www.kupkolo.cz a výběr vidlice

241 nepřečtených
  • Josef Šimon

    Ahoj všem, rozhodl jsem se upgradovat své GT Avalanche 0.5, kolo slouží špičkově, ale komponenty už mají něco za sebou, tak jsem vše vyměnil, tedy přehazky vč. páček, kliky jsem dal už HII SLX, kola DT Swiss, nyní bych mu chtěl i dát vidlici a tam fakt vůbec nevím. Podle toho co jsem četl, tak bych zůstal asi u soloair. Mám dva výběry a chtěl bych je zhodnotit. Jezdím spíš hobby a vážím 76kg, měřím 172 cm.

    první: BF

    druhá: BF

    Dál bych se chtěl zeptat na nákup na Kupkolo, ty ceny jsou oproti jiným obchodům opravdu někde jinde a to až výrazně, četl jsem, že to chodí nezabalené v origo krabicích, prostě jen v nějakém pytlíku atd. Tak zvažuji, pro a proti, ale zase ta cena mě opravdu láká, ale nechci naletět.

    Díky za postřehy.

    0 0
    • vsn  

      Epicon TT ;)

      0 0
    • Dzordano_Bruno1  

      Tak, tak

      0 0
      • Josef Šimon  

        a kdybych se rozhodl pro vidlici, kde je to uchyceni PM, tak ten trmen se da tedy primo bez te redukce? Nyni tam mam turedukci vetsi na 180mm kotouc. Takze Epicon TT jasna volba? A co ty dve co jsem vybral ja, jaky v nich je zasadni fozdil prosim?

        0 0
        • scalar  

          Epicon TT se zavíráním na řidítkách vyjde na 5 300,–, to už bych si připlatil za Rebu SL (6 200).

          http://www.koladraci.cz/…reba-sl.html

          Ale diskuzí na téma Epicon TT x Recon, Reba… tu máš kvanta.

          0 0
          • Josef Šimon  

            Epicon TT je primo model? Nejak jsem se ztragil, nedate mi na ni primy odkaz, diky panove. Jsem na founu, tak hledani nic moc a ponorim se do toho doma na pc.

            0 0
            • Vilém  

              tt = tuning-test, odkaz mas vyse.

              0 0
              • Josef Šimon  

                Takže by šlo doporučit toto? FB

                sice jsem dostal typ na tuning-test, ale tam jsou jen a jen Suntour, popravdě mi to je 2× jedno, ale chtěl jsem prostě radu, takhle jsem na to zase sám…Věřím, že člověk, který je prodává je znalec a je tu jistě uznávaný, ale nešlo by to trošku rozvést?

                0 0
                •  
                  Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                  0 0
          • maajkee  

            A proč připlácet za Rebu?

            0 0
    • trener  

      ahoj.na kupkolo nakupuji už leta a neměl jsem jediný problém,toho se nemusíš obávat.k vidli bych se přikláněl k Reconu.myslím že bude i výrazně lehčí než Marzoch.kdybych ti měl doporučit,tak Rebu.

      0 0
      • Josef Šimon  

        konecne nejaka jina odpoved nez, ze jednoznacne bez debat Epicon TT. Mel by jsi typ na tu Rebu a napsal duvod, proc je lepsinez Recon? Jal jdou vubec ty rady za sebou u RockShox? Jde se toho drzet?

        0 0
        •  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
          0 0
    • felix.org  

      Ja bych vzal Rebu. Uz jen z principu :-)

      0 0
    • toram  

      http://www.koloobchod.pasaz.cz/…a-riditkach/

      A co toto?:D Mam a zatim si na ní nemůžu stěžovat. A majkee by ti ji možná sehnal levnějš..

      0 0
      • Josef Šimon  

        OK, takž vezmu tu. Teď otázka, v jiném vlákně jsem četl, že to chodí bez krabice a bez těch všech věcí okolo, jako je pumpička, mám se toho obávat? Co záruka atd…

        0 0
        • jIrI___  

          No nechci ti to rozmlouvat, ale raději bych bral tu Rebu. To je, na rozdíl od Aerisu, sázka na jistotu.

          0 0
        • Martinson  

          Když je v balení pumpička tak to bývá v popisu. Vidle bude nejspíš určená pro montáž a proto má tak dobrou cenu. Projdi si další kšefty a porovnávej. V záruce podle mě zásadní rozdíl není.

