Zdravím, chtěl bych se zeptat, zda zvládnu doma vyměnit jeden drát na zadním kole crossmax ST bez rozebrání celýho kola a zda je potřeba nějaký lepidlo nebo něco, díky.
Zdravím, chtěl bych se zeptat, zda zvládnu doma vyměnit jeden drát na zadním kole crossmax ST bez rozebrání celýho kola a zda je potřeba nějaký lepidlo nebo něco, díky.
informačně: kamarád bouchnul Crossride ráfek…Kastar ho samostatně neprodá (Mavic to zakázal) a musí toto kolo poslat k nim na přepletení= cena ráfku + práce 650Kč/1ráfek + 2× poštovné
Nešíříš s tím Crossridem poplašnou zprávu? viz. http://www.kupkolo.cz/…er_1699.html a i 24 děrový jsem někde viděl
Jo, ale to nepochazi od mavicu, bych rek, ale z rozpletenych kol.
nevim nevim, na zapad od nasich hranic jsem bezne videl v obchode nekolik desitek nahradnich rafku na silnicni i bikove komplety od mavicu…tezko budou pochazet z rozpletenych kol:) tohle bude zase nejake specialita ceskeho „dovozce“. i kdyz uprimne, pri vymene celeho rafku bych si to nechal take vyplest nekde, kde na to maji ruce a naradi (autorizovany mavic servis). vymenu jednoho dratu bych resil sam doma..ale v pripade crossridu se cena rafku a prace blizi cene novehom kola:)
ano druhá možnost je si sehnat někde ráfek a nechat si to přeplést......já bych tu cenu práce chápal u SLR ale ne u Crossridu
Levný to není, ale v běžném servisu by to o moc levnější nebylo. Předpokládám, že dráty nevyštípou :) Samotné rozpletení a opětovné zapletení + vycentrování zabere dost času i zkušenému mechanikovi.
Předpokládám, že dráty nevyštípou :) – no nebol bych si az taky isty.....
Vyměna drátu v Crossmaxech je bez problémů a nic zvláštního na to není potřeba.
akurat cosi taketo ci ani nie?
440?!
já mám doma čtyři- to je peněz :-D
A to ještě zapoměl na ten druhý proti protáčení drátů, to zas bude investice :o)
To snad má být k těm kolům zadarmo ne??? akorát z plastu…+ještě s tím sráčem na podržení drátu aby se nepřekroutil…
No jasně …
pardon..jsem si to nepřečet…STčka mají kulatý dráty ne??
http://www.koloshop.cz/…-disc-lefty/ I ty to maj ve vybavení
jasný…spíš,že neni potřeba ty dráty držet…
Dá se to zvládnout, ale je potřeba nechat vycentrovat ráfek na tenzomentru aby měly dráty stejné napětí a nepraskaly. je lepší to dát do servisu. Na SLR mě to stálo cca 500,– i s demontáží a montáží kazety (vadila výměně drátku) a pláště.
Pokud je to jeden drat, tak myslim ze ten tenzometr neni potreba. Proste kolo docentruje do puvodni podoby aniz by drbal do ostatnich dratu. Ale zalezi co bylo pricinou te nutne vymeny. Kazdopadne ta kontrola tenzometrem, pri kolech zapletenych mensim poctem dratu, neni od veci.
Asi ano, pokud to nebude hazet, da se i tak.