zapletena kola american classic 420

136 nepřečtených
  • krychlicka

    uvazuju o koupi a novych kol, ± 10 000, s vyssim rafkem (min 25–30mm) a do oka mi celkem padly tyto, celkem za dobrou cenu velice slusna vaha(1460g),design dobrej,tak zbyvaji jen jizdni vlastnosti..jezdite je nekdo, mate na tuto znacku kladny/zaporny ohlasy? dik

    0 0
    • petebike  

      u mtb verzi je problem s lozisky, u silnicni verze bych se toho tolik nebal – nejzdi se v takovych „srajdach“… za tu cenu jsou pekne lehky…

      0 0
      • Zdyn  

        problem s lozisky je uz z velke casti vyresen. Nerezova loziska , ktera se davaji ted ( od sezony 2007) maji daleko vetsi zivotnost a neni jiz nutne venovat jim takovou peci jak drive.

        0 0
        • jecnak  

          Spis byl problem s utesnenim nez s cimkoli jinym.

          0 0
          • Zdyn  

            jenze problem vznikne v loziskach do kterych se dostane voda (pres spatne utesneni). Utesneni samo o sobe problem nezpusobi. Do lozisek se zkratka dostala voda a zpusobila korozi.

            0 0
            • jecnak  

              Kdyby tam bylo dobre tesneni, tak se tam voda nedostane a je po problemech.

              0 0
              • Zdyn  

                Jo to je taky moznost, ale ty naby jsou delany na vahu. Slo by udelat tam podstatne odolnejsi tesneni, ale vzrostla by hmotnost. A navic voda projde driv nebo pozdeji skoro pres vsechno.

                0 0
                • jecnak  

                  Bavim se o utesneni lozisek, ne o teseni na nabe. Tesneni na samotnem lozisku by melo byt samotne udrzet vodu a necistoty mimo vnitrek loziska. Viz treba 2RS typy lozisek SKF – proste dvojite brity na stycnych plochach labirintoveho tesneni.

                  0 0
                  • Zdyn  

                    No ale toto tesneni nezachrani vsechno. V rukach jsem mel hromady SKF lozisek, ktery byly taky vyrezly. Je ale pravda, ze SKF je utesnene lepe nez treba ZKL.

                    Jo a American daval vzdy loziska 2RS. Jo a 2RS znamena , ze je tesnene z obou stran a ne, ze ma na jedne strane dva brity.

                    0 0
                    • jecnak  

                      Aha, zil jsem v domneni, ze je to info o britech. Diky

                      0 0
                      • Zdyn  

                        No ja si zas myslel, ze se bavime o vnejsim zatesneni. :)

                        0 0
                        • jecnak  

                          Treba American Classic nemaj u predni naby vnejsi zatesnini (na naboji neb lozisku) zadne.

                          0 0
                          • jecnak  

                            … silnicni, MTB jsem v realu moc nezkoumal.

                            0 0
                          • Zdyn  

                            Jo to je fak, ze predni silnicni naby nemaj jine zatesneni nez na lozisku, ale taky problem je hlavne u bikovejch. Kupodivu i presto, jak jsou na predku malinka loziska, tak se mi do ruky moc kol na vymenu jeste nedostalo.

                            0 0
                            • jecnak  

                              12k a zatim drzi. Vzadu jsem ale uz loziska menil – AMC 420.

                              0 0
        • petebike  

          ted tu mam doma ty 07, uvidime co vydrzi......

          0 0
          • jecnak  

            Silnicni nebo opet bikovy.

