Výkonná přední blikačka na denní blikání do 500,- Kč

78 nepřečtených
  • Blondak24

    Ahoj,

    jezdím víceméně jen ve dne a potřebuji pro celou rodinu opravdu dobře viditelné přední blikačky, aby nás protijedoucí auta nepřehlédla například když se chystají předjíždět, když jednou proti slunci nebo když nás potkají v místech, kde se střídá slunce a stín. Chceme být pro motoristy nepřehlédnutelní.

    Našel jsem zde pouze vlákna o předních světlech. Pokud bude i solidně svítit, je to plus, ale nikoliv podmínka.

    Na internetu se mi líbí:

    Force bug-400 – ale je to spíše světlo než blikačka, má úzký úhel svícení, krátká výdrž na integrovaný aku.

    Smart EGG 184 WW 2W – dobře vyřešená blikačka se SuperFlash, ale prý ruší STS tachometry Sigma (vlastním jej já i manželka), je těžká a na klasické baterky

    Blackburn central 100 – má někdo zkušenosti, podle recenzí na internetu by mohla blikat silně.

    Naživo jsem viděl třeba Blackburn Click USB ( http://www.blackburndesign.com/…t-light.html ), u Krabcycles mi ho velmi doporučovali, ale svítilo velmi málo, je to spíš na noční blikání.

    Bontrager a Fenix jsou mimo můj rozpočet, ač to jsou parádní světla.

    Uvítám Vaše zkušenosti a tipy, jen se prosím držte finančního limitu cca 500,– Kč a rozumných rozměrů světla. Nemám to na jízdu v noci.

    Díky moc za tipy a zkušenosti

    0 0
    • doubeq  

      Aliexpress, za 10$ tam koupíš nabíjecí, na tyhle účely přední i zadní. Je jich tam mrak, takže nepíšu odkaz. Mám dvě a nabíjení je potřeba jednou za týden pri použití 2× denně a při kompaktních rozměrech, nabíječkou s usb.

      0 0
    • Mereck  

      Já vozím Blackburn Mars Click a spokojenost. Bludičku z Ali jsem měl taky (nabíjecí přes USB), ale za pár týdnů bylo po ní. Už bych toto z Ali nechtěl, i když to samozřejmě neplatí obecně o všech blik. z Ali.

      0 0
      • Blondak24  

        Lenou z Ali bych určitě nechtěl. Navíc nechci čekat 1–2 měsíce na doručení.

        0 0
      • doubeq  

        Někdy má člověk smůlu, ale za ty peníze je riziko minimální, navíc, když se obrátiš na prodejce, tak je možný, že pošle další…a mě teda drží všechno, velký nabíjecí světlo přes dva roky a použití za každého počasí, v práci parkuje venku i v mrazech a baterka v pohodě.

        0 0
    • Alojs01  

      Barevné oblečení mi přijde rozhodně lepší než blikačka. Pokud chceš nějakou, co je opravdu ve dne vidět, tak bude zároveň i oslňovat, a ty řidiče tím spíš naštveš a budou koukat jinam, abys je dál neoslňoval, než upozorníš, aby si dávali pozor.

      0 0
      • capo  

        +1.

        Já bych proti zakladateli pak jezdil fakt nechtěl. Přední blikačka je největší blbost a divím se že to už někdo dávno nezakázal (v ČR).

        0 0
        • kadlec  

          to by za chvilku meli zakazat i xenony u aut a full led, taky to nekomu vadi a tvrdej, ze to oslnuje

          nemyslim, ze blikacka bude ve dne tolik oslnovat, aby ridicum vadila

          0 0
          • Alojs01  

            Bude, když na svý pustím strobo a nasměruju tak, aby byla ve dne vidět, je to hodně nepříjemný. Potkávám takovýhle chytráky, co mají strobo pro lepší viditelnost i ve dne, a je to dost nepříjemný.

            Xenony svítěj dolu.

            0 0
            •  
              Obsah tohoto příspěvku je blokován.
              0 0
          • capo  

            Nevím proč tě napadlo zrovna tohle přirovnání, který je dost mimo mísu – světla v autě, pokud jsou namontovaný správně (či z fabriky), mají automatickou regulaci sklonu dle zátěže, svítějí přirozeně dolů (a ne jak dálkový), a mají ostřikovače. Tedy neoslňují. Oproti tomu blikačka, která žádný vejškový omezení nemá a má klidně 1500lm, oslní i za bílého dne, a to není nikde řečeno že by si ji zakladatel zapínal jednom za jasného světla, určitě se najde spousta lidí kterým pojede i za šera nebo prostě kdykoliv nezapnou svítící režim aby na cestu viděli sami.