          0 0
          • Josef Šimon  

            Přesto ještě jen jedna otázka, je ta vidke co se nekonec vybrala lepší o těch 15 stovek oproti této

            0 0
            • toram  

              Těžko říct, recona jsem měl půjčenýho to byla asi 09 nebo tak a nic moc.. Asi takhle..pokud jsi chopnej tu vidlici rozebrat a vyndat takový 2 blbý kousky gumy který brání aby šla na doraz protože když je tam necháš tak využívá asi tak 3/4 zdvihu a byl schopnej do ni nalejt olej tak ber Aeris..je lehká pěkná a fachčí jak má, pumpička u ní neni tu jsem kupoval dodatečně, lock na řidítka má, ale můžeš koupit i s lockem na korunce… jestli to nezvládneš rozebrat nebo se ti v tom nechce hrabat tak ta Reba je jistota na tu šáhnout nemusíš..

              0 0
            • Martinson  

              Lepší o 1500 rozhodně je. Dual air a motion control + nižší váha. Vzal bych klidně starší model, našel jsem i nižší cenu.

              Stejnou službu jako Recon udělá i Tora. Liší se jen materiálem nohou a váhou.

              0 0
            • jachymk  

              Reba je lepší než Recon protože si jí můžeš líp nastavit (má totiž 2 vzduchové komory, Recon má jen jednu) a je o něaké to deko lehčí, 15 stovek se v tomto případě i vyplatí.

              0 0
        • BigKarel2  

          Za mě taky Reba.

          0 0
      • Mr.Dawe  

        Docela mě pobavila hmotnost 1500g BEZ sloupku. Nějak si neumim představit, jak to vážili.

        0 0
        • maajkee  

          Normálně s uříznutým sloupkem :)

          0 0
          • Mr.Dawe  

            To už můžou výrobci kol uvádět hmotnost kola třeba vez rámu :) Celková hodnota informace 0.

            0 0
        • toram  

          No to sem ani neřešil..i tak je docela lehká:D..

          0 0
        • Vilém  

          Tot byl dlouha leta oblibeny postup udavani hmtnosti vidlic Marzocchi.

          0 0
    • maajkee  

      Jestli jsi chrt a potřebuješ progresivní vidlici jak kráva, kup si Rebu, jestli je ježdění spíš zábava, rád si bloumáš a neřešíš rychlost a chceš lineární objednej si Epicona TT u Milana.

      0 0
      • Josef Šimon  

        Progresivní Reba, jako že má vždy jiný chod a lineární Epicon od Milana, jako že žehlí pořád všechno všude a stejně? Jsem už víceméně rozhodnutý pro tu Rebu 2012, váha je jistě plus.

        0 0
        • Josef Šimon  

          Po přečtení dalšího vlákna nevím, zda pro mé použití nevzít soloair, ale už je toho tolik, že nevím pořádně co je pro a co proti. Co je pro běžného uživatele nejlepší, prostě lážo plážo s očasným blbnutím, vím to, že nechci pořád něco ladit, ale jezdit a aby to co nejlépe žehlilo, vím, že ale nechci Epicon, nějak mě to už vzhledem nepřesvědčilo, jasný, to je zrovna debilní argument, ale taky se nekoupím hnusné auto jen kvůli tomu, že jezdí o něco líp než ostatní. Já si k věcem vytvářím určitý vztah…

          0 0
    • Turbo  

      Reba je stejně nejvíc!

      (proto si koupím Sida…)

      0 0
      • vsn  

        a pak na mě budeš machrovat že máš 2 Xka a já ne :P

        0 0
    • Josef Šimon  

      Hele, bude na tom rámu všechno nové vč. laku, jen blázen by na tom jezdil, ještě bych to mohl opotřebovat nebo zašpinit… :-D

      0 0
    • old biker  

      S tímto obchodem mám jen ty nejlepší zkušenosti, navíc je to asi tak 30 km od nás, tak tam někdy jezdím pro díly osobně a jednání tam je taky skvělé. Tak to je má zkušenost s touto firmou od doby co s prodejem začali.