            0 0
            • petebike  

              na silnici mam Ksyria a nedam na ne dopustit, na zimu zimni kola,

              ale ty bajkovy mam zatim jen pujceny, na dalsi rok stejne asi pujdu do mavicu…chci zkusit bezduse

              0 0
        • Gorgov  

          hehehe, prodejce AC? jinak je to blbost…

          0 0
      • arnieshop.cz  

        MTB,taky sem měl problém s ložisky..byl to ale pouze mírný vakl,protože jsem hodně na tom kravil a na to to neni..zadarmo mi poslali nový ložisko..jednoduše ty kola doporučuji,jed­noduchý servis..jsou prostě super

        0 0
    • jecnak  

      Psal jsi mi mail, rad odpovim i tam, ale napisu totez sem at z toho maj neco i ostatni:

      Tvuj mail: Ahoj uvazuji o koupi AC420, precetl jsem tvuj clanek, tak se chci zeptat jeslti neco novyho za ty tri mesice od te doby kdy jsi to psal?Z toho clanku usuzuji ze jedinej zavaznjesi problem je s tema spalkama (udrzbu jako utahovani sroubku a lozisek nepovazuju osobne za problem.-)..tak se chi zeptat jak jsi to poresil ty? orezal si to nejak tim pilnikem? diky za info

      Odpoved: Od te doby jsem na zadny jiny problem nenarazil. Spalky mam ted cervene KoolStopy – jeliko se absolutne nesjizdi a dosedaji na rafek kolmo, tak nema cenu je obrusovat, zuzovat apod. Az se na niz vyjede hranka, ktera by brousila o eloxovanou stenu rafku, tak ji srazim pilnikem, ale zatim to nemusim resit. Jen dodam, ze je potreba mit kvalitni spalky (cervene KoolStopy, nebo 3 barevne Baradine) protoze cokoli jineho chyta kaminky a dela pak spony z rafku a ryhy ve stene, takze by ti pak AMC 420 moc dlouho nevydrzely. To je asi vsechno, jinak jsou to fakt dobry kola, snad jen bych se bal pokud mas vic jak 90kg ze se budou kroutit. Co se tyce udrzby co jsem na nich zatim udelal – dotahl jsem zadni nabu – vymezil vuli v prumyslovem lozisku (nebo v dosedacich plochach, kdo vi). Ted mji najeto zhruba 8000km.

      0 0
      • krychlicka  

        to je ficak s tema odpovedma..diky, nevedel jsem ze jsi jeden a ten samej:-)

        0 0
    • Ladap  

      V nějakým loňským Velu na ně byl test. Co si vybavuju, tak z něj vyšly velmi dobře.

      0 0
    • krokus  

      Přemýšlím o nových zapletených kolech na silničku (místo stávajících Khamsinů). Silně uvažuji o AC 350 Sprint nebo AC 420. Které z nich byste doporučili? Jezdím spíše na trochu horších silnicích (okresky v okolí Prahy), ale zase vážím poměrně málo (62 kg).

      Jak se budou ty dva modely lišit funkčně? Vyšší ráfek bude pohodlnější a odolnější? Ty AC 420 jsem viděl u nás za 8000 Kč, AC 350 na chainreactionu za v přepočtu asi za 7500 Kč (to je myslím pěkná cena).

      0 0
      • yetti  

        Konkretne se silnicnima AC zkusenost nemam, ale co se tyka vlivu vysky rafku, tak ten ma na silnicce docela zasadni vliv na pevnost rafku ve svislem smeru, takze rozhodne neni pohodlnejsi, ale podle mych zkusenosti, kdyz jsem drive jezdil rucne zapletena kola na rafkach Mavic, tak cca 40mm vysoky rafek (tusim Mavic CXP 17) vydrzel mnohem dele a snesl mnohem hrubsi zachazeni nez cca 20mm vysoky rafek Mavic CXP 33. Oba byly ve zhruba stejne cenove kategorii a meli i stejnou konstrukci, ale ten vyssi byl samozrejme tezsi a hafo cyklistu ho vozilo na zadnim kole prave kvuli pevnosti a odolnosti. Ted jezdim zapletene EASTONY Velomax, ktere maji take celkem vysoke rafky (odhadem kolem 30mm) a jsou to nejtuzsi kola na jakych jsem kdy jel. Nejvetsi vliv na to ma samozrejme pocet dratu 28/24, ale urcite i vyska rafku. IMHO jsou mnohem tuzsi nez Ksyria SL, ktera jsem mel jenom chvili a celkem me sklamaly.

