Zadní plášť 70% silnice a 30% terén

44 nepřečtených
  • Wooferk

    Ahoj,

    prolezl jsem snad celé fórum, ale stejně v tom nemám moc jasno. Musím jezdit hodně často po silnici, jinak se tu v nížině nikam nedostanu. No a Racing Ralph Evo, který mám doteď na to jaksi moc není a zadní jsem sjel jsem tak za 700km. Potřebuju poradit nějaký kevlarový plášť s větší výdrží, bahnu se snažím vyhnout, ale asfaltu se nevyhnu. Cenu si představuju tak do 800,–Kč. Díky za rady :-)

    0 0
    • martin_bakov  

      co treba Nanoraptor

      0 0
    • AleZ80  

      Asfalt MTB plášťům moc neprospívá. Zkus Schwalbe Smart Sam, ale nebude to zase žádná pecka v terénu.

      0 0
    • Fugas s.a.  

      geax saguaro

      0 0
      • cejny  

        Ja mam dobre skusenosti s geax mezcal http://www.zbozi.cz/items… . Prostredek je jakoze na peknou cestu a boky jsou vystouple, aby to drzelo mimo asfalt.

        Slusne drzak, 700km da levou zadni a prezije (na mojim to nebylo prakticky poznat), pokud ho neoderes pri brzdeni. Pokud zrovna neni v lese mokro a blato, tak drzi. Maji kevlar na bocich, takze neni zrovna jednoduche ho nekde riznout o sutr. Hlavne jsem zatim zadne geax nepichl.

        Jenom asi neni jeden z nejlehcich.

        PS: Ja za 500km odral pred par lety plast maxis minotaur na novem kole, nestaly za nic. :D

        0 0
    • Bat1  

      1,95 Kenda Komodo…nemůžu si stěžovat. Sice to asi není nejlepší ale je to super. Jinak bych spíš doporučoval širší,v terénu to je kapku o hubu,dost prokluzuje. Nicméně to střídám, když jezdím spíš silnice tak tu 1,95kendu a když terén tak 2.3 WTB

      0 0
      • navros  

        Mám Kenda Komodo 2,1 a jsem s nima docela spokojený. Zadní už mám po 2000 km ale ojetý. Budu měnit za SS.

        0 0
    • jIrI___  

      Crossmark nebo NanoRaptor (ten ale vydrží podstatně menší nájezd km)

      0 0
    • jachymk  

      700km racing ralph? já ho mám asi 1650 km a mími 90-ti kily jsem ho ojel řekněme na 50%, co s ním děláš?? :-)

      0 0
      • Wooferk  

        Hele vůbec nevím, dost mě to překvapilo, že tak hrozně rychle zmizel. Ale tak nedivím se mu, na silnici byl hrozně často :)

        0 0
        • Georrge  

          s těmahle měkýma gumama stačí občas trošičku smýknout a jsou hned pryč… taky to tak mám, cca. 1000km a vzadu místama skoro bez vzorku a hodně nerovnoměrně sjetý, vepředu je sjetých tak 25%… jenže když mě občasné hození zadkem baví… pak to ale leze do peněz :)

          0 0
        • MlokCZ  

          Asfalt sám o sobě RaR nevadí vůbec a ani tam rychleji nemizí. Musí to být něčím jiným jako třeba smykování, možná velké tlaky nebo něco jiného.

          Už jsem jezdil hodně kusů RaR více na asfaltu a vždy vydržel stejně jako v terénu, možná i více.

          Zrovna teď mám na celopevňáku RaR/RaR a po 1000km vypadá skoro jako nový. Těch obvyklých 2500–3500km (pro zadní; přední vydrží věčně) dá uričitě a to měním pláště brzo (dříve než v polovině vzorku). Ovšem nesmykuju vůbec (vyjímečně se to v terénu stát na okamžik může, ale opravdu ojediněle).

          0 0
          • jachymk  

            taky jezdím hodně asfalt a v terénu si sem tam smýknu, třeba na mokré louce…ale přední mám jak nový a vzadu jsem ojel ty čárky co jsou na každém kvádru/kostce uprostřed vzorku. tak opravdu nechápu jak se mu to mohlo takhle rychle sjet

            0 0
    • drevik  

      Hutchinson Python 26×2.0. Na svou šířku pohodlný a hlavně po asfaltu jede,a pokud nedrtíš bahno ideal.Snad ho ještě na kupkolo mají.Mam vyzkoušenou jak dratovou verzi,tak kevlar ale rozdíl v tom extra necítím.Mě vydrží cca 2 sezony

      0 0
    • roud  

      FF nebo RK

      0 0
      • nox159  

        mas vyzkousene kolik vydrzi FF ? vim ze RK vydrzi hoodne ale FF ja to vzdycky driv riznu nez na nem dam aspon 500km takze by me to celkem zajimalo… :)

