Ahoj, prosím o radu, před víkendem mi začal vytékat olej z Tory v oblasti štelování reboundu (už se to tu řešilo) – po víkendových 70km mi po přepnutí páčky funguje vidlice s lockoutem stejně jako bez lockoutu, čili toho asi dost vyteklo…jinak dřív se mi už zdálo, že je ten šroub u reboundu nějaký mastný. Nerad bych ale posílal vidlici HNED na reklamaci.
Můj dotaz proto zní, zda se dá na tom nějak jezdit aniž bych zprasil vidlici – ten olej má vliv jen na Lockout? – případně je nějaká možnost, že mi to šikovný mechanik (který u nás, v Blansku fakt je:)) rozdělá vidlici, zjistí, že tam je jen vadná podložka, něco bordelu, kvůli čemu to vytíká apod. a dojezdím na tom podzim než půjde na reklamaci? Ono to s tou reklamací je trochu složitější – od kola, ani od vidlice nemám doklad (za 3/4 roku jsem to nějak neřešil) a než jej seženu tak to řekněme 1–2 týdny zabere, k tomu měsíc reklamace a podzimní poježdění je v pr… :-( Mám to zkusit dát do servisu a doufat, že se s tím něco udělá a nebo na tom jezdit bez možnosti uzamknout vidlici (což by až tolik nevadilo)?