        0 0
      • jecnak  

        420ky – nejsou o moc tezsi, ale jedou lip a vic vydrzi.

        0 0
    • Gorgov  

      radci zaplyst poradny kola na DT nebo CK nabach, AC naby ma ted zena, pod ni to snad vydrzi:)

      0 0
    • ydaho  

      Kupoval jsem je i na základě doporučení od Ječňáka. Najeto skoro 6 000 km a bez problému. Centroval jsem dvakrát – poprvý lehce asi po 4 000 km a po ruhý po pádu s výměnou 2 drátů. Byla to docela pecka a vydržely, takže určitě koupě nelituju. Navíc se daj sehnat už za cca 8 500,– Kč a v týhle cenový relaci s přihlédnutím ke vzhledu, váze a užitný hodnotě nemaj konkurenci.

      0 0
      • krokus  

        A máš ten model 350 nebo 420? Pořád mi není úplně jasné, jak se bude funkčně lišit vysoký a nízký ráfek.

        0 0
        • sYs  

          Ahoj, Ydaho má vysoký AC420. Koukám Ječňák tady rozjel jakousi osvětu, jeho článek na bajk.cz mě taky přesvědčil + Ydahovo kolo samosebou a šel jsem do nich, taky AC420 :o) Zatím na nich mám okolo 300 km (přišly v pátek) a pocity jen kladné, parádně jedou.

          0 0
          • krokus  

            Za kolik jsi je sehnal, můžu-li se zeptat?

            0 0
            • sYs  

              Povedlo se mi je splašit za 8.5

              0 0
              • krokus  

                Předpokládám, že s Cr-Mo rychloupínáky a tu evropskou verzi (nezploštěné dráty).

                0 0
              • krokus  

                Ještě jeden dotaz: mám brzdové destičky Campagnolo (Mirage? každopádně čelisti jsou Mirage), bude to s těmi ráfky slučitelné? Nebo bude třeba koupit něco užšího, jak psal Jecnak (Koolstopy nebo tak).

                0 0
                • sYs  

                  JJ mám tu eu verzi jak píšeš cr-mo upínáky, kulaté dráty. Brzdné plochy jsou fakt dost úzké, používám ty trojbarevné špalíky od BBB a sedí perfektně. Do budoucna určitě vyzkouším koolsopy

                  0 0
                • ydaho  

                  mám ty kool-stopy taky na doporučení přímo od distributora kol. zkusil jsem shimana a bbb krátce a ty kool-stopy jsou tak o 2 třídy lepší. Hlavně neničej ráfej, brzděj výborně - výrazně líp i na mokru a jsou tichý. Ani bych neuvažoval o ničem jiným.

                  0 0
                  • ydaho  

                    losos červená

                    0 0
                    • krokus  

                      Myslíš toto?

                      0 0
                    • krokus  

                      Ještě bych se zeptal na něco, co s tématem souvisí jen volně (abych nezakládal nový thread). Mám brzdové páky (Campa Mirage) moc daleko od beranů, takže při držení za berany na ně skoro nedosáhnu (mám krátké prsty). Ve sjezdech tak držím kolo za páky, což není žádný med. Zaslechl jsem cosi o nějakých adaptérech, které změní sklon brzdové páky – nikde jsem je ale neviděl prodávat.

                      0 0
                      • Pazi  

                        Pokial si pamatam, tak take nieco existovalo (moznoeste stale existuje) na Shimano Ultegra 9. O inom neviem, ale malo by to ist vyrobit z nejakej tvrdej gumy.

                        A neviem, ci Campa paky nemaju nastavovanie tej vzdialenosti?

