A včera už potřetí během tří měsíců. Přitom plášť jsem pečlivě zkontroloval…nechce se mi věřit,že by to byla vážně až taková smůla.-/
A včera už potřetí během tří měsíců. Přitom plášť jsem pečlivě zkontroloval…nechce se mi věřit,že by to byla vážně až taková smůla.-/
Nehoda není náhoda!
To je podobné, jak jsme v létě měli noční výjezd na kopec a s sebou 3 osvědčená a odzkoušená světla. Dva lidé a 3 světla celkem. Při výjezdu pohoda a před sjezdem 2 přestala najednou svítit a 3. problikávalo :-)
No nechce se to věřit, ale za celé léto jsem píchnul +/- 13×. Každé ráno jsem jezdil na brigádu a mockrát lepil. Když jsem jel náhodou někde odpoledne tak to málo kdy, ale to asi nemělo vliv :-) Už jsem si taky nevěděl rady – jedině bezduše.
To by mě zajímalo kudy si jezdil. Já neměl defekt snad rok.
No každý den mezi Veselou a Zašovou, uvidím příští rok…duše je jak jehelníček :D Toto už nenasere ale zamrzí.
Taky jsem spoustu let nepíchnul a začátkem podzimu na jedny vyjížďce s bráchou jsem píchl 2×.
Svedl jsem to na dvě věci, zadní RaRa měl už kolem 2tisíc…a taky jsem jel jinou stopou než obvykle. S brácho jsem jel víc v krajnici a pomaleji. Jednou to byl trn a podruhé jsem nic nenašel.
Příští sezonu (až budou nově obouvat) nasadím nějakou NoTube sadu. A uvidím, jak se to osvědčí… nebude to ani tak kvůli defektům, jako že si to vesměs všichni chválí (pocitově).
Já myslel „jednou jsem nic nenašel a podruhé to byl trn“. :))
Jo, tak to bejvá :-) Ale teď to bylo jak jsem psal a kdyby ne, tak to zapřu :-D
ja som nepichal uz vyse polroka :(( forever alone
a to je nepříjemné :-)
Já taky ne …
Náhoda je někdy svině.Dlouho jsem nepíchl a pak známej vymyslel 3denní výlet do Rakouska.Den před odjezdem jsem byl za ním dořešit drobnosti a brzo ráno že pojedeme.Skoro za tmy jsem dojel domů,nachystal vše potřebné a šel spát.Ráno táhnu brašny ke kolu a už z dálky se na mě blýskal připínáček v předním kole.Od zimy až do července nic a když se to nejmíň hodilo tak bylo kolo píchlé.
Většinou pichnu tak 3 za rok.
Ten plast uz vzal za sve..
já letos jen jednou, zato jsem ale namotal hazku :-(
Když jsem ještě vozil duše, píchal jsem tak třikrát až čtyřikrát do měsíce. Je to úplně normální.
asi zase začnu vozit duše … :)
:)
a neni to malo? :P
Zkus bezplášťáky :-D
jednou blbě zapícháš bez pláště a odpočítávej si posledních 9 měsíců bikování
jasně, na ty bezplašťáky nepotřebuješ hustilku, ani bombičku, ani reservu, ani montér páky, ani náhradní plášť, ani kapsičky na dresu, ani lepidlo a záplaty, ani sesedat s kola, ani nasedat na kolo, prostě bezplašťáky to vedou v hmotnosti a jenom magoři tam dnes jezdí ještě nějaké duše, nebo pláště, protože na to mentálně zatím nemají…ve středisku kosmického výzkumu se už maká na bezkolácích…
zapomněl jsi na podvýhodu, že ušetříš čas a o to víc můžeš píchat doma :)
je to zajímavý ale za posledních 5 let jsem každý rok píchnul pokaždé „jenom“ jednou (Conti Supersonic 2,2)
no jo a kdybys musel píchat 5× denně, byl bys už dávno v prdeli…
to kazdopadne, koho by bavilo pichat 5× denne jen do jedne diry ;-)
Já na svém kole řeším defekt tak jeden za rok.
