Ahoj, chtěl bych vědět, jestli když si koupím Rebu třeba Rebu Team, jestli se na ni nechá pořídit a nainstalovat Xloc. Díky
Ahoj, chtěl bych vědět, jestli když si koupím Rebu třeba Rebu Team, jestli se na ni nechá pořídit a nainstalovat Xloc. Díky
dá ale bude to fest drahé pokud nekoupíš verzi přímo s tímto zamykáním
( výměna celé patrony)
si kup rovnou XXku a máš ho tam.
Otevírám vlákno s dotazem, zda jde vyměnit olej v tlumení aniž by se xloc zavzdušnil, resp jestli když vyndám tu celou motion control patronu, tak jestli je to uzavřený systém a olej v tlumení můžu vyměnit. díky
Ano, je to uzavřené. Pokud jí vytáhneš vrchem, nezavzdušní se. Doporučuju ale vyměnit i okroužky u MC, kde je otočný kloub na to ovládání – tzn vyměnit a ovládání znovu naplnit,odvzdušnit. Mě to po dvou nebo třech letech prochcalo a to s tím netočím.
díky moc, jde mi ted o rychlou výměnu oleje a celkové vyčistění, okroužky vyměním zatím všechny co mohu bez nutnosti odvzdušnit, protože nemám odvzdušnovací sadu a potřebuju to udělat do zítřka.
stačila na to injekční stříkačka, najít si návod a nějak to usomírovat. Nic složitého :) když máš chvilku čas, tak se to dycky nějak podaří.
Blbé totiž je, že když ti protečou, vidla se ti zamkne :)
injekční stříkačka a hadička by nebyl problém, ale problém je v tom bazmeku který se našroubuje na ten odvzdušnovací ventil. samotný se to tady snad neprodává a nechat si to vyrobit je taky problém, takže čekám až mi to známí půjčí.
Tak už mám se zavzdušněním i odvzdušněním zkušenost :D
Ve sjezdu jsem měl zamklou vidli když jsem to zjistil tak jsem ji odemknul a jak byla stlačená a já zmáčkl páčku, tak se to trochu zavzdušnilo. Musel jsem zašroubovat gate, aby vidle chodila normálně na dojetí domů. Doma jsem se do toho pustil podle návodu, ale jen s obyč stříkačkou. Prostě jsem ji narval do závitu a tlačil na ni, aby neunikal vzduch a nakonec se to perfektně povedlo. Takže žádný problém, člověk to zvládne doma za pár minut jen se stříkačkou a olejem:)
Jaký olej se do toho dává? (Myslím do hydrauliky Xlocku.)
Už vím, tenhle.
Ahoj, nevíte někdo jak je to s X-locem s a bez krotítka gate?
Podělal se mi xloc s gatem a teď se objevila na bazaru páčka bez gatu, tak jestli by šel gate ze staré páčky přemontovat, nebo to vůbec nejde. Předpokládám, že by šly případně použít alespoň těsnění.
Nejde
Díky
K čemu je vůbec ten gate?
nastavis tim jak velky naraz odemkne vidli pri zamcenem stavu, po odemknuti narazem zustava odemknuta do doby nez sahnes zase na zamykani…
Dá se XLoc (k tlumiči) nově naplnit olejem (a odvzdušnit) jen s jedním plnícím šroubem a tou nádržkou od shimana v páčce, nebo to nemá cenu vůbec zkoušet páč to je pouze možné dvěma plnícími šrouby na stříkačce?
Tak je to vyřešené – ač vnější průměr závitu je stejnej, nádržka na XLoc páku nejde našroubovat, nevím jestli je jiný stoupání nebo tam vadí ten tvar pod závitem…
Tak mi to plnili v jednom servise, ale něco se mi na tom nezdá. Při vysunuté poloze páčky se to chová jako asi tak 30% lock, určitě ne k 90%. Navíc ta páčka se nevysune úplně, ale jen tak na 80% (jde povytáhnout rukou na max).
Při zasunuté poloze páčky funguje tlumič cca jak by měl, ale když je komprese hodně rychlá, tak v něm jakoby vždycky křupne (což nedělá ani při poloze lock kdy chodí do podobného zdvihu, ani při poloze kdy ji jakoby zamáčknu úplně jak to jde). Dle zvuku mi přijde že to jakoby procházelo nějakou „lock“ polohou.....
Co myslíte, je to jen špatně naplněný / odvzdušněný?
Ptám se protože ten tlumič je novej, může to bejt problém i s ním…
Tak v BikeLive si s tím Dan poradil, nicméně říkal že tam byla nějaká věc na tlumiči, kterou je třeba ještě udělat předtím než se to poprvé instaluje. Nechal si ale detaily jako své knowhow. Já už to tedy potřebovat nebudu, ale třeba se někomu může hodit aspoň to, že to první použití není tak jednoduché :).