                        0 0
                        • krokus  

                          Podle mě nemají, ale třeba se pletu. Je fakt, že by tam stačilo třeba jen něco vrazit…

                          0 0
          • rajtorka  

            Ahoj, kde si je prosím sehnal? jakej e-shop, děkuji Tomáš

            0 0
            • sYs  

              Sehnal jsem je tady, ale koukám, že je mají za 9.9kkč, tak nevím. Asi jsem je chytnul v nějaké akci nebo co :o)

              0 0
        • ydaho  

          350 nebrat…

          0 0
          • krokus  

            Proc? Nachylnejsi ke zniceni?

            0 0
            • ydaho  

              myslim, že je má Treatt a často jsou rozcentrovaný, proste už je to moc lehký na úkor životnosti. Ta váhová úspora oproti AC420 za to nestojí.

              0 0
              • treatt  

                No, jsou zase o kus lehci, do kopce neskutecne leti a to rozcentrovani tak divoky neni. Nalitano maji asi 3 tisice, centrovano jednou, jednou kvuli velkemu padu…

                Pak jsou ale – jsou uz fakt hooodne lehke, takze ve sjezdu je malicko problem, trochu foukne a uplne to bere kolo z pod tela, stejne jako bocni na rovine. Navic pri tehle vaze ne az tak dokonale kopiruji teren, ale nevim, jestli to je nejak vyrazne oproti 420…

                Rafek zatim drzi, rekl bych i diky vyssimu poctu dratu, ale na rovine mi prijde, ze to tolik nedrzi setrvacnost, vlastne skoro vubec. To bude asi hlavni rys oproti 420. A nejvetsi problem zatim mam s nabami, uz mam uplne v haji loziska, takze se skoro netoci kola a to me popravde dost zklamalo.

                Asi by ve finale nebylo marny valit na 420 bezny jizdy a 350 mit ciste do hor :)

                0 0
                • kubad  

                  tak tam hoď těžší odolnější gumy a získáš lepší setrvačnost

                  0 0
                • jecnak  

                  Zalezi kdo co tentruje a jak. Ale jinac s tim ze 350 jsou specialy do kopcu souhlasim. V CR pro ne moc uplatneni nevidim, maximalne tak u casovky do kopce. Na klasicky zavody a maratony jsou lepsi volba 420ky + dodat tam plochy draty a jsou na tom lip jak vetsina karbonu.

                  0 0
                  • jecnak  

                    Zalezi kdo to centruje a jak.

                     

                    Dneska mam po vikendu fakt dost :-/

                    0 0
                  • raceman  

                    a co potom ty magnesiove… s nimi bych měl srach výmést jakoukoliv díru…

                    0 0
                    • jecnak  

                      Fakt bych to tak nedramatizoval, ono totiz fakt nejvic zalezi jak se to kolo vycentruje. Zvlast u nizkeho profilu rafku a takove vaze. Proste to uz nejsou kola na normalni kazdodenni treninky. Navic pri cene 350 AMC a nebo 420 AMC si muzes dovolit je poslat driv ko kytek (porovnavam trebas s Mavic ES, Fulcrum atd.)

                      0 0
                      • raceman  

                        urcite…

                        jen pro zajímavost, kdyz jsem se ptal na stánku cykloprofi, tak mi řekli že nový ráfek na 420 stojí kolem 2000 jesti se dobře pamatuju… coz je, si myslim, o dost mene, než třeba ráfek na Slka nebo nějake Fulcrumy

                        0 0
                • jecnak  

                  A jeste k tem sjezdum a celkove jizde s lehkyma kolama. Hold se to musi umet. Co tepv kdyz foukne do AMC 420 a nebo do nejakych 58cek karbonu s plochejma dratama. To bys mel teprv videt. Souvisi to ale nejen s bocni plochou, ale taky s nizkou vahou rafku (gyroskopicky efekt).