            V Německu jsou zakázaný blikačky i zadní, natož přední…

            0 0
            • novas752  

              Blikačka 1500lm rozhodně neni blikačka ale světlo s funkcí stroboskop. Většina blikaček je 100–150lm max.

              No a blikat si takovou „blikačkou“ za snížené viditelnosti nejde, protože člověk vidí akorát záblesky.

              0 0
              • capo  

                Máš zdravý názor, ale potkávám spoustu lidí kteří to vidí trochu jinak (záblesky jim vůbec nevaděj a to že vaděj všem proti to neřešej).

                0 0
            • kadlec  

              Jakej vliv maji ostrikace na oslneni? A mimoto ne kazdy xenon misi mit ostrikovace a full led je mit nemuseji. A full led i kdyz sviti dolu, tak jak ma, ta vetsine lidi to je neprijemny. Jsou zvykli na H4a H7 a najednou tolik zare od full led. Kazdou chvilku me nekdo problikne a pritom mam svetla serizena ok

              0 0
              • capo  

                Ostřikovače mají za úkol zabránit oslneni, které by vzniklo nežádoucím lomem světla na krytu světlometu, když by tento byl špinavý. Máš pravdu, ty slabší xenony, ani full led světla je mít nemusí.

                S tou „většinou“ bych neprehanel…

                0 0
                • kadlec  

                  Nejsem si jistej na stopro, ale myslim, ze ostrik tam je proto, ze pripadne necistoty na na „skle“ zvysuji teplotu skla u xenonu. Full led sviti vic jak xenon ale min topej, proto netreba ostrik. S kym se bavim, tak jsou mu full led neprijemny u protijedouciho auta. Me vyhovujou pac lip vidim, ale v protismeru uz me tak sympaticky nejsou.

                  0 0
                  • capo  

                    Teplotu myslíš jako barevnou teplotu (jakože by to měnilo odstín světla?) nebo teplotu jako zahřátí?

                    Nevím co máš za auto – podle mě může být rozdíl v tom jak auta s full matrix (který svítěj trvale nahořu a jen vypínaj jednotlivý segmenty), třeba nemaj úplně vychytaný to vypínání segmentů a občas k oslnění dojde když se to v daném místě protijedoucího auta světlo „nesklopí“ úplně jak by mělo a nebo ne úplně včas.

                    Pokud se bavíme třeba o octavii 3 FL, která prostě buď svítí klopenými nebo dálkovými, tak mě nenapadá důvod proč by to mělo oslňovat – ta hranice je celkem jasně ostrá. Nebo myslíš že právě není ta hranice 100% dokonalá a nějaká část světla se dostane i nad ní a tedy oslňuje?

                    0 0
                    • kadlec  

                      Teplotu myslim zahrati. Nemyslim matrix, ale klasickou ledku a nerikam, ze oslnuje, ale lidem vadi ta bila zare. Stejne jako jim vadil zpocatku xenon, prtoze meli jen halogenky. I kamionaci me obcas problikavali a to sedej vysoko.

                      Ale je to fuk, o autech to tady neni

                      0 0
                  • jIrI___  

                    Podívej se taky jak vypadá oblast, ze které „vyzařuje“ světlo u xenonu a jak u LED (resp. jak velká je to v součtu plocha)… Ostřik u xenonů opravdu není kvůli zahřívání skla. Mimo jiné ostřik má i nemálo full LED, ať už reflektorových, projektorových, matrix nebo různých DMD apod.

                    0 0
              • Koblich  

                No ono to s tím nastavením nemusí být tak úplně pravda. Kolega měl u Zafiry taky problém, že ho problikávali. Když se to změřilo staticky, tak to bylo v pohodě, ale za jízdy se to nastavovalo blbě. Přehráli mu software a bylo po problému.

                0 0
          • Koblich  

            Oslňuje to jak sviňa, navíc tihle blikači si to obvykle nastaví nahoru, aby to bylo fakt jako echt vidět. Osobně je odměňuji dálkovými.

            0 0
            • milan.v  

              Až teď mi došlo, proč mě včera řidič protijedoucího náklaďáku prosvítil dálkovými, přitom to mám naklopené dolů… Asi měl pocit osobního ohrožení…

              Původně jsem si myslel, že toho inteligenta v BMW za mnou, co mě hned potom předjížděl…

              Naštěstí Prizm Road tohle dokáže velmi dobře odtlumit, takže to pomalu ani nepocítíte, pokud zrovna nekoukáte přímo do světel…

              0 0
    • t29  

      Bojím se že tohle v dané ceně nevyřešíš.

