Zapletená kola pro heavy jezdce

81 nepřečtených
  • bubble

    Ahoj,

    myslíte, že tyto kola uvezou 115kg chlapa?

    http://goo.gl/NoeeZE

    Jde mi o to, abych si mohl bejt jistej, že kola jen tak nezklamou a vydrží dlouho.

    Podotýkám že měřim 2m ;)

    0 0
    • Vilém  

      No za tyhle penize bych je teda nechtel.

      Ale jinak by te to uvezt melo.

      0 0
    • alinceb  

      Nechal bych si něco uplést – např. náboje Novatec Light (nebo Superlight)/ráfky Remerx Rapid/přední špice Sapim Race a zadní Sapim Leader. Obě kola 32 drátů nebo 28 dopředu a 32 dozadu.

      Nebude to sice nic extra lehkého, ale spolehlivě tě to uveze a bude to dost tuhé.

      0 0
      • alinceb  

        Hele místní uživatel P@x zrovny jedny takové prodává. Tahle kola tě uvezou naprosto s přehledem…;)

        0 0
      • McBlacky  

        tohle bych teda nedoporučil. S tou váhou určitě při stojce vyvine sílu která zabije novatec ořech, když dřív nerupne alu osa. Ráfky remerx rapid – bud mi věř, nebo ti pošlu fotku – ale kolem niplů se vytahují a to mám 72kg a mám jen zadní kolo na trenál, najeto snad deset hodin, dráty napnutý normál, žádná divočina. docela čumím :/ absolutní brak.

        Ne ven mám ksyria a neřeším u nich nic, stejně tak Šári na ksyriích

        0 0
        • alinceb  

          My máme na obou kolech Alcyony a problémy s nima nejsou. Já mám teda zapleteno na 36d, ale Šárce se 18/24d nedělají nic. Rapidy jsou ještě pevnější…

          0 0
        • jecnak  

          Ja bych uz taky po zkusenostech lidi v okoli do cehokoli od Remerxu nesel. Nestoji to za tech par usetrenych stovek nebo i tisicovku za rafky, kdyz se pak musi po case prepletat.

          0 0
        • maajkee  

          To se muselo něco změnit. Já jsem Rapidy vozil když jsem měl lehce nad 100kg, 32 drátů, ve stoje jezdím poměrně dost a takový problém nebyl. Ale příjde mi, že hodně věcí jde kvaltitavně nějak do hajzlu. Co se týče Ksyrií, tak jsem letos řešil u několika prasklý ráfek podélně a to i u lehkých jezdců.

          0 0
        • McBlacky  

          tak oprava, je to Alcyon ten co se vytahuje, Rapid vozila Š na zimním kole, umřel na napálení obrubníku v plným, to nebyla chyba remerxu,

          0 0
          • alinceb  

            Tímto se veškeré tvoje rady berou jako irrelevantní z důvodu celkového poblouznění pisatele…:D

            0 0
            • McBlacky  

              ale kšá.

              se stane, jako bys to nevěděl, sám máš doma taky harampádí vagon :)

              0 0
              • alinceb  

                Stejně je to blud, protože Alcyony držej dobře. Kdybys nebyl vyžranej, tak se ti nepovolujou. Já, se svojí asketickou postavou, problém nemám…:D

                0 0
                • McBlacky  

                  koukám, že dneska si zapíchl tužku do mýho jména co :)

                  mě se nepovolují, kolem kalíšků se ten ráfek deformuje. To by se uznej, stát nemělo.

                  0 0
                  • alinceb  

                    Za hodinku bude cca. čas oběda, tak si dej pořádnej krvavej stejk…;)

                    Můžeš mít smůlu na kus a nebo prostě moc jezdíš. Mně se po sezóně povolily, tak jsem to nechal utáhnout a jinak pohoda. Ale my toho na silnicích zas tak moc nenajezdíme…

                    0 0
                    • McBlacky  

                      jsem psal, že má 10 slovy 10 hodin provozu na trenálu. je možný je to je zmetek, toho je ve výrobcích remerx snad víc než normálních

                      0 0
          • maajkee  

            To pak jo. Alcyony fakt pro hodně lehký jezdce.

