• Assphalt_lover

    Zdar, všiml jsem si, že mi zadní kolo na silnicce jde o 1–2 mm do strany pri zakyvani, i se to lehce dotkne spalku. Draty to neni, je to vule v naboji, konkretne průmysly mají trochu vůli. Jde o to, že kolo je jetý asi 1500 km, takže si nedokážu představit, že bych to s 65 kg mohl za tu dobu dodrbat. Mám to řešit? Náboj jsem rozebral a pečlivě složil a dotáhl (utahování na vakl má 0 vliv). Má smysl tam kupovat nová ložiska, nebo to prostě je vlastnost průmyslových ložisek (vůle) ? Je to Remerx AL náboj.

    0 0
    • kubad  

      Není to normalni, Výměna ložiska by to měla řešit, u Remerxu ale kdo ví

      0 0
    • novas752  

      Neni to vlastnost ložisek, asi tam dávaj levný čínský šmejdy co nic nevydržej. Vyměnit za enduro nebo skf apod.

      0 0
      • Assphalt_lover  

        Napada me koupit náboj od Force na prumyslech a vzit z toho ta loziska. Je to nejak standardizovany rozmer?

        0 0
        • Bubaaak  

          A nebude levnější, rychlejší, bezpečnější… vyklepnout z náboje stávající ložiska a dle nich koupit nový?

          0 0
          • Assphalt_lover  

            A kdyz to koupim v obyc shopu s loziskama, tak se krom rozmeru nic neresi? Nasel jsem nejaky za 20 korun :)

            0 0
            •  
              Obsah tohoto příspěvku je blokován.
              0 0
            • adam1  

              http://www.rotomax.cz/

              Tam mají všechno

              0 0
            • scalar  

              řeší se i kvalita ložisek, když koupíš za 20 Kč, tak je zase budeš za chvíli měnit

              0 0
            • Bubaaak  

              Každý ložisko by mělo mít označení, dle něj koupíš nový, za 20kč to bude nějaký ZVL ne?

              Připlatil bych si na skf, asahi…

              0 0
          • Singlespeed  

            Dostat se k ložisku schovaném za zubatkou, jak to občas u remerxu bývá, bude trochu složitější.Pokud to bude tento případ, je třeba vyšroubovat zubatku (pokud to půjde) a teprve potom ložisko vyklepnout.

            0 0
    • Roxteedy  

      Normalni to neni. Ani u remerxu. Mam je, vazim cca 140kg a zadni kolo davam nove cca po 6tis km. Kvuli dratum a me vaze. Loziska byvaji naprosto v pohode.

      Mas to jeste v zaruce? Zkusim bych RMA, popr servis aby zjistili, co tomu opravdu je.

      0 0
      • jeniiiik  

        :D Tam ho poslou doprdele s nějakou pěknou výmluvou. Nereklamovali oprávněné věci, natož ložiska.

        0 0
    • Assphalt_lover  

      Loziska jsou uz venku, je tam napsano 6001RS. Nevim co znamena RS, ale v obchode kam pujdu, maj na netu pro 6001 dost variant i za stovku nebo tak. Jestli drazsi znamena kvalitnejsi tak do toho ty prachy klidne dam.

      0 0
      • novas752  

        Hledej verze 2RS nebo jinak oznacene zatesneni z obou stran gumovou prachovkou. Drazsi obvykle znamena kvalitnejsi, akorat ty suoer draha keramicka nebo semikeramicka uz zase nevydrzi tolik.

        No a pak zalezi na kvalitni montazi, i superdobry lozisko se da snadno zlikvidovat hned pri instalaci.

        0 0
      • oddie  

        RS znamená krytí – prachovku.

        0 0
    • Markony  

      RS druh tesknění ložiska konkretně guma těsněno jen zjevné strany 1 ZZ znamená plechovka krytka. Zvol střední cestu .

      0 0
      • Assphalt_lover  

        Tesneni asi tolik neresim, jezdim jen za sucha, spis jestli je rozdilna kvalita dle ceny.

        0 0
        • novas752  

          Tesneni bys resit mel, ono to netesni jen vodu ale i prach a dalsi sajrajt a drzi mazivo uvnitr. A navic kdyz kolo myjes nebo nekde nahodou zmoknes…

          0 0
    • kyl  

      Já oddělal japonský šmejdský ložiska v nábách Sunrace JUJU MX za necelých 300km,v ořechu se rozpadly a v nábě jsem je už měnil taky,začala se zvětšovat vůle.Když jsem kolo zvedl do vzduchu a zatřepal s ním,zadní kolo klepalo.Dal jsem skf a je klid.Škoda že náby Grimeca už asi nejdou sehnat,byly nesmrtelné,nikdy žádný problém.

      0 0
    • Markony  

      Tak potom jo kup SKF a to je jistota ale stejné bych šel do RS než do ZZ a určitě 2RS cena okolo 76 ± to není žádná tragedie. Jo a bacha musí jen čistě 6001 RS bez písmenka C to je větší vůle hlavně do horkých provozu .

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.