      0 0
    • nox159  

      jen k tomu epikonu, jezdim normalni netuneny epikon na 120mm pri sagu tak 10% chodim furt po dorazech… behem vyjizdyky tak 5× na dorazu tzn na tvrdem dorazu kdy dostanu pecku do rukou… trochu jsem nalil oleje do vzduchove komory ale furt je to brutalne linearni, citlivost je pekna to ano ale ta linearita me dost stve…

      jeste zkusim dolit vic oleje do komory a uvidim… (nevite nekdo kolik oleje tam muzu dolit? :)

      ale porad si rikam ze za cca 3k je to jasna volba a nic s podobnou vahou za ty prachy nesezenu… reba mi nesedla nebo jsem ji mel blbe nafoukanou… jeste musim zkusit…

      0 0
      • kyl  

        Epicona vypusť,vyšroubuj matici s ventilkem,vidlu stlač nadoraz a změř jak hluboko je pístek v noze a odpočítej výšku zátky.(taky by mě zajímalo)Dostaneš zbytkovej objem pozitivní komory a podle toho můžeš lít olej.

        0 0
        • nox159  

          tohle vim ale nechce se mi to merit respektive zmerit to neni problem ale kolik musim dolit treba abych se dostal na o chlup nizsi progresivitu nez u reby… to me nebude bavit to laborovani…

          0 0
      • jIrI___  

        Holt tomu moc nakládáš.

        0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
    • Josef Šimon  

      Tak pozáruční servis si stejně platíš, tak tam je snad úplně jedno zda byla dovezena do CZ ofiko nebo ne…

      0 0
      • Josef Šimon  

        Docela čumim jak u toho píší: Vidlice je od oficiálního dovozce Rock Shox do Čr, součástí balení je pumpička. To je jak kdyby u těch ostatních rovnou napsali, že je dovezena z trhu, který není určený pro naši lokalitu, co si z toho pak člověk má vzít?

        0 0
        • pepek  

          Čoveče, ty tu vidlu snad letos ani nestačíš koupit.

          0 0
          • Josef Šimon  

            Nebo nic, pro vidlici jsem rozhodnut, beru tu z KK, tedy RS Reba RL 100mm 2012, to zvládnu v klidu do Prčit a hned po nich jde kolo opět na rozborku a rám valí na lak. Takže asi tak… ale jsem trošku typ člověka, co si vše několikrát ověří a nekupuji věci, anihž bych neměl pořádně vybráno, proto jsem taky tady…

            0 0
            • Atilla  

              Tak když tě to časově netrápí, tak jí pak hlavně rozdělej a dodej vazelínu a olej.

              0 0
              • Josef Šimon  

                To jako, že není kloudně připravena na přímou montáž? Popravdě budou mít takovou vidlici prvně, tak fakt nevím co a jak…o oleji jsem četl, že je lepší ho hned vyměnit, ale snad to je vše z výroby na 100%,… ne?

                0 0
                • Vilém  

                  U RS bezna praxe, ze jaksi zapominaji na mazaci olej, nebo prilis neresi jeho spravne mnozstvi.

                  0 0
        • StuntJ  

          http://www.kupkolo.cz/…logo_z90585/

          Tu má například napsáno, že je to ofiko, tak není co řešit ..

          0 0
    • Swoby  

      S kupkolem, jak by ses tady mohl i dočíst, jsou problémy snad jen výjmečně… Já osobně mám s nimi jen tu nejlepší zkušenost. Vše došlo, jak mělo. zabalené to bylo naprosto v pořádku (v krabici a ještě v tom praskacím pytlíku) :D;)

      0 0
      • Josef Šimon  

        Jasný, OK, poskládám chechtáky a pak šup udělat objednávku.

        0 0
        • Josef Šimon  

          Ještě to teď trošku studuji a dočetl jsem se, že by měl být na nově zakoupení vidlici udělaný garanční servis do 30 dnů nebo do ujetí 300km, kdy to koupím na kupkolo nebo bikesport, kde jsou asi nejlepší ceny, tak kam se mám pak obrátit, co jsem tady četl nějaké příspěvky, tak se to prý stejně platí, je to tak? A jak je to s potvrzením nějakého záručáku? Předpokládám, že když tam přijdu s fakturou z jednoho nebo druhého kšeftu, tak se mi jen vysmějí…Koukal jsem taky na www.bikelive.cz a tam třeba v e-shopu tuto vidlici ani nenabízejí, navíc ta cena u nich by byla asi šílená… jak jste to dělali vy, když jste zakoupili novou vidlici???

          0 0
          • Atilla  

            Vyměníš si to sám. Jinak bikelive je levný oproti jiným servisům.

