Zvazujem kupu radenia typu i spec. Vie mi niekto povedat ake su plusy a minusy tohto typu radenia?
Zvazujem kupu radenia typu i spec. Vie mi niekto povedat ake su plusy a minusy tohto typu radenia?
Zabere to min mista, je to lehci.
povoluje se to
potřebuješ shimano brzdy podle verze i-spec,existují adaptéry na ostatní výrobce-peníze navíc a horší dostupnost.někomu nemusí vyhovovat uhel a vzdálenost od brzd. páky.není ukazatel převodu. Výhoda.řazení a brzda na jedné objímce.
Mam shimano slx je tam na to „diera“ :-) aj ked bez zavitu, takze neviem ako to tam uchytit?!
Najdi si rozdily mezi verzi i-spec A a B. Podle toho bys musel volit razeni a prikoupit pripadne prislusenstvi na uchyceni pacek.
Nesedelo na me velke ruce, musel jsem sundat. I krajni poloha byla pro me malo. Brzdim prostrednickem a packy razeni me tlacily do ruky. A chybel me ukazatel zarazeneho prevodu.
Je to přesně tak jak píšeš. Měl jsem půjčenou testovačku na víkend a nepodařilo se mi pro moje dlouhé prsty najít místo. Bylo to velmi otravné a nepohodlné (na mém kole mám mezi gripem a brzdou 2 cm mezeru a mezi brzdou a řazením dalších 2,5 cm).
Avid/Sram funguje líp po všech stránkách už od 1 generace MM. Shimano má hodně krátké páčky brzd a pozice se pak hledá hůře.
Avid možná líp drží na řidítkách (nemám ale u Sh tento problém), ale zase blbě brzdí a dost se sere:)
:) na akce nad rámec XC/AM to moc není no :)
zatímco mezi SH máš minimální šanci vybrat si blbě brzdu, tak u Avidu musíš naopak vědět o tom minimu co jakž takže funguje
Zdravím, mám dotaz ohledně toho povolování a nechce se mi zakládat nové téma. Myslíte, že když ten šroub zajistím pomocí Loctite 222 tak to vydrží? Nechci dávat nic s vyšším momentem odtržení abych to pak ještě někdy povolil.