        0 0
        • roud  

          FF klidně 5tisíc a mám pocit že rychlej turista ho vozil skoro 10

          0 0
          • nox159  

            ja na nem mam 2 treninky a 2 zavody a je v haji :D

            budu ho muset nejak zalepit :D

            0 0
            • roud  

              jezdíš jako prase jinak když ho podlepíš zevnitř kobercovkou tak mu stoupne pdpůnost o 300% xD xD xD

              0 0
              • nox159  

                nejezdim jak prase jen na te ceste se vzdycky objevi tolik šutru… :D

                0 0
            • biker jura  

              asi neumíš jezdit :)

              0 0
              • nox159  

                byl si uz v beskydech?

                0 0
                • biker jura  

                  ne asi :)

                  0 0
                  • nox159  

                    jel si z lyse primo dolu sjezdovku a pak ty volne sutry ?

                    dej si to svizne na FF a uvidis na 70% dolu nedojedes bez defektu pokud pojedes svizne ;-)

                    0 0
                    • roud  

                      FF – plášť určenej na lesní cesty a zpevněnej povrch vidíš v tom popisu určení někde volný šutry ? já teda ne pokud jezdíš s gumou něco na co není určená pak se nesmíš divit že nevydrží a tím bych to uzavřel…

                      0 0
                      •  
                        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                        0 0
                      • biker jura  

                        asi tak …

                        0 0
                      • nox159  

                        ale ja se nedivim ze nevydrzel vlastne se divim že vydrzel tak dlouho nez se řizl… (vubec mi nevadi ze jsem ho řizl je to dobry plast…)

                        spis mi jde o tohle proto se tu dohaduju :D

                        asi neumíš jezdit :) – jizdni schopnosti s tim moc nemaji co delat…

                        trochu me prekvapil poradatel :D loni 80% po asfaltu letost 60% po asfaltu a zbytek tam nacpal volne sutry :D ale tak co cekat od člověka co dal občerstvovačku do sjezdu za zatačku :D

                        0 0
                        • roud  

                          zas nákej hnoják co ?

                          0 0
                          • nox159  

                            jasne :D

                            je tu o nem i vlakno Bykekap to byl :)

                            jako mam z toho zavodu super pocit ja si nestezuju

                            ale jak tak lidi nadavali jak je to posrana trat :D sem se jen smal snad pulku cesty :D

                            ale fakt občersvtovačka ve sjezdu za zatačkou je demence :(

                            0 0
          • Rychlej turista  

            Přes 9 tisíc mi dal RK 2,0 supersonic, FF tak něco přes tři.

            0 0
            • roud  

              já jsem teď vyhazoval raceking tubelles po ±7tisících takže za mě max spokojenost s těmahle gumama :O)

              0 0
        • biker jura  

          vydrží přes 5 tis

          0 0
      • drevik  

        FF je Furious Fred? To vypadá na věčné lepení defektů…

        0 0
        • roud  

          pokud jezdíš tolik silnice tak bych se jich tolik nevál ±5 defektů na 5000km jsem s nima měl…

          0 0
    • nox159  

      na RR jsem dal 7000km a na asfalt by se jeste dal :)

      0 0
    • toram  

      Maxxis Crossmark…mam je měsíc naprotá paráda… v terénu jedou pěkně a drží na asfaltu si taky metou slušně..jen na mokrym je to nejezditelný.. na bahně už vůbec.. to je jak an skluzavce ale jinak parada..:D

      0 0
    • marapara  

      Kevlarová Kenda Karma 2.0 je lehká a vydrží na asfaltu fakt hodně dlouho. Jezdím ji taky, na suchu super plášť. Na vlhkých kamenech a kořenech ale už docela klouže. Jinak jede fakt parádně.

      0 0
    • siafu  

      po většinu roku mám Schwalbe Furious Fred 2.0 (momentálně verze PaceStar), dříve v kombinaci s Kendou Karma vpředu, teď už komplet FF – míň to hučí xD. Za 1000 km zadní nesjedu ani na asfaltu, na lehký, suchý terén mi připadá ideální, váhově super, ve srovnání s Kendou Karma na obou kolech, je FF „živější“ :)

      0 0
    • javormartin  

      Myslím si, že kenda karma vydrží na asfaltu určitě kolem 3000 km :) Sám jsem je jezdil a když jsem je prodával po cca těch 3000 km, bylo tam cca 40 % vzorku

      0 0
    • RUMcajs  

      Maxxiss Aspen, nebo Maxxiss Larsen TT.

      Vseobecne bych vzal do sucha neco s vetsim objemem a nizkym vzorkem.

      Plast co by exceloval v bahne a na asfaltu zaroven bohuzel neexistuje.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.