            0 0
    • Singlespeed  

      Pro takové obry se mi osvědčila kombinace ráfků Remerx Rapid, nábojů Shimano se správně seřízenými konusy (stačí v pohodě Tiagra), 2mm drátů a šroubovacích pomaloupínáků BBB nebo Novatec.

      0 0
    •  

      115kg wtf? Nekde je chyba…

      0 0
      • Singlespeed  

        115 kg je na 2m člověka atletické postavy standardních proporcí akorát, chybu nevidím ;-)

        0 0
        • waltari  

          Nechci se nikoho dotknout, ale na 2m max 100kg !! A to jsem hodně hodnej, víc ani gram !! 115kg je nadváha, samo nebavíme o kulturistice …jsme na bike foru !! ;-)

          0 0
          •  
            Obsah tohoto příspěvku je blokován.
            0 0
          • Ice-goofy  

            Ty jo .. nemyslím si ;) že by hned 115kg byla nadváha ;)

            0 0
      • Vilém  

        Ty musis byt superman jako prase. Obree, ktery aspon neco dokazal je pro tebe debil, tady budes hodnotit nejaky BMI indexy…

        0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
      • bubble  

        Sem si nevsiml, ze bych se ptal na BMI :)

        Nicmene odpovim tim, ze si jezdim pro sve vlastni poteseni a nemam potrebu se pomerovat ani zavodit ani zapadat do nejake skatulky ci hrat si na cyklistu.

        0 0
        • lidumil  

          To víš, na kolo nemůže, tak má aspoň blbý kecy. Ale k věci – ja si nechal zaplést u Hnoje Hope náby-ZTR Arch ráfky a Sapim dráty a v pohodě. A to mám o něoc víc, než Ty.

          0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
    • tonik666  

      Nechat něco zaplést.

      0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • jecnak  

      Proc ne. Jen bych si je nechal uplest treba u Hnoje a pouzil CD verzi rafku. Naboje Ultegra 6800 by uz meli byt v pohode – maji bez naradi seriditelne konusy. Draty bych zkusil nejake lehci po domluve s tim, kdo bude kola zapletat.

      0 0
      • jecnak  

        Jeste dodam, ze starsi verze Aksii si s podobnou vahou bez problemu poradily a nedelal bych z toho zvlastni kovbojku. Treba Fulcrum Racing 3 podobnou vahu bez potizi take zvladnou – videl jsem je treba na tandemech.

        0 0
    • bubble  

      Díky za prinosne info!

      0 0
      • bubble  

        Napsal jsem Hnojovi :) na ten email co ma v profilu, tak snad da vedet, jeste jednou dik.

        0 0
    • Datel Stepní  

      Jezdím tuto sezonu (cca 7500km) stejné ráfky, podobné náby (dura) a dráty DT 2–1,8–2

      a to je nesmrtelná kombinace i na mých jatečních 92kg.

      Tuhá, kvalitní, nerozbitná. Navíc když rupne drát (což se spíš nestane) tak nemusíš domů taxíkem, jako u některých vzhledově krásných zapletenců.

      Já mám osobně záplety 32 špic moc rád pro jejich dobrou servisovatelnost a odolnost. Zvlášť na vyšší váhy dobrá volba.

      Ne, že bych nechtěl vzhledově hezčí kola, ale pere se mozek se srdcem a mozek zatím vyhrává :-)

      0 0
      • jecnak  

        Velmi prijemne z hlediska tuhosti je si nechat krizeni dratu svazat karbonem/kevlarem a zakapnout pryskyrici. Jestli to nejak ubere na pohodli nedokazu posoudit, vozim to na CX, kde jsou sirsi plaste a nizsi tlaky. Jinak na bezne jezdeni souhlas se vsim.

        0 0
        • Neunzikger  

          Když závodil M. Fišera, křížení se letovalo. Vyšumělo to, tuším, kvůli větší náchylnosti k praskání drátů.