            0 0
            • Josef Šimon  

              Šlo mi spíš o případný nějaký problém, po záruce mi to je tak nějak jedno, to už stejně nikdo neví zda sem ji koupil u nich nebo na KK na netu, hlavně si to budu platit, tak o nic nejde, ale jde mi spíš o problém v záruce a s tím i spojení nějakého toho potvrzení co jsem se dočetl. Jaká je šance, že se na té Rebě něco posere při normálním používání…jasný, těžko říct, ale náhoda je blbec…

              0 0
              • Kouba_2005  

                Chápu tvoje obavy, ale neumím si třeba představit, jak dlouho bys kupoval auto :-D

                Viděl bych to tak, abys tu garančku nechal udělat nejlépe ve značkovým servisu, nechal si jí potvrdit do záručáku a klidně si ji i zaplatit. Pro klid duše myslím to nejlepší. A nebo napiš na KK, jak to vidí oni, aby v průběhu záruky a případné reklamaci nebyl problém.

                0 0
                • Josef Šimon  

                  Auto jsem kupoval přesně před 4 roky a divil by jsi se…večer v sedm jsem dostal ze salonu nabídku, hned ráno jsem prodal stávající auto a v poledne jsem měl koupené nové, jen jsem čekal asi 3 dny než ho připravili na předání :-D ale jinak VW servisy mám zmáknuté, takže to je v klidu, navíc si vše jistím vlastní diagnostikou, vždy před servisem a po servisu. Jistota je jistota. Serčvisování vidle neumím, tak proto…ale třeba se do toho taky pustím…

                  Jinak na KK jsem psal, dokonce i do Bikesportu a prý to má normálně vše co má mít a v případě reklamace se to zasílá dodavateli, takže asi tak, ale i kdyby něco, tak to nejsou takové částky, abych to eventuelně nezaplatil, ale asi to stejně nechám raději hned udělat podle toho co tady čtu, myslím ten servis, kontrola oleje atd…

                  0 0
                  • StuntJ  

                    já bych to až tak neřešil, vidlice tak jednoduchý stroj, že já kdybych si koupil novou, tak servisuji doma a na nějakou záruku kašlu. Stejně na gumové věci je záruka omezená a na zbytek ti řeknou, že to bylo použito v rozporu s návodem k použití, takže prd. Údržbu a servis vidle jsem si nacvičil na Toře, takže tak :o)

                    0 0
                  • Kouba_2005  

                    Nic osobního. Vlastní diagnostika, každej Ferda Mravenec = postrach servisů a většinou víc škody než užitku. Akorát to rozvrtá a když už neví kudy kam, tak zavolá servis a že včera bylo pozdě.

                    Takový zákazníky fakt zbožňuju. Zavolají, že s tím něco mají a hned do telefonu mi sdělí, co všechno s tím je a co je potřeba vyměnit (i když nemají diagnostiku apod. a většinou ani pravdu), tak se jen zeptám, jestli tam mám vůbec jezdit, když už to mají teda v podstatě opravený, sic jen teoreticky.

                    0 0
                    • Josef Šimon  

                      Bud v klidu, jsem automechanik, jen se tomu nevenuji jako hlavnimu povolani, ale zvolil jsem mikroskop a pinzety. Jinak s tim az tak nesouhlasim, mel jsem Passata 2.8 Highline Tiptronic, mel zavadu, nebudu to rozepisovat, dal jsem to do dvou servisu a ani tuk, jen vzdy zavolali, ze to je OK a ze jim dym 800 za diagnostiku a za smazani chyb, to me fakt uz nebavilo…dyl jsem to na Jarov, tak to bylo mesic a poslednich 14 dnu mi volal hůavni technik a elektrikar, ze proste nic…zalezl jsem do schematu a scanu a domlouvali jsme se, co ze by to mohlo byt…nakonec se na to prislo, ale oni, jak ile jom to nenapise krabicka a jeste jim to nwukaze kde presne co udelat, tak jsou v hajzlu, diygnostika je krasna vec, ale bez mozku a klasickeho selskeho mysleni je k prdu a auto to neopravi. To jen tak pro uprdsneni, ze nejsem Ferda Mravenec, navic spolupracuji ve svem volnem case se spustou takovych servisu, mnohdy totiz ani nevedi, co jaka jednotka podporuje a o kodovani zrejme jeste neslyseli…samoz­rejme, jsou vyjimky, ale ma zkusenost je takova, navic mame i v praci vse z koncernu VW, takze fakt vim co pisu a co delam…

                      Ale na druhou stranu te chapu, je spousta joudu, co si koupi nekde kabel a najednou jsou Pani opravari.

