• bystryi

    Mam dotaz ohledně koupě vidlice, nesháním nějakou super žehličku, ale čím lepší, tím lepší. Rozhoduji se mezi novým epiconem/raidonem nebo něčím z bazaru např. zde: http://www.cyklobazar.cz/…gold-tk-air/

    Cena do 3500kč

    Diky :)

    0 0
    • Dave-geo  

      Za 3500 v pohodě Epicon. Duel Epicon vs. Recon by u mě vyhrál Epicon i kdyby byly obě vidlice nový, dva roky starou bych vůbec neřešil.

      Za ty peníze toho Epicon nabídne nejvíc. Navíc pokud nejsi úplný poleno, po předělání na olej to bude ještě lepší.

      0 0
    • Tomik :-))3  

      taky bych bral spíše epicon. Třeba tady http://www.cycology.cz/…r-epicon-122

      Předělat to jde až na 140 a když tam dáš olej bude to ještě lepší jak píše Dave

      0 0
      • Azmir  

        Jetý za 2,5, když nový sem kupoval za 3 mi přijde jako úlet.

        0 0
        • Tomik :-))3  

          no tato už se moc neprodává a x2 je nějak kolem 4600

          0 0
          • Azmir  

            Ale tohle není X2 ;-)

            0 0
            • Tomik :-))3  

              já vím, myslel jsem tím, že levnější epicon sem nikde neviděl

              0 0
              • Vilém  

                levnejsiho jetyho?

                Ty se prodavaji tak kolem 1500,– ne 2500,–.

                0 0
              • Azmir  

                To nic nemění na tom, že dávat 2500 za jetého epicona je úlet, kolem 3–4 tisíc se dá koupit jetá Reba/Sid

                0 0
                • bystryi  

                  Kde se dá sehnat jetej epicon?

                  0 0
                • jIrI___  

                  Co jsem teď poslední 3 měsíce na bazarech vyhlížel Rebu, tak většina se pohybovala spíš kolem 5–6 k.

                  0 0
                  • Azmir  

                    Kámoš kousek ode mě na jaře kupoval sida, za 3500, plně funkční, nepoškrábaný, jako nový, pouze měl lockout z řídítek, který k němu nebyl, takže nejde locknout, ale on stejně vidli nezavírá tak to za ty prachy vzalbylo to odsud z bf.

                    0 0
    • Anub1ss  

      Na bazar a nějaký předělávaní Epicona se vyser ber tohohle.

      RAIDON-X1 LO-R (se zamykáním z řídítek) nech upravit na 140 mm rovnou u prodejce(stačí poznámka do objednávky

      http://www.kupkolo.cz/…2012_z94173/

      RAIDON-X1 RL-R (se zamykáním z řídítek) nech upravit na 140 mm rovnou u prodejce (stačí poznámka do objednávky)

      http://www.kupkolo.cz/…-2012_z4547/

      EPICON je dobrá věc ale za 3500 Epicona neseženeš možná něco z bazaru a lepší jak tenhle raidon to nebude, Raidon chodí stejně !

      0 0
      • bystryi  

        Vždyť tam je epicon na kupkolu za 3500kč

        0 0
        • Anub1ss  

          Je ale se sloupkem 28,6/255 mm a jetam i jeden za 3 390 taky se sloupkem 28,6/255 ale pokud ti bude pasovat do hlavovky aniž bys musel koupit novou tak proč né ;-)

          0 0
          • Vilém  

            Nezklamals, jako vzdy.

            Ten epicon ma uplne stejnej krk, jako raidon, cos nadhazoval, u raidona to jen zapomneli napsat. Takze nevidim zadnej duvod proc Raidona brat.

            0 0
            • Anub1ss  

              Nemá mám ho na kole takže vím(Cr-Mo, 1–1/8") ale jinak v pohodě také si nezklamal ;-)

              Já zese nevidím duvod proč ne ;-)

              0 0
              • pepek  

                A čo také vy si predstavujetě pod takým slovom: 1 1/8" , Kefalín?

                0 0
                • oddie  

                  Možná na základce nedolezl ani ke zlomkům a považuje to za nějakou tajemnou šifru.

                  0 0
              • Vilém  

                Krky jsou stejny. Jen u epicona je duralovej.

                A proc ano, kdyz je epicon o nejakou korunu drazsi a pritom cca o 200g lehci?