                  0 0
    • krokus  

      Chci se zeptat, jestli si tahle kola budou rozumět s brzdovými destičkami Campa Mirage (viz foto). Byly tu doporučovány červené Koolstopy, moc se mi je ale nechce kupovat ze dvou důvodů:

      • barevně by mi neladily ke kolu
      • taky něco stojí, a s těmi brzdami od Campagnola jsem zatím spokojený (v kombinaci s Khamsiny)
      0 0
      • krokus  

        Fakt nikdo neví?

        0 0
        • ydaho  

          zkus a uvidíš, třeba shimana se výrazně nedoporučujou, u campy nevim…

          0 0
          • krokus  

            Ptal jsem se jen proto, abych ráfky tou Campou nějak neoddělal. Ale snad ne, Khamsinům to nic zlého neudělalo.

            0 0
            • ydaho  

              uvidíš, ty shimanovský by za 1–2 měsíce zničily ráfky.

              0 0
              • Gorgov  

                tak to ty ráfky fakt stojej za větší prd než sem si myslel:)

                0 0
                • jecnak  

                  Skoro bych rekl, ze cim tuzsi material, tim mekci. Stejne problemy jsem mel s 517kama, Aksiama atd. Zkratka „kvalitni“ spalky od Shimana.

                  0 0
      • Beeda  

        bude to ok..

        0 0
      • treatt  

        Ja jsem dostal to kolo se spalkama Campy, ale ted si nejsem jisty, ktery presne, myslim, ze Veloce. A to byla dost katastrofa, byly strasne tvrdy, nejen, ze to moc nebrzdilo, ale hlavne uplne zraly rafky…Takze prisla rychla vymena..

        BTW tady bych teda osobne barevnost moc neresil :)

        0 0
      • krychlicka  

        ja mam brzdy campa mirage (ale asi novejsi typ nez ty) a brzdovy spalky mam ty campy co se k temto brzdam prodavaji a krome toho ze to zere spalky kdyz jedes v desti tak zadenj problem – s rafkem AC 420 vubec ne.. a z vlastni zkusenosti muzu rict ze brzdi mnohem lip nez slavny a megadrahy Skeletony a to vyjdou ty spalky asi na 200kc

        0 0
    • jecnak  

      Tak jsem vcera menil loziska na predni nabe (Micro 58). Prace na 5 minut, cena 550,– za dva kusy SKF. Najety dve sezony i s castym provozem v zime. Cca 13000km.

      0 0
    • jecnak  

      Tak ted budu posilat svoje AC420 na reklamaci. V prednim naboji se udelala vule, ktera nemizi ani po vymene lozisek. Tipl bych to na poddimenzovane ulozeni lozisek na osce = omackala se oska od lozisek. Uvidime jak se k tomu postavi predejce potazmo dovozce. Napisu jak to dopadlo.

      0 0
      • klingon  

        Kolik mely najeto?

        0 0
        • kubad  

          jecnak (29.08.2008 11:16:07) 205.156.117.xxx 2×> zapletena kola american classic 420 (^ odpověď na 1× ^)

          Tak jsem vcera menil loziska na predni nabe (Micro 58). Prace na 5 minut, cena 550,– za dva kusy SKF. Najety dve sezony i s castym provozem v zime. Cca 13000km.

          0 0
          • jecnak  

            Tak ta loziska vydrzela opravdu jen 260km (nechtel jsem tomu verit, ale z reklamace jsem je dostal zpet a maji opravdu vuli). SKF asi neni co byvalo. Z reklamace mi prisla kola na loziskach American Classic. Zaplatil jsem za ne 350,–. Uvidime zda se to nebude opakovat, ale jelikoz s nimi vyjedu na novem kole zrejme az na jare, tak nejake zavery budou dost za dlouho.