                      0 0
                • Josef Šimon  

                  Tak mně to nedalo a psal jsem do Cyklozitny ohledně té vidle na KK, vyšlo z toho vlastně to, že se jedná o originální vidlice určené především pro montáž na kolo, tedy OEM verze, to tu už někdo zmiňoval. No a že takovou vidli u Zitného nevyreklamuji a že si to clověk musí zaplatit sám nebo reklamovat u prodejce. Vzhledem k tomu, co tu pár lidí psalo, že i v těch 30 dnech co si šli nechat udělat kontrolu, tak že to stejně platili, tak se ptám, proč dávat někomu víc jak 2tis za spacery, pumpičku a krabici…mimochodem mi doporučil Bikesport, tam vím, že jsou na jedné lodi s KK, takže sám pan veliký neví pořádně co píše a co myslí…

                  0 0
                  • xshreck  

                    Mám vidli přes kolokrám, tam jsem dostal záručák, spacery a návod přímo od žitného.

                    Kdo ví jak to je… ale v případě problému by ti to měl snad vyreklamovat obchod (pokud to nepřijme dovozce).

                    0 0
                    • Josef Šimon  

                      Jasný, v poho, to bylo jen pro upřesnění, třeba to někomu pomůže a nebude klást další dotazy, myslím si, že jsem to trošku vyhrotil, ale aspoň tu je co nejvíce informací…

                      0 0
                    • Bafoon  

                      Měl jsem rebu z kolokrámu, OEM, praskl v ní píst. Byla na reklamaci a chtěla se po mě úhrada. Po pár telefonech s kolokrámem ji platili oni.

                      0 0
                      • Josef Šimon  

                        Kolik za to chtěli? Náhoda nebo myslíš, že OEM je špatná? Však to je to samé, jen pro servis,…ne?

                        0 0
                        • unitak  

                          Přestaň už to řešit a kup to :)) Jsou to celkem spolehlivé vidlice a moc se nekazí a ikdyby náhodou něco tak to můžeš normálně reklamovat u prodejce…Je to to samé, akorát to nemáš v krabičce spolu s dalšíma prkotinami navíc. Např. u PC když si koupíš OEM vypalovačku, tak ji dostaneš v sáčku a hotovo, normální je ve vypolstrované krabici s nějakým SW navíc, ale taky cena je vetšinou někde jinde, ovšem na funkci to nemá žádný vliv :)

                          0 0
                        • Bafoon  

                          bylo to nějak kolem 1500kč tuším, mám tu o tom dokonce vlákno -reklamace reby u cykložitný :-)

                          Jestli náhoda nebo zmetek netuším, možná náhodný zmetek?

                          Jinak s naplněma mají tady pravdu, jedna 2009 reba byla prakticky suchá, u 2011 bylo minimum mazac. oleje. V podstatě okamžitou kontrolou/servisem rozhodně nic nezkazíš.

                          0 0
                          • Josef Šimon  

                            Tak,… a je objednáno…

                            0 0
                            • Josef Šimon  

                              Psal jsem do www.rockshox-servis.cz ohledně toho servisu a toto mně poslal, co Vy na to? Máte s ním někdo zkušennosti?

                              Odpověď:

                              Blahopřeji k zakoupení vidličky rockshox , jsou to vidličky srovnatelné s

                              Foxem (kvalitou i prací) ale jsou trochu levnější . Samozřejmě je úplně

                              jedno jestli máte vidlici z krámu , nebo OEM , jsou úplně stejné , jen u OEM

                              se nedodává pumpička , protože OEM je určen pro montáž kol a ne na volný

                              prodej , proto je cena taky trochu dole.

                              Jak uvádím vidlice by měla být stejně kvalitní jako normální prodej , tzn.