                0 0
              • Dave-geo  

                Vilém nezklamal – jenom zase někoho správně opravil.

                Dej si vedle sebe sloupky 28,6 mm a 1 1/8" a jestli najdeš rozdíl, máš u mě flašku

                Vážně nevidím důvod, proč brát dražšího Raidona – v ničem lepší není, je to o jednu modelovou řadu níž a navíc o 200 gramů těžší

                Doufám že nejsem jediný, kdo to vidí jako kravinu

                PS: Ničit geometrii rámu a rám samotný vidlí na 140 mm – tím jsi tomu dal fakt korunu :)

                PPS: za 3500 možná Epicona sežene, ale každopádně to jde i levněji – http://www.kupkolo.cz/…disc_z89829/

                0 0
                • bystryi  

                  Jasně to je on, jen se ptám jestli tento nebo nějakej Rock Shox z bazaru

                  0 0
                  • bystryi  

                    Takže tedy SR Epicon? Záruka platí i v případně vytvoření vaklu?

                    0 0
    • bystryi  

      Ještě otázka: mam koupit vidli teď ke konci sezony nebo až na novou sezonu, budou nižší ceny?

      0 0
      • pepek  

        Jaký budou ceny nevím, ale co zima, bude tuhá?

        0 0
        •  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
          0 0
    • bystryi  

      Co říkáte na tuto FOXku?

      http://www.cyklobazar.cz/…rizenim-wcs/

      0 0
    • bystryi  

      Co říkáte na tuto?

      http://www.cyklobazar.cz/…shox-recon-/

      0 0
    • Chlebovnik  

      Kámoš teď kupoval toho RLD Epicona z Kupkola za necelých 3.5k. Rovnou jsme ho předělávali na 120mm a na olej a musim říct, že za tu cenu ta vidle nemá konkurenci. Nad nějakym bazarem bych v tomhle případě ani nešpekuloval.

      0 0
    • myval  

      Ahoj, potřeboval bych koupit novou vidlici, vzduch, ale hlavně na V-brake. Máte někdo tip? Na kupkole je jen raidon, ale napsali mi, že ho nemůžou dodat. Díkes M.

      0 0
      • rajdr15  

        Ahoj,

        minulý týden jsem si koupil vidlici Raidon X1 na V-brake a jsem s na naprosto spokojený. Nechal jsem si zvednout zdvih na 140mm a za ty peníze je to kvalitní vzduchová vidlice a je i lehká. Nejlevněji jsem ji našel zde: http://www.cycology.cz/…isc-pivot-50#…

        A s dodáním nebyl problém.

        S pozdravem Martin

        0 0
        • myval  

          Ahoj, díky za tip, uvažuju nad tím, ale zdá se mi to moc drahé. Půjde to na kolo tatíkovi za 15tkč, tak se mi zdá 1/3 celého kola dát do vidlice hodně.

          R7 ani recona na véčka najít nemůžu.

          Máte ještě někdo jiný návrh?

          Díky M.

          0 0
      • scret  

        obcas se da sehnat jeste R7ma na vecka, pak nejaky Recon…

        0 0
    • Toman  

      Přiživím se zde se svým dotazem, snad to nebude nikomu vadit.

      Hodlám manželce osadit do rámu novou vidlici.

      Doteď jezdila na vzduchové Marzocchi bez možnosti nastavení. Pouze tvrdost tlakem vzduchu.

      Jezdíme na všech površích včetně hřebenovek např. v Beskydech, na Oravě. Rám RB pevný, hmotnost jezdkyně s výstrojí do 60 kg.

      Já sám mám Manitou Minute a naprosto mi vyhovuje. Myslím, že manželce by mohla pasovat od stejné firmy R7. Chová se podobně a je lehčí.

      Syn má RS SID RTL, není to vůbec špatná vidlice, mě ovšem projevem sedí více Manitou, i když lze SIDa nastavit, aby byl vnímavější ( při mé hmotnosti to není tak důležité ). Takže nižší váze i umírněnějšímu stylu jízdy manželky by jí mohla sedět i taková vidlice jako SID nebo Reba.

      Jaké jsou tedy zásadní rozdíly mezi např. RS Reba a Manitou R7? Funkce, servis atd.

      Děkuji.