Jak jsem si půjčoval v srpnu test bike tak jsem během 3 hodin udělal celkem 6 defektů i když nakonec se jednalo jen o ten jeden. Kdykoliv jsem sundal gumu tak se ten trn v plášti schoval do vzorku a na pohmat zevnitř i z venku nebylo nic cítit. Kdykoliv jsem to nafoukal a zatížil špunty tak ten trn z kordu vylezl a udělal na jiném místě v okolí další defekt ono opravovat defekt kolem 21,00 hod v temném lesoparku dá se říct poslepu není nic moc až po příjezdu domů jsem se na to kouknul podrobně a zjistil kde je problém, ale těch k.r.v lítalo. Štěstí bylo že jsem si den před tím koupil pumpu a celou sadu samolepek na lepení, jinak bych ještě dnes někde bloudil po Šáreckém údolí.
:D :D
Takže testování sis opravdu užil, ten první ten rozhodně. Teda pokud si testoval novou pumpu a lepení :)
Tak ta pumpa http://eshop.kola-radotin.cz/…fil-xl-11–2/ se mi osvědčila. Každých 800 m jsem dofukoval jak to začalo lehce plavat pod zadkem. Problém byl, že jsem to takto dofukoval asi 6× a sem tam to prokládal v Nebušicích, na Jenerálce a na Hauspalce lepením pod pouliční lampou to už tak zábavné nebylo. Nakonec jsem na tu Julisku dojel.
ked som bol mlady a nemal peniaze tak som vozil duse a pichal. teraz mam peniaze, deti, vozim ust a podobne jak ty x let nepicham. to tak byva.
No a nechybí ti to?
ani ne, aspon mam konecne cas na seba. a skus sa naucit citat medzi riadkami a chapat pointu :-)
Co s sebou vozím náhradní duši, tak ani jednou :D
Ja doprovazel jednou klienta pres rakousko a italii a ten mel za dva dni neco pres dvacet defektu. Takze jsme moc nepojezdili, ale zase si poradne zapichal, jak v rakousku, tak v italii. Tak to ber z te pozitivni stranky poradny pichacky v cechach:-)
V létě jsem pořídil (s pomocí BF) Haibika. Za 1800 km jsem již 5× zobnul Michelin WildRacer. A POUZE přední. Vždy v jiné části duše. Plášt jako nový. Zadní ojetá, téměř bez vzorku, ale drží. Vysvětlení ? Nemám…
Nesmíš jezdit jen rovně :-)
Já vůl. Díky. Tak hned zítra kolem Labe zkusím kličkovat. Snad najedu i více km.
Při závodě se to dělá tak, že se v prvním kole dopředu pustí sběrači defektů a ty si pak jedeš v poklidu bez defektu :-)
Nechtěl bych někdy na výletě prasknout řetěz nebo přehazovačku. To si opraví asi málokdo někde v lese.
Bez nýtovače řetězu nevyjíždím. Ostatní vercajk je v nejbližší vesnici.
Ale stejně řetěz jen tak nepraskne když se maže, čistí a vyměnuje tak jak má. Nebo jo? A co se dá velice opravovat na prasklé přehazovačce?
Mazání a čištění řetězu na to nemá vliv a každé jeho rozdělání zvyšuje pravděpodobnost jeho defektu.
Pokud ti pojde šatr, pomůžeš si tak, že řetěz zkrátíš na nějaký rozumný převod na dojetí.