            0 0
            • treatt  

              Tak ja mam vymeneny vsechny loziska (no name) a najednou to zase nadherne svisti :)

              Ted uz toho na nich taky moc nenalitam, finisuju se stavbou zimaka, tak reference o vydrzi az pozdeji..

              0 0
              • jecnak  

                Daval jsem nekdy v dubnu noname do Ritchey Pro DS co ma Medunka a maj ted taky vakl. Ale vzhledem k cene 45,– / ks je to dobry. Vidim to spis ale na spatny utesneni. Zkusim tam dobastlit nejaky O-krouzek. Taktez u predniho naboje u Americanu. Myslim, ze to svou praci odvede a zvysi podstatne zivotnost.

                0 0
                • treatt  

                  No ono to vypada, ze zdroj bolesti je fakt to, ze to prakticky neni utesneny..kdyby se Ti to nejak povedlo, tak dej vedet ;-)

                  0 0
                  • jecnak  

                    Vrazil jsem tam O krouzek, ale ma to zbytecne odpor, takze radsi jednou rocne vymenim loziska. Naopak s O krouzky jsem pochodil na Medunky Ritchey DS. Tam loziska odesla ciste kvuli spatnemu utesneni a navic tam O krouzek padne lip a nijak nebrzdi.

                    0 0
            • jecnak  

              Po roce a tak 6000 drzi.

              0 0
    • jecnak  

      Tak vsem zajemcum o nova kola (At uz AC a nebo ne) doporucuju nasledujici clanky:

      1. Aerodynamika
      2. Setrvacnost
      3. Tuhost

      Bude nasledovat jeste Valivy odpor nebo jak to nejlepe nazvat.

      0 0
      • jecnak  

        Velmi pekne se ukazuje rozdil v tuhosti zadniho kola mezi u Aksii 2006 a 2007 v prospech prvnich. Je to znatelne jak zvukove (cvakani dratu), tak pocitove a tento testo to dobre potvrdil.

         

        Pekne jsou fotky zatizenych kol, kdy se ohybaji karbonove „draty“.

        0 0
      • treatt  

        Super zdroj, diky moc!

        0 0
      • roud  

        Zajímavý…

        0 0
    • krokus  

      Mám kola AC 420 a brzdy Campa Mirage. Chci si pořídit špalky, které slušně brzdí za všech podmínek, přitom ale nežerou ráfky (jako mé stávající brzdy). Dobré zkušenosti mám se značkou Koolstop. Šlo by podle Vás použít toto, nebo je to jen na MTB?

      0 0
      • petebike  

        kamarad to tak vozi na silnicnich brzdach /nejaka campa/ ma koolstopy na V-Brake…a rekl bych ze to docela brzdi…jen to vypada silene…ale nekdo ladi a nekdo jezdi…

        0 0
        • krokus  

          Jde taky o to, že brzdná plocha na AC je dost úzká. Dám tam klidně i něco určené na silničku, když to bude dobře brzdit a nebude mi to ****** kola:-) Jo a potřebuju to objednat na Wigglu.

          0 0
          • petebike  

            ja uz spalky vozim jen na silnici a nebo na zimaku, takze v tomhle nevim, ale co si tak pamatuju z minulosti tak prave koolstopy byli dost uzky spalky......ale prakticky zkusenosti nemam

            0 0
          • raceman  

            vsak sirsi spalky snad neni problem seriznout ne?

            0 0
      • sYs  

        Vozím AC 420 a brzdové špalíky mám od BBB (tříbarevné), brzdí to skvěle i na mokru a pár i s botkami stojí přibližně dvě kilča.

        0 0
        • krokus  

          Něco "takového ":http://www.cykloexpert.cz/…ristopmyslíš

          0 0
          • sYs  

            Mám na mysli tohle.

            0 0
            • krokus  

              Ty špalky z odkazu výše by ale měly být ze stejného materiálu, ne? Navíc člověk zřejmě za necelá tři sta dostane dva páry (viz diskuze pod produktem na stránkách toho e-shopu: „Dobrý den. Ano, botky jsou v balení po čtyřech kusech.“). To mi připadá jako pěkná cena.