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
      • scret  

        radeji bych tve manzelce doporucil Sida nebo Rebu, idealne jeste v Dual Air… Citlivost bude uplne nekde jinde nez R7ma! Kvalitou budes nastejno, vahou ± taky…

        0 0
        • Toman  

          SIDa znám, Rebu zběžně. Nevím, jaký je zásadní rozdíl mezi nimi. Připadají mi shodné.

          Manitou bude pod nižší hmotností jezdkyně určitě cilivější než pode mnou. Díky Dual Airu nabízí RS širší variabitu nastavení. Manitou Minute je pevnější než SID. Myslím, že R7 bude o malinko měkčí, ale to žena při její hmotnosti a jízdním stylu nepozná. Cenově vyjdou zhruba nastejno obě značky.

          Jak je to, prosím, se servisem, údržbou?

          Vím, že vzhled nepruží/netlumí, přesto se mi líbí více Manitou a tím bychom měli oba dva kola na stejném základu ( rám, vidlice, ostatní díly +/- podobné kategorie ).

          0 0
          • scret  

            aha, no… dobre..

            V tom pripade si kup manitucko:)

            " Manitou bude pod nižší hmotností jezdkyně určitě cilivější než pode mnou"

            Nevim, kde jsi na tohle prisel… Neupravena R7 bude mit porad blbou citlivost, oproti RS s dualairem…

            Servis a udrzba? stejna u obou znacek, oboji se da odservisovat doma pri trose sikovnosti…

            Jinak ja driv jezdival jen Manitucka, ale dnes jsou uz mimo hru… nenabizeji asi krome Minutu nic zajimavyho…

            Mam stale jeste dnes jednu R7mu a pokud bych dnes kupoval vidli, krome designu bych nevidel jediny duvod, proc ji brat… Mozna tak jeste cena… obcas se da na ebayi koupit docela hezky…

            0 0
            • Toman  

              No, podívej, ohledně té citlivosti musíš mít pravdu ty? Uvažuji tak, že ona tam bude mít menší tlak vzduchu než já, a to výrazně. A síla negativní pružiny se bude jevit proti menšímu tlaku jako silnější pružina, čili to zvýší citlivost, podobně jako u zvýšení tlaku v negativní komoře u Dual Air. Nebo se mýlím? Myslím, že se zde mýlíš ty. Nic víc, než fyzika. Ale souhlasím s tebou, že SID anebo Reba s Dual Air nabídne ještě vyšší citlivost při správném nastavení. Prozatím jsem se ovšem nesetkal s tím, že by je cyklisté měli na sebe dobře nastavenou. nejčastější odpověď – já tomu nerozumím, tak mi to nastavili v servisu a podobně. Já jsem si se SIDem od syna pohrál, nastavil na sebe a oproti staré marzošce to bylo opravdu nebe a dudy. I podobných vidlic kamarádů jsem ten dojem neměl.

              Ale naštěstí jsem ve fázi, kdy vybírám, času je dost a nikde není psáno, že pořídím Manitou. Výše jsem jen psal, že mi Minute celkově sedí více, než SID. I když vím, že SID nabízí více laděním, nižší hmotností, ale u mě vyhrála tuhost konstrukce, jednoduchost seřízení a vzhled.

              0 0
              • scret  

                no, podivej, pravdu bohuzel mam, vzhledem k tomu, ze R7mu mam a druhou mela pritelkyne… Mas pravdu v tom, ze teoreticky bude na nizsi tlaku citlivejsi, bohuzel porad je to oproti konkurenci dost bida… Ale muzes mne tu presvedcovat teoreticky dal…:)

                Pokud neveris me, precti si o tyhle vidlici zde neco na foru… a zkusenosti dalsich hafo majitelu…

                Po uprave v Tuning testu je vidle uz ok… proto ji tam jeste mam… Jinak by davno sla z domu.. Btw. netusim kolik vazi pritelkyne, ale ja ji mel v dobe, kdy jsem mel cca 65kg, v soucasnosti uz nejakych cca 80kg…

                Pokud ani tomuhle neuveris, kup ji:) Prijde mi, ze si ji proste chces ospravedlnit…

                Jinak tlumeni maji manitucka kvalitni, o tom zadna…

                0 0
                • Toman  

                  Ok, já tě nepřesvědčuji o tvé nepravdě, jen jsem nabízel svou úvahu o nižším tlaku a tím pádem aktivnější protipružině ( která má stále stejné parametry ) a ty jsi připustil, že by to mohlo být teoreticky možné. Za to ti patří dík.

