Hoj, jaká vidle je lepší? Vim že to jsou oba shity, ale jen potřebuju vědět co je v čem lepší.
Hoj, jaká vidle je lepší? Vim že to jsou oba shity, ale jen potřebuju vědět co je v čem lepší.
Vyjde to nastejno, XCM by teoreticky měla být lepší, ale je to kus od kusu, záleží na hmotnosti jezdce atd, spíš ta XCM.
Jak řika azmir XCM bude o fous lepší ale nejlepší by bylo XCR že.
XCM
Použití: X-Country
Zdvih: 80 mm
Systémy: pružina, SpeedLock
Blokace: Ano
Barva: černá, stříbrná
Pružení: pružina
Tlumení: olejová patrona
Kluzáky: Alloy
Krk: ocel, 1 1/8,A Head
Korunka: Alloy
Brzdy: ráfkové, Disc
Regulace: LockOut
hmotnost 2650 g
XCT
Zdvih: 80 mm
Pružení: pružina
Vnější nohy: Alu
Vnitřní nohy: STKM, 28 mm
Sloupek: STKM 28,6/255 mm
Nastavení/ regulace: předpětí pružiny
Hmotnost: 2510g
Poznámka: pro kotoučové brzdy a v-brzdy
Takže tak no..
XCM má hydraulickou patronu a pokud má speed lockout, jde zamknout v jakékoliv poloze, xct je shit, co má pružinu a nic. XCM má tlumení tou patronou, měl jsem, a docela pohoda za malý peníz. Ale jak je zde zmíněno, kus od kusu, někdy natrefíš na celkem dobré držítko předního kola, jindy na kus hnoje. Já jsem měl z těch levnějších snad všechno, i RST, ale jen krátce, ta šla dolu z kola hned. Nejlíp je na tom XCR, to je slušná vidle za málo peněz. Jo a sloupek, na xcm jsem měl 30 mm a xct je chudé jak vlas.
Doufam, ze ti aspon podekuje, ze jsi to tu osvetlil.