• sonyx

    Ahoj..V první řadě se omlouvám, pokud se zde již nachází tohle téma, ale nenašel jsem nic.

    Chci si pořídit na mých ±70Kg lepší vidli místo pevné neboli polofunkční RST GILA TnL a to konkrétně: EPICON 07 nebo RAIDON AIR 08 . Nepište mi prosím větu typu "vem vyladěnou od Milana"tu potom,  chci nyní investovat max 2800Kč. Jezdím 40%asfalt, 30%terén, 30%polní cesty.

    Jakou byste brali Vy, když byste byli v mé situaci? O váhu mi nejde, ale o lepší funkci než právě GILA. Dle mého bych to viděl na RAIDONA a později přejití na MILANO-EPICONA. Děkuji všem za názory.

    0 0
    • Lišák  

      Ano.

      Ve finanční tísni Raidon a později „Milanoepicon“ :-)

      0 0
    • RoKo  

      jen bych te chtel upozornit ze raidon air 08 ma natlakovanou tlumici patronu a pri zapomenutem zamknutem locku ji muzes znicit, stejne tak jako kdyz bude vidlice malo nafoukana a pujdes nadoraz…

      U epiconu tohleto neni problem… teda nevim v jake verzi ten epicon je, ale lock je reseny jako motion control s pojistkou proti prorazeni (odemkne se).

       

      ale jak psal lisak ber raidona a pak MPICON ;)

      0 0
      • sonyx  

        Myslíš jako když bych jí náhodou uzamknul a pak s ní někde v terénu hupnul do díry čí skočil tak bych ju prorazil? Každopádně při uzamčení např na asfaltu bych se obávat neměl že?..Jinak by snad s ní neměl být problém.

        Ještě tedy koupit nějakou dobrou pumpičku..Nějaké doporučení nebo je to fuk?

        0 0
        • RoKo  

          presne jak pises… na asfalt no problema… pumpicka je fuk, ale rozhodne nefoukej dle doporuceni tlaku co je v manualu… ale dle SAG… dej to na 10–15% a jsi f klidu a bude i slusne chodit. jen upozornim ze kdyz nafoukas dle SAG tak tlak v PSI bude o hodne nizsi nez doporucovany v manualu (tak se nelekni…)

          0 0
          • destr  

            Tak furt ještě nechápu, co to ten sag vlastně je :-(

            0 0
            • Medviedok  

              sag je anglicky vyraz a pri vidle to znamena staticky ponor po zatazeni (pr.) kolesa jazdcom sediacim na kole.

              0 0
              • destr  

                Ponor po zatažení? Pokud to chápu dobře, tak je to rozdíl v mm ve zdvihu vidlice v klidu a při nasednutí kola?

                0 0
            • RoKo  

              tady je to perfektne vysvetlene…

              0 0
          • sonyx  

            Díky za radu. Stejně při začátcích to bude chtít trošku si s tím pohrát a zkoušet a zkoušet jak mi to bude nejlépe vyhovovat..

            0 0
    • Medviedok  

      ja len ze to co zamyslas je dost financne neefektivna cesta. Lebo ked by si dojazdil gilu (viem si predstavit ze to nie je nic moc) a popri tom dal dohromady nejakych 7000 Kc tak to uz si vyberies aj nieco funkcne co bude fungovat aj bez neautorizovancyh zasahov.

      A dam ti tajny tip: RST F1rst Air – ziadna spicka, ale vzduchova vidla a za dane peniaze asi najlepsia mozna funkcnost. Ked budes mat prilezitos, vyskusaj, montuju sa o.i. aj na niektore authory myslim.

      0 0
    • kloubik  

      A co třeba Epicon 2008 na www.kupkolo.cz za 3200,– Kč?

      Není lepší ted připlatit 500,– Kč než kupovat vidli za 2800 a pak ještě Epicona?

      Brácha si jí koupil z tohodle shopu a je z ní nadšenej, v porovnání s mojí Torou je podle mě mnohem citlivější a chodí líp.

      0 0
      • sonyx  

        Není. Když epicona, tak rovnou v tuningu. Dost jsem si tady přečetl, že rozdíl mezi normálním a upraveným je znatelný, tudíš klasiku nechci. A když jo, tak loňský model za těch 27×xKč. Ale asi to už nechám být a vemu raidona za 2300kč. Rozdíl oproti polofunkční gile znát podle všeho bude a to je pro mě +.

        0 0
        • Neddy  

          Ale rozdíl mezi normální a upraveným Raidonem bude určitě taky znát… Nebo si kup loňskýho Epicona, ten by tě vyšel jen o 100 dráž než Raidon.

          0 0
          • Neddy  

            Nebo si kup loňskýho Epicona, ten by tě vyšel jen o 100 dráž než Raidon. – to tam nepatří :) 

            0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.