                  A nehádám se, že je R7 citlivější než třeba Reba nebo SID. O to tunešlo. Chci porovnat názory uživatelů, abych manželce koupil takovou vidlici, aby byla výměna opravdu přínos. A ten bude i s R7 ( oproti marzošce MX Air ), více získá asi se SIDem nebo Rebou. Jak jsem psal výše, SIDa má můj syn, tak jsem si ho nastavil a vyzkoušel. Chodí aktivně, využívá celý zdvih atd., ale při mé hmotnosti s výstrojí 90 kg už poznám, že Minute je pevnější. Také mě zajímalo porovnání údržby, servisu, co zvládnu sám atd. A Rebu zase někteří hanili. A to, co mají všichni, se mě osobně také nepozdává – tedy v některých typech zboží. Ale to je téma na další diskuzi.

                  Já ti děkuji za rady, zrovna tebe jsem zde chtěl, vím, že jsi na téma vidlice často přispíval a v některých starších příspěvcích jsi popisoval a vcelku chválil i ty vidlice manitou. Souhlasím s nastavením tlumení u Minute. Má širší záběr, než třeba synův SID. Ale nastavit útlum je kombinace mnoha aspektů a opět další téma. To zvládnu sám.

                  0 0
                  • scret  

                    Jj, znam teorii, i tu o negativni pruzine… Bohuzel s praxi to pak u R7 nema nic moc spolecneho a pokud chces manzelce koupit kvalitni a citlivou vidli, sel bych radeji do RS…

                    Prosel jsem si tim taky a chci ti setrit penize…:)

                    Sid bude tuzsi nez R7, citlivejsi a pokud sezenes vidli s dual airem, tak i lip nastavitelny…

                    Tak jako tak rozdil oproti marzoce bude asi vsechno, o tom zadna…

                    jinak Minute bude tuzsi nez Sid, to se da i predpokladat… Maji ho posazeny cca na uroven Reba/RVL… a do ty doby, dokud nezacali u RS gramarit na Rebe, tak i Reba byla hodne slusne tuha…

                    0 0
                    • Toman  

                      Díky za názory. Pořád vybírám, mám čas a tak se nechci ukvapit, abych se pak nemusel drbat na hlavě, že jsem něco prokaučoval. Ostatně, pokud dobře vyberu značku a model, tak prošlápnout mohu už jen s cenou.

                      Začínám pokukovat manželce po SIDu. Prosímtě, rozdíl mezi typy SID RL a RTL je v nastavení FlootGate. RTL ho má na pravé noze a RL? Myslím, že tuhle funkci manželka může využít, zvlášť při nižší hmotnosti jezdkyně může být firemní ( něměnné ) nastavení dost natvrdo, tedy zavře vidlici a už ji chudák svou váhou nezmáčkne. Určitě bude dobré, když ji zůstane trocha ( tužší ) aktivity v zamknutém režimu.

                      Jak je to s modely Reba, který mají externě nastavitelný Gate? Ne všechny ho mají.

                      A pokud se vrátím k R7, tak tu mohu mít novou za cca šest tisíc.

                      Děkuji.

                      0 0
                      • scret  

                        R7my se daji dneska sehnat cca kolem tehle ceny… Zalezi taky na typu…

                        v RS se uplne nevyznam, resp. presne ktera zkratka ma jaky hejblatko… Vim ze svy vlastni zkusenosti, ze pritelkyne nevyuziva ani lockouty na fox jednotkach co ma na kole… natoz aby si hrala s nejakym nastavenim:)

                        Takze spis to bude pro tebe:)

                        Tak jako tak RS ma tlumici patronu v prave noze, dole klasika odskok, nahore komprese… Pevny LO nemaji (treba jako to maji R7my s LO) a tak postupne pritahujes kompresi… jednoudse receno… takze kdyz pak „zamknes“ vidli, muze i pri velkych razech trochu chodit…

                        0 0
    • bystryi  

      Další kousek:

      http://www.cyklobazar.cz/…1/rock-shox/

      0 0
      • Vilém  

        Kdo vybira prebere:)

        Jinak dik za tip na toho predchoziho recona.