      Můžu z vlastní zkušenosti potvrdit, že Smart blikačky (i slabší než EGG 2W) ruší tachometry Sigma. Bohužel to samé platí o spoustě dalších blikaček. Popřemýšlej o drátovém tachometru (pokud nepoužíváš snímání tepové frekvence).

      Za stejnou cenu jako Force Bug-400 je k mání Force Pen-200 se slabší LED ale větší výdrží. Na noční a ranní dojíždění do/z práce mi stačí, celkový kužel je široký ale jasný střed dost úzký. Chválím červenou indikaci slabé baterie. Nevím jestli to bude rušit tachometr Sigma, stejně tak nevím kolik lumenů bude potřeba na denní svícení.

      Se zbytkem nemám zkušenost.

      0 0
      • novas752  

        Blacknurn Flea 2.0 mi sigmu Rox 6 nerusi. A v nouzi lze pouzit i jako bludicku na dojeti za tmy.

        0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • jaja01  

      Za blikajici stroboskopy vpředu bych cyklisty střílel, i ve dne! Argument o oslnujicich xenonech je mimo, xenony se sami kalibruji, raději jedu proti xenonu, než blbe nastaveném nahoru svítícím halogenu.

      0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • Blondak24  

      Tahle nevypada spatne:

      https://www.amazon.de/…_mw_detail_2?…

      0 0
    • koňák  

      Mam tuhle: https://www.decathlon.cz/…8501200.html

      Ma micro usb nabijeni, bilou i cervenou ledku, blika imho celkem silne. Za ty penize se daji klidne vozit na riditkach dve. Ma dobre vyresene uchyceni. A je Made in France.

      Odkaz vede na sadu dvou kusu, da se ale koupit i jedna zvlast cca za pulku.

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
    • HonzaRez  

      Už pár let vozím celodenní „nezimní“ svítilničku na tužkovku. Koupil jsem ji od překupníka na Oukro cca za stovku, má slabý výkon, ale strobo přece jenom něco ukáže, například když vjedu ze slunce do stínu lesa, to strobo uvidí i oslněný řitič. Je to stejný typ jako toto, ale bylo mnohem levnější:

      https://aukro.cz/…m-6923444517

      A k těm tužkám: vydrží to i na starší aku strobovat několik hodin a k tomu si vozím jednu náhradní (a 2 mikrotužky do zadní blikačky). Žádné napájení nemá takovou výhodu, že si ho můžu koupit na každé benzínce po cestě… Jsem odpůrce integrovaných aku do USB, prostě ta svítilna může vydržet dlouho, i když třeba výkon slábne, ale pokud si tam nemůžu dát nové aku, je na zahození…

      0 0
    • Blondak24  

      Nakonec půjdu zřejmě do 2 ks této:

      https://www.aliexpress.com/…0965116.html?…

      Při dvou kusech a při použití slevového kuponu to vychází cca na 11 dolarů za ks, tj cca 230,– Kč za kus

      0 0
      • Alojs01  

        Takže jak jsem psal výše. Budeš používat strobo a tím ty protijedoucí akorát nase.eš!

        0 0
        • GrumpySmurf  

          jo jo, navic target fixation neni jen zalezitost jednostopejch stroju.. :)

          Barevny obleceni a nehoblovat krajnici udela nasobne vic, nez predni strobo.

          0 0
      • Blondak24  

        Tak jsem je nakonec koupil obě dohromady s dopravným pod 20 dolarů.

        0 0
        • xtonda  

          Akorát, že to světlo nemá normální blikací režim určený do provozu, strobo režim je spíš pro upoutání pozornosti jako SOS světlo, taky proto se zapíná samostatně dlouhým stiskem. Jestli budeš používat strobo v provozu, tak si prostě ču*ák.

          0 0
    • dua  

      Má někdo tip na blikačku, která by seděla na ploché řídítka/sedlovku? Nenápadnou, ideálně na placato, dobíjející, něco jako je

      Lezyne Strip Drive . Nepotřebuji tak výkonnou, pořádné světla pak vozím na zimáku, todle na je na dojetí domů.

      Díky za tip.

      0 0
    • jIrI___  

      Připadá mi, že s rostoucí ceno nafty ibenzinu tak nějak nelogicky roste i automobilový provoz na silnicích, rozhodl jsem se proto blikat ve dne i vepředu. Měli byste tip na nějakou i ve dne jasně viditelnou přední blikačku? Jde mi jen a pouze o denní blikání, ne svícení ve tmě, ocením menší rozměry na úkor výdrže baterie. Cenově bych se rád vešel do 1000 Kč, úplný strop je 1500 Kč.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.