              0 0
              • sYs  

                Materiál bude si myslím stejný ;-) a cena taky dobrá

                0 0
                • krychlicka  

                  bbb zasadne nekupovat!!!

                  0 0
                  • RedAce  

                    proč?! mam jedine dobry zkusenosti..

                    0 0
                  • sYs  

                    Výkřik do tmy? :o) Proč nekupova? Napiš důvod, prosím, jinak je ten tvůj post celkem bezpředmětný…

                    0 0
                    • roud  

                      Myslim že naráží na to co píšu tady pod tím po čase se výkon dost zhoršil a musel sem je vyměnit podle mě měl stejnej problém…

                      0 0
        • roud  

          Vozil sem je kdysi taky a potom co sem je kdysi podusil v alpách se jejich výkon dost zhoršil a pomohla jen výměna za jiný :O(

          0 0
          • sYs  

            Ty jo :o) Tak to se mi ještě naštěstí nestalo…

            0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • efface  

      nebrat, nekvalitní…

      0 0
      • Stanislav__1  

        Nekvalitni? A to jako v cem? Zkus byt prosim trochu konkretnejsi.

        0 0
      • krychlicka  

        no ja nevim co se ti na nich zda nekvalitni, odjezdil jsem na nich cely letosni rok, mam sice jen 65kg ale urcite nejezdim po nejkvalitnejsich cestachm takze dostali celkem zabrat, a za sebe muzu rict absolutni spokojenost, bez jedineho problemu..spalky mam origos campagnolo, brzdi vyborne

        0 0
      • RedAce  

        kec do prázdna! takovýhle názory by měl zakladatel blokovat…

        0 0
        • krychlicka  

          mazat nebudu, ja jsem proto at si klidne rekne kazdej svuj nazor, a to i negativni, od toho ta diskuze tady je, ale jen pokud si to umi dotycny obhajit, pokud ne tak stebou souhlasim ze je to jen vykrik do tmy

          0 0
          • efface  

            tak to se omlouvám, špatně sem si přečetl „úvod“. Mám namysli horské samozřejmě. Sorry.

            0 0
            • jecnak  

              I tak muzes popsat bliz svoje zkusenosti. Podle me to jsou naopak supr zavodni kola na kotouce, pokud nechces UST. Hold se musi pocitat s castejsi vymenou lozisek.

              0 0
              • RedAce  

                Ja nevim, maj za sebou teda jen jeden rok, ale vozim plaste foukly na neco malo prez dva bary, takže rafky dostanou obcas ranu. Za celej rok nebyly centrovany, ani nic meneny. Odjeli Sudety, Most, … 20 zavodu…

                0 0
                • efface  

                  Výplety a ráfky mají kvalitní, ale jejich vadou je náboj. Tuhnou ložiska a sem tam praskne ořech. To jsou moje zkušenosti známých…

                  0 0
                  • jecnak  

                    Ono jinde to neni o moc lepsi.

                    0 0
                    • efface  

                      pořídit se dají, ale váha už nebude tak atraktivní, neco okolo 1550–1600g, např. s náby hope a ráfkem mavic, za stejnou cenu…

                      0 0
    • haselzde  

      Dobrý večer,

      objednal jsem si AC420ky a mám brzy Shimano Ultegra. Jak jsem to tu pročítal tak SHimana mám hodit do doubleV C. Proto mi prosím poraďte které koupit špalky prosím. Hodně chvály jsem tu slyšel na ty kool stopy jenže těch je docela dost. Když vemu první obchod kterej otevřu třeba tady http://www.kupkolo.cz/…-spaliky_80/

      Pěkně prosím poraďte který tip koupit. Ale doufám že budou pasovat do Shimano brzd :-)

      0 0
      • teepeex  

        vyhledej si minimalne tisic vlaken v historii

        najdes tam odpovedi na vsechny svoje otazky chlapce

        0 0
        • haselzde  

          Opravdu jsem vše pročetl jenže se tu sešlo mnoho a mnoho názorů a u těch KoolStopů tu bylo napsáno akorát že v červené barvě.

