, Strade Bianchi se to jmenuje, pokud se Ti vlezou do ramu tak je to taky reseni, tam Te to unese zase na menzim tlaku.. oboje urcite lepsi reseni nez plastovky..

                            0 0
                            •  
                              Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                              0 0
                            • l.bily  

                              Toto myslis? http://www.kupkolo.cz/…-tpi_z96194/

                              0 0
                              • tromboonen  

                                Jo, toto myslim, odkaz jsem daval vyse..

                                Mam 80–85 kilo a muzu je v poho jezdit na 5–6 baru.. jestli se Ti to vleze do vidlice a zadni stavby, tak muzes jit i do:

                                http://www.kupkolo.cz/…-tpi_z96678/

                                Tam ten tlak co Te uveze bude zase nizsi a valivy odpor i pohodli urcite lepsi nez na Tufo plastovce, ktera s sebou navic nese ty problemy..

                                0 0
                            • l.bily  
                              Obsah tohoto příspěvku je blokován zakladatelem diskuse.
                              0 0
                            • l.bily  

                              Mna trapi aj to ze mam 115 kg a pri tej vahe 9 baru neni moc, a u plastu nemozem ist na vecsi tlak, preto mna napadla ta plastovka a vecsi tlak. Mam tam teraz nejaky original mavic 25. Neviem ci to nebude len skoda penazi, poznam zmenu? Dakujem za rady

                              0 0
                              • Singlespeed  

                                Těžko radit. Vzhledem k vysoké ceně plášťovek a jejich opravitelnosti při defektu limitované schopnostmi tmelu bych do nich šel jen kdybych neřešil peníze.

                                0 0
                              • tromboonen  

                                A co myslis tim neni nic moc.. kdyz nafoukas ty Mavic 25 plaste na 9 baru a sednes do sedla, o kolik se stlaci zadni plast?

                                V jinem vlakne jsi psal ze pohodli dobry ale jde Ti o rychlost… mozna to mas jen v hlave, pokud se plast pri zatizeni deformuje/stlaci o 15 procent, ma porad zhruba stejny valivy odpor jako plast nabuseny totalne do tvrda, ale pohodli a prilnavost je lepsi, tech 15 proc se doporucuje jako ideal.. ja taky dlouho dobu na silnicce vozil 23 plaste nabusene na 10 baru a myslel jsem si ze je to to nejlepsi, ale neni… ty 25tky na 6–7 bar jedou mnohem lip, pohodli nesrovnatelne, chovani v zatackach taky..

                                0 0
                      • blaf  

                        ja nevim, conti 23 a 25 a pri stejnem tlaku mi to neprijde stejne

                        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.