                              vidlice má dvojí náplň olejů a to pracovní – aby zamykala a odskok pracoval

                              jak mám , olej mazací – jasně už naznačuje jeho název je určen pro mazání

                              spolu s vazelinkou . Pracovní olej se musí dodávat v plném stavu , jinak by

                              to již od počátku nepracovalo tak jak má , ale mazací olej s vazelinkou se

                              dodává (až na pár případů) v menším množství , neli nulovém , aby si vidlice

                              sedla a projevily se závady dřív , než vyprší dvouletá záruční doba (alespoň

                              tak to udává výrobce) – podle mne tak trošku i šetří materiál při výrobě ,

                              ale to je prakticky jedno , podstatné je , že to opravdu pomáhá projevit

                              závady zavčasu , neboť klade při práci větší odpor . Proto nedoporučuji (až

                              na nějaké výjimky) dát vidlici hned po koupi sesrvisovat , aby si opravdu

                              sedla . Výrobce uvádí , že se má na první servis dát po ujetí 300 km , nebo

                              po 30 dnech provozu , podle toho , co příjde dřív . My jsme tomu začali

                              říkat GARANČNÍ servis , ne že by byl zadarmo , ale proto , že se tím do

                              záručního listu potvrzuje garance , protože bez tohoto GARANČNÍHO servisu se

                              neuznávaly běžné reklamace (zákazník neprovedl co měl dle záručního listu

                              udělat) . Záruku by ti měl dát i ten , co ti ji prodal , někdy se však k

                              tomu nechce hlásit , záleží na prodejci.

                              Takže nejlépe bude , když namontuješ vidlici nas kolo a trochu ji projedeš

                              cca 300 km , pak ji shodíš a pošleš na servis . U mne se pohybuje cena za

                              servis 400 – 500,– Kč ( výměna potřebných O kroužků , výměna vazelinky a

                              výměna olejů – při garančním se samozřejmě olej – pracovní – jen doplní –

                              pokud je opravdu najeto cca 300 km ) , pokud tam není nějaká zrada , kde se

                              musí něco opravovat , nebo měnit . Ten garanční se pohybuje 300 – 400,– Kč .

                              Jak vidíš , kamarádi ti řekli , alespoň částečně , pravdu . Mohou tam být i

                              šponky z výroby a podobně , ale to vše odhalíš při prvních 300 km.

                              Takže nyní záleží na tobě , zda ji hned pošleš , nebo jestli ji zkusíš

                              projet a zašleš ji potom (jak uvádím) .

                              0 0
                            • pepek  

                              Tak já ti nevím: vidlička, šponky, vazelínka. Eště si to můžeš rozmyslet. (Každopádně osobně bych tam radši nejezdil :-)

                              0 0
    • Josef Šimon  

      Jo jasný, taky bych to tak spíš pochopil, každopádně by to šlo poštou, takže by kdyžtak vo.el pošťáka :-D Každopádně i v sezóně vše vyřizuje do 2 dnů, což je myslím super.

      0 0
    • Josef Šimon  

      Tak pánové, vidlice je na mém stole, paráda, jsem hlavně hotovej z té váhy, když je porovnám, to je fakt síla. Chce ale zeptat, když je dám vedle sebe, obě jsou teď na 100mm, tak ta nová je na spodku krku asi o 15mm níž než ta původní. Mám to nechat nebo to mám zvednout na 120mm, aby se to dorovnalo? Nevím co to udělá s geometrií kola, te´d to prostě bude asi o těch 15mm víc ponořené. Kdybych to napsal nesrozumitelně, tak to vyfotím. Mám je te´d tady vedle sebe.

      0 0
    • Josef Šimon  

      Přikládám foto…

      0 0
      • Azmir  

        výška vidlic je stejná, všechny vidlice mají odchylku jenom pár milimetrů. Tady je rozdíl ve zdvihu. Máš tu rebu už nafoukanou obě komory (pokud to je dual air) abys dosáhl výsledného zdvihu? Ta vidlice předtím je taky 1000mm? Jinak nevím jestli to na těch 120 půjde to ti musí říct jiní.

        0 0
        • Josef Šimon  

          Ta černá je taky 100, ale když koukám na tu Rebu, tak jak jsou ta čísla na vnitřní noze, tak to začíná na čísle 20, nemělo by to tedy být na 0? Jak je nafoukaná nevím, pumpičku nemám, tak to budu muset nějak ošéfovat.

          0 0
          • felix.org  

            Bez pumpičky to neošéfuješ. Buď bude nastavená na 80mm, stejně jako moje Reba z kupkola, i když jsem chtěl 100mm, nebo bude jenom přefoukaná negativka.

            0 0
          • JakeF  

            Nejsou tam náhodou 2 stupnice, co jedna začíná na 0 a druhá na 20? Tuším to tak bývá, kvůli nastavení sagu při různým zdvihu. Takže stupnice pro nastavení 120mm má začínat až od 20.

            0 0
            • Josef Šimon  

              Jsou tam tři a teď jsem to ufouk, tak vidím hovno, mím navštívit pumpu pro kamiony… :-D

              0 0
              •  
                Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.