        0 0
      • Amaranth  

        Tenhle Recon hlavně není model 2010, jak je uvedeno v inzerátu, ale starší, jinak uvedené váze také moc nevěřím. Jestli má vidlice najeto pouze 2000km a byla opravdu nedávno repasovaná, tak to nemusí být špatný kup.

        0 0
    • bystryi  

      Našel jsem RockShox SID team, je to rok 2010/2011 jetá dvě sezony, otázka je jestli byste šli do bazarovky nebo novýho Epiconu

      0 0
      • Vilém  

        To je ten za 3800,–? Nevypada nejak ponicene, chtelo by to idealne videt.

        0 0
        • bystryi  

          Jo jo, to je ona. Je z Děčína, takže se asi na ni půjdu podívat

          0 0
    • bystryi  

      Tak jsem nakonec koupil toho epicona, ale teď koukám na moji původní RST Gilu a ta má kluzáky dlouhý 130 mm, kdežto epicon 100 mm (budu upravovat na 120 mm). Otázka je jestli nebude nějaká zásadní změna geometrie, když ji vyměním. Další otázka je, jestli předěláním na 120 mm ztratím záruku. Diky

      0 0
      • Azmir  

        Záruku určitě neztratíš, ale nechce se mi věřit, že by se gila dělala se 130mm, co to máš za kolo?

        0 0
        • bystryi  

          Mam Author Traction 2008

          0 0
          • Azmir  

            Co koukám na web authora, tak má 100mm, to znamená že těch 130mm sice možná může mít, ale chodit bude stejně jenom těch 100 a ty 3 cm tam jsou kvůli celkové délce vidlice od korunky po uchycení v upínáku, aby splňovala obecné standardy délky vidlic. Takže pokud epicona necháš na 100mm, budeš to mít stejné jako ted, pokud ho změníš na 120mm, tak se ti zvedne řízení, zvětší hlavový úhel a zvedne střed, nemělo by to ovšem být nic markantního a pokud těch 120mm využiješ tak proč ne, ale pokud chceš dávat 120mm na epiconu, jenom kvůli tomu že jsi na gile naměřil 130mm, tak to nedělej a nech to na 100mm.

            0 0
            • nitraq  

              Plus ještě fakt, že levný vidlice nechoděj, jak maj, takže často nemusí být rozdíl ve výšce středu a hlavovým úhlu, pokud přejde z gily 120 mm na epicon 100 mm. Ale zachováním 100 mm taky nic neztratí.

              0 0
              • bystryi  

                Gila využívala jenom 50 mm zdvih :-). Epicona jsem nakonec předělal na 120 mm a je jen o kousek delší než gila. Když jsem na kolo nasedl překvapila mě „měkkost“ vidlice (když zabrzdím tak jí dostanu skoro nadoraz, budu asi muset přifouknout, ikdyž píšou na 75kg 85psi), gila je oproti ní pevná vidlice :-).

                0 0
                • Azmir  

                  Jenom ak pro zajímavost, já na epiconu na 120mm vozil při svých 70 kg 60 psi ;-)

                  0 0
                  • nitraq  

                    A ať to má kompletní, tak já na 100 mm měl 60 psi při 65 kg.

                    0 0
                    • bystryi  

                      Tak jsem to trošku projel a zjistil pár věcí, mam nafoukáno na 100 psi a už jsem to dostal nadoraz, dále je kousek kluzáků zanořen, ikdyž na kole nesedím, je to asi cenťák. Když jedu v lese, tak jsou kluzáky dost zanořeny a využívá se tak jenom horní třetina. Nevím jestli to je špatně, či je to normální, protože nemohu s nikým srovnat.

                      0 0
                      • Vilém  

                        Ted je jeste otazka, jak moc dobre ti meri manometer na pumpe.

                        0 0
                        • bystryi  

                          Mam Giyo GS-01

                          0 0
                        • bystryi  

                          Mam Giyo GS-01

                          0 0
                          • bystryi  

                            Mám najeto cca 400km s Epiconem a pořád stejný problém, nafoukal jsem to ještě víc, ale stejnak jsem ji dostal na doraz. Rebound jsem nastavil do mínusu, protože se vidle rychleji vrací. Dále je neustále zanořeno 6 mm kluzáků v nohách.

                            0 0
      • Vilém  

        Spis nez podle delky odkrytych kluzaku se rid vzdalenosti osa – korunka.

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.