Tak až ho prasknu tak koupím nýtovačku. :)
to uz bude pozde a poradne se projdes:-) Turista ma pravdu, bez nytovacky ani na krok.
pokud dobre snytujes tak neni problem…
pokud jezdim kolem baraku nevozim zadne naradi a vlastne uz ani dusi… :)
kdyz namotas prehazlu tak jsi stejne v haji i kdybys mel sebelepsi naradi… z fulu singla neudelas…
Další důvod, proč pružeí zahodit :-)
Na silnici to jde, už jsem to praktikoval
A zkoušel jsi i přehlédnout nějakou větší díru na té silnici? :-)
To jen abych věděl co povolí jako první a co všechno to nakonec odnese :-)
Nee, jel jsem katolicky celých 15 km. Ono ten starej epík moc řetěz nenatahuje
To je pravda. Na vyšším zdvihu a jiném typu stavby by to bylo mnohem zajímavější :-)
Tak tam by se dal vyrobit tvrdý lock pomocí kusu dřeva, vzpříčeného mezi kyvkou a rámem.
já když jezdím kolem kuchyně beru i reservu…
proc? bezplastaky prece nepichnes ani nerizneš ne? ;-)
Nýtovačku sice vozím, zatím jsem ji ale použil pouze na řetěz někoho jiného. Za celý život (blížím se 100tis. km na kole + dalších cca 30tis. km manželky na jejích kolech o které se starám) jsem na vyjížďce nýtovačku na svůj (nebo manželky) řetěz nepotřeboval.
95% problémů s řetězem na vyjížďce je špatně snýtovaný řetěz nebo pozdě vyměněný řetěz.
ja naposled roztrhl retez na salzce, 50 metru pred vrcholem posledniho stoupani, k nasrani, bez nytovacky bych to nedojel. Za celou dobu jezdeni jsem nytoval asi 10×. Neni to moc k tem 20 letum jezdeni, ale jednou jsem kvuli tomu slapal 15km pesky a uz nikdy vice.
Mě jeden téměř nový LX prasknul na dovolené v Beskydech kdesi v hluokém lese. Nejdřív začal nějak divně chroupat a pak za mnou zůstal ležet na cestě. Díky nýtovačce na multiklíči jsem vadný článek zlikvidoval, nahradil rezervní rychlospojkou a dojezdil. Od té doby má obojí své čestné místo ve standardní výbavě :-)
Jednou se mi povedlo špatně přeřadit a řetěz se mi seknul mezi domek a packu malé placky. Váleček článku se rozstřelil a bočnice zkroutila a jedna strana spadla z čepu. Abych řetěz vysvobodil, musel jsem z klik odšroubovat malou placku a zas jí tam vrátit. Řetěz se nám s otcem podařilo improvizovaně spojit pomocí kusu trubičky, kterou jsem vozil na nadstavení krátkých imbusů a dvou šutrů. Od té doby jsem zařadil do standardní výbavy i nýtovač.
Později jsem našel při mytí kola článek na fotografii a byl rád, že se mi to neroztrhlo v terénu.
Nakonec jsem nýtovač v terénu použil, když jsem se vracel domů ze školy, kolo naložené brašnama, zbývalo mi 10 km. Na křižovatce jsem zabral do pedálů abych se rozjel a najednou to nejelo a řetěz spadl na zem. Rychle jsem ho sebral a mazal na chodník. Už byl podzim a v té zimě nebylo příjemné to nýtovat. Od té doby vozím jednu starou spojku na dojetí.
přesně bez nýtovače nikam
Ty, takový znalec aut a neopravíš řetěz a hazku? :-)
Tak nemám nýtovačku a přehazovačku nevím jestli bych opravil. Auta mě zajímají ale neopravuju je. :)
Tak sis zapíchal, no bóže..
loni asi 2×, letos minimálně 15×. Jó když se daří, tak se daří.
Jak zní téma? X LET JSEM NEPÍCHAL… Kluk, co jsem s ním jezdil – podruhé šťastně rozvedenej si našel po dvou letech další babu. Od té doby co píchá tuhle, nehrozí že píchne plášť. Leda tak vulkan. Že ho to ještě baví. Jak praví klasik. „Radši 5× píchnout duši, než 1× manželku“ nebo „Lepší jeden blbej den na kole jak jeden dobrej den s manželkou“
Pro rypáky. Jsou tam " a jsem několik let „šťastně ženatej“.
Já přesně 2× procvaknul. A vždy před barákem ! Takže jsem se jenom hned vrátil a vyměnil duši. Už se těším na Tubeless ;) Procvakless …