Výměna vidlice - rozebrání semi-integr. hl. složení ahead

13 nepřečtených
  • pee.tr

    Zdraví, doufám, že jsem správně definoval složení jako semi-integrované (pokud ne, opravte mě). Můžete mi, prosím, poradit, jak postupovat při rozebrání. Vidlice zatím vyklepnout nejde, tak nevím, co a jak z hlavka vyjmout, abych něco nezničil. Děkuji.

    http://img104.imagevenue.com/img.php…

    0 0
    • Vilém  

      Klepni na to pres drevo kladivem, nebo gumovou palickou. Drzi to tam ten sedy plastovy dil, ktery ma klinovity tvar.

      0 0
      • pee.tr  

        Klepnout přes prkýnko jsem zkusil, ale ne moc, páč jsem nevěděl, zda nemusím nutně ještě ten šedý kroužek vydloubnout šroubovákem, ale asi by se ožvejkal, jak jsem to zkoušel. Takže už bych při výměně neměl nic z toho hlavka rozebírat? Jen vyklepnout starou a protáhnout novou vidli?

        0 0
        • kali222  

          kdyz uz to budes mit rozebrane, sluselo by se to treba i vycistit a maznout vazelinou. :)nekdy je ten klin. krouzek fest a clovek snazici se sebevic ho nakonec roz…(nejsem zadne prase ale stare ritchey hlavy … tam to bylo nemozne dostat ho ven cely). jeste musis sundat – sklepnout krouzek z vidlice a naklepnout ho na novou vidli (muze byt riznuty a pak se sunda i holou rukou). naklepnout jezka a uz sroubujes. :)

          0 0
          • pee.tr  

            Jj, s ježkem a přendáním kroužku počítám. Jdu tedy vidli zkusit vyklepnout. Díky

            0 0
            • pee.tr  

              Kromě toho, že mi během bouchání trochu „vyleštil“ lak na rámu poskakující představec, se sundání povedlo. I spodní krouček už je na nové vidli přendán. Chci se ještě poradit, zda je lepší narážet ježka na ještě nezkrácenou trubku nové vidle s tím, že ho budu podle zkracování doklepávat hlouběji, nebo jestli si mám napřed trubku finálně pokrátit a až pak naklepnout ježka. Asi to bude teoreticky jedno, ale třeba budete mít někdo lepší zkušenost s jedním či druhým postupem. Při první variantě ho budu proklepávat delším kusem trubky, ale napadlo mě, že při možnosti číslo dvě by se dal teoreticky lépe porovnat, kdyby se mi ho tam nepovedlo dát na poprvé úplně kolmo. Díky.

              0 0
              • Rychlej turista  

                Nejdříve to ukroj.

                0 0
                • pepek  

                  Nejdřív ať to změří, dá si kafe, popřemýšlí a pak to změří ještě jednou. A než začne řezat, tak ať se eště zastaví.

                  0 0
                  • pee.tr  

                    Jj, to přesně odpovídá mojemu přístupu k věci. A pak to možná ještě uříznu blbě ;-D

                    0 0
                    • pee.tr  

                      Vše se včera, zdá se, povedlo. Dnes snad už nebude lejt a otestuju posed a namontuju brzdu a zamykání.

                      Mimochodem nová je Epicon z TT s 1,8kg a sundaná je http://www.koloshop.cz/…m,–vidlice-/ (akorát verze ahead), která ale nemá deklarovaných 2190g, ale 2,8kg! Neuvěřitelné, tomu říkám odlehčovací kůra. ;-) Snad Epicon vydrží aspoň tolik co ta původní.

                      0 0
                      • Quik  

                        To si budeš při jízdě dokola opakovat, že jsi přešel ze 120cítky na BMW X6 :o)

                        0 0
                      • kyl  

                        Možná ti to nepřijde ale já když výměnou vidlice odlehčil předek kola o víc jak kilo.Tak zezačátku občas zapoměl při nadhození před překážkou že je předek lehčí a málem pak šel na záda.

                        0 0
    • Bat1  

      Koukni sem: Nevím jestli tam najdeš co potřebuješ ale je tam spousta užitečných věcí:

      http://www.ivelo.cz/…-servis-kol/

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.