• tux

    Hoj, jaká vidle je lepší? Vim že to jsou oba shity, ale jen potřebuju vědět co je v čem lepší.

    0 0
    • Azmir  

      Vyjde to nastejno, XCM by teoreticky měla být lepší, ale je to kus od kusu, záleží na hmotnosti jezdce atd, spíš ta XCM.

      0 0
    • Tomas94  

      Jak řika azmir XCM bude o fous lepší ale nejlepší by bylo XCR že.

      XCM

      Použití: X-Country

      Zdvih: 80 mm

      Systémy: pružina, SpeedLock

      Blokace: Ano

      Barva: černá, stříbrná

      Pružení: pružina

      Tlumení: olejová patrona

      Kluzáky: Alloy

      Krk: ocel, 1 1/8,A Head

      Korunka: Alloy

      Brzdy: ráfkové, Disc

      Regulace: LockOut

      hmotnost 2650 g

      XCT

      Zdvih: 80 mm

      Pružení: pružina

      Vnější nohy: Alu

      Vnitřní nohy: STKM, 28 mm

      Sloupek: STKM 28,6/255 mm

      Nastavení/ regulace: předpětí pružiny

      Hmotnost: 2510g

      Poznámka: pro kotoučové brzdy a v-brzdy

      Takže tak no..

      0 0
    • GordonFreeman1310  

      XCM má hydraulickou patronu a pokud má speed lockout, jde zamknout v jakékoliv poloze, xct je shit, co má pružinu a nic. XCM má tlumení tou patronou, měl jsem, a docela pohoda za malý peníz. Ale jak je zde zmíněno, kus od kusu, někdy natrefíš na celkem dobré držítko předního kola, jindy na kus hnoje. Já jsem měl z těch levnějších snad všechno, i RST, ale jen krátce, ta šla dolu z kola hned. Nejlíp je na tom XCR, to je slušná vidle za málo peněz. Jo a sloupek, na xcm jsem měl 30 mm a xct je chudé jak vlas.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.