          0 0
          • Vilém  

            Pouziva se to dodnes.

            Mam to udelane na 29" kole.

            0 0
            • jecnak  

              Pouziva se to bezne u lepsich rucne pletenych kol s malo draty. Mne to Hnoj doporucil na me pouziti a je to fakt znatelne tuzsi. Nedokazu zatim posoudit zivotnost, protoze je jezdim prakticky jen na zavodech.

              0 0
              • McBlacky  

                odjel jsem s tím na XC HT dva roky tzn 50závodů cca a pak to prodal a drželo to, dráty cn spoke a alu niple neulítlo ani jedno.

                ted mám další pár ale na něm je tak 500km takže reference minimální, závody z toho jen dva

                0 0
              • Hroch obojzhivelnyj  

                Hale a jsou znatelne tuzsi podle toho ze prestaly vrzgat? Ja jaks mi to projizdel a kritiozval, tak jsem vzadu do do krizeni dratu vlozil kousky teflonove lepici pasky a hned jsou znatelne tuzsi ;-) , jestli ten efekt svazovani s pryskyrici neni stejny.

                0 0
                • McBlacky  

                  není. Jezdil jsem Cresty bez a Alpine s a rozdíl hodně znát. podobný kola mám i na epicu ted -nesvázaný- olympic vpředu a alpine vzadu, ty jsou ale na kulatých drátech, což je uplně jinde a už bych to závodně vozit nemohl jak se to kroutí přitom tam mám rebu a na tech výše byl sid (ono je to dneska ale už skoro jedno u nový reby) – všechno bráno na 26"

                  Ted u 29 na crestech svázaných mi to přijde tuhý přijatelně, ale netestoval jsem na svým kole závodně jiný výplety a na testovacích co jsem jel to těžko srovnám, bud měly kulatý dráty, nebo jen 28D nebo lefty, nebo cmax tovární atd…

                  0 0
                • jecnak  

                  Kroska je jako 29" bike, takze tuzsi kolo poznas hned podle vedeni stopy v rozbitem terenu ve svahu ci naklonu. Navic se ti do toho tolik nemotaji tluste plaste na nizkem tlaku. Ono staci i dat do stejne vidlice dve kola a zakroutit s nimi do stran. V tomhle pripade se to chova podobne jako mnohem tezsi klasicka kola co do vedeni stopy a vzadu do zaberu podobne jako crossmaxy nebo jiny kola bez krizeni dratu s dotykem s letmo uchycenymi alu draty v nabe.

                  0 0
              • maajkee  

                A proč nevozit radši víc drátů?

                0 0
                • jecnak  

                  V mem pripade (na CX) se na vic jak 32 tezko shani slusne rafky ;-) A na silnici je min dratu samozrejme rychlejsich.

                  0 0
                  • maajkee  

                    Tak 32 je samozřejmě dostatečný. Já spíš reagoval na:

                    Pouziva se to bezne u lepsich rucne pletenych kol s malo draty

                    0 0
                    • jecnak  

                      Vsak pisu, ze min dratu je na silnici rychlejsich. Nejlip mit jeden prubezny drat po celem obvodu ;-)

                      Budu na jare nechavat zalepovat jeste zadni kolo na ultralight silnicnich kolech s duralovym rafkem. Alpha 340, AC naby, CXray draty (20+24) = 1265g.

                      0 0
                      • maajkee  

                        To by mě zajímal přesný rozdíl v čase třeba na 60km se stejnými koly, jedny 24 drátů, jedny 32 drátů. :)

                        0 0
                        • jecnak  

                          Mě taky, ale treba pri avg 38, coz je realne, by to uz mohlo byt trebas 5 minut.

                          0 0
                          • maajkee  

                            Tomu nevěřím, to je neuvěřitelně velkej rozdíl. 5 minut je fakt na 60km propastných a dělí lidi na ty co jezděj fakt hodně a na ty co jezděj průměrně.

                            0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.