          Chtěl jsem takové info jaké mi poskytnul jecnak, za to mu děkuji.  Ostatním taky ;)

          ALe s tím chlapcem jste to vyhrál!

          0 0
      • Jogador  

        Já na nich vizim ASHIMA.

        0 0
      • krokus  

        Já si k nim teď pořídil špalky od BBB. Brzdí zhruba stejně jako originální od Campagnola, ale neničí, zdá se, ráfek.

        0 0
        • krokus  

          Jo, musel jsem na nich ale dost výrazně zapracovat pilníkem.

          0 0
      • jecnak  

        ZKoolstopu primo American Classic doporucuje Salmon barvu – takovy ty cihlovy. Pripadne jsou stejne dobry a setrny tribarevny Baradinne – dovozce Cykloprofi.

        0 0
    • jecnak  

      Chystam se koupit jeste jeden par 420tek a preplist je Xray dratama. Vymluvi mi to nekdo?

      0 0
      • Hnoj  

        A proč je nekoupíš rovnou s aero drátama? Kupovat je a přeplítat se mě zdá jako blbost.

        0 0
        • jecnak  

          Protoze ty aerodraty co tam davaj nejsou az tak aero a navic jsou dost tezky.

          0 0
          • Hnoj  

            Tak OK. Při snadných počtech. Koupíš kola za 7K a k tomu CX ray dráty za cca 3000Kč. Jaký to má význam? Za 10K nejsou k mání lepší kola?

            0 0
            • jecnak  

              Sem s nima, fakt prave nevim kam se podivat, kdyz nechci karbon rafky, chci udrzet vahu pod 1500g, chci plaste. Rafek spis malicko vyssi aero, placaty ztencovany draty. Radeji bych sel pod 1400g, coz by s CXRayema melo jit.

               

              BTW kola jsou sice za 7, ale jako novinkovy staly kolem 12ti, letosni totozny model stoji take tolik a zmenil se akorat design, ktery se mi hnusi.

              0 0
              • jecnak  

                Jedina konkurence je mozna Shimano s tim sendvicovym scandioum/karbon rafkem. Cena je ovsem nekde jinde.

                0 0
              • Hnoj  

                Novatec Sprint 1380g, 8000Kč, mám je převážený…

                A nebo AC náboje, WCS Protocol ráfky a CX Ray dráty? Cena kolem 10K by se asi dala vymyslet… Váha asi taky kolem 1400g.

                0 0
                • jecnak  

                  Novatecy se mi moc nelibi at uz kvuli samotnemu designu, tak kvuli specialnim dratum. Druha moznost zni dobre, zkusim je u Beedy spolu s karbonovyma Tokenama a uvidime. Kazdopadne dik za napady.

                    
                  0 0
    • Mark-H14  

      Ahoj, nějaká změna po létech, co se brzdových špalků týče?

      Koupil jsem nové nepoužizé 420tky. Asi model 2009. Brzdné plochy jsou opravdu užší. S Campa špalky to brzdí, ale přesahují cca o 2,5mm ?

      Brousit? Nechat tak? Koupit jiné? KoolStop losos, jak doporučuje výrobce?

      Díky

      0 0
      • sYs  

        Před lety (cca 4–5 let zpátky) jsem je jezdil a všechny špalky, co jsem měl, jsem musel brousit. Měl ksem kde co – BBB, KoolStop, Baradine,… Přišlo mi, že všechny mají cca stejně širokou brzdnou plochu. A asi taky čím měkčí směs, tím lépe, ty 420 jsou jak plechovka od piva ;-) Ale jsou krásné

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.