Ahoj,
myslíte, že tyto kola uvezou 115kg chlapa?
Jde mi o to, abych si mohl bejt jistej, že kola jen tak nezklamou a vydrží dlouho.
Podotýkám že měřim 2m ;)
Ahoj,
myslíte, že tyto kola uvezou 115kg chlapa?
Jde mi o to, abych si mohl bejt jistej, že kola jen tak nezklamou a vydrží dlouho.
Podotýkám že měřim 2m ;)
No za tyhle penize bych je teda nechtel.
Ale jinak by te to uvezt melo.
cena je maso :( ale stravil jsem den hledanim kol s vyssi nosnosti a nasel vice mene jen jedny od American Classic, zbytek vyrobcu oficialne konci na cca 100–110kg max. Mit kola a vedet ze jsem na hrane nosnosti nechci. Otazka samozrejme je kolik toho kola realne vydrzi, zda 150kg nebo i vic. Napr hliniky od Mavicu, ktery uvadi nosnost vsech svych kol 100kg max.
cena je maso na to ze su jazdne. skus campanoglo zonda alebo fulcrum. ja mam tiez 100kg a mam zera na mtb aj silnicke a drzia bez problemov.
Jezdene?
clovece ja sa priznam ze som si myslel ze ebay je volaky bazar, ak neni tak beriem spat. ale aj tak mne mavicy prijdu vo vseobecnosti o dost papierovejsie jak fulcrumy alebo campy (co je tusimze aj tak jedna firma)
staci umet cist: Item condition:New
jezis dobre, niekto na bazare predava nieco o com tvrdi ze je to nove. ok – mea culpa.
nevim jak jsi prisel, ze ebay je bazar, aukro povazujes taky za bazar?
já aukro za bazar taky považuju. koneckonců ebay taky začínal jako bazar a až později se tam objevily nové věci :)
sice nevim jak zacinali, ale podle me je to aukcni portal, virtualni obdoba aukcni sine, asi neni dulezite jestli se tam drazi pouzite nebo nove veci, spis to, ze se tam DRAZI
to už teď taky není pravda, spusta lidí/firem používá jak aukro tak ebay jako e-shop a nakupuje se tam i za pevné ceny.
nevím jak aukro, ale na ebay je těch cen kup teď snad i víc jak aukcí
protože tím dost malých prodejců ojebává daně
Každopádně podle zákona je jedno jestli to prodáš přes aukro nebo nějakej e-shop. Danit musíš tak jako tak, pokud prodáš víc jak za nějakou částku, teď nevím přesně. To si spousta lidí neuvědomuje.
to je snad všem jasný, ale reál je aukro :)
kdybych prodával, dělám to tady.
co presne je ebay sa priznam neviem ale mal som to za bazar. a aukro tiez.
Nechal bych si něco uplést – např. náboje Novatec Light (nebo Superlight)/ráfky Remerx Rapid/přední špice Sapim Race a zadní Sapim Leader. Obě kola 32 drátů nebo 28 dopředu a 32 dozadu.
Nebude to sice nic extra lehkého, ale spolehlivě tě to uveze a bude to dost tuhé.
Hele místní uživatel P@x zrovny jedny takové prodává. Tahle kola tě uvezou naprosto s přehledem…;)
tohle bych teda nedoporučil. S tou váhou určitě při stojce vyvine sílu která zabije novatec ořech, když dřív nerupne alu osa. Ráfky remerx rapid – bud mi věř, nebo ti pošlu fotku – ale kolem niplů se vytahují a to mám 72kg a mám jen zadní kolo na trenál, najeto snad deset hodin, dráty napnutý normál, žádná divočina. docela čumím :/ absolutní brak.
Ne ven mám ksyria a neřeším u nich nic, stejně tak Šári na ksyriích
My máme na obou kolech Alcyony a problémy s nima nejsou. Já mám teda zapleteno na 36d, ale Šárce se 18/24d nedělají nic. Rapidy jsou ještě pevnější…
Ja bych uz taky po zkusenostech lidi v okoli do cehokoli od Remerxu nesel. Nestoji to za tech par usetrenych stovek nebo i tisicovku za rafky, kdyz se pak musi po case prepletat.
To se muselo něco změnit. Já jsem Rapidy vozil když jsem měl lehce nad 100kg, 32 drátů, ve stoje jezdím poměrně dost a takový problém nebyl. Ale příjde mi, že hodně věcí jde kvaltitavně nějak do hajzlu. Co se týče Ksyrií, tak jsem letos řešil u několika prasklý ráfek podélně a to i u lehkých jezdců.
u jakých ksyrií – typ a modelový rok + nájezd
Dvoje byly SL, rok 2009 a 2010, nájezd 8 a 11 tisíc.
tak oprava, je to Alcyon ten co se vytahuje, Rapid vozila Š na zimním kole, umřel na napálení obrubníku v plným, to nebyla chyba remerxu,
Tímto se veškeré tvoje rady berou jako irrelevantní z důvodu celkového poblouznění pisatele…:D
ale kšá.
se stane, jako bys to nevěděl, sám máš doma taky harampádí vagon :)
Stejně je to blud, protože Alcyony držej dobře. Kdybys nebyl vyžranej, tak se ti nepovolujou. Já, se svojí asketickou postavou, problém nemám…:D
koukám, že dneska si zapíchl tužku do mýho jména co :)
mě se nepovolují, kolem kalíšků se ten ráfek deformuje. To by se uznej, stát nemělo.
Za hodinku bude cca. čas oběda, tak si dej pořádnej krvavej stejk…;)
Můžeš mít smůlu na kus a nebo prostě moc jezdíš. Mně se po sezóně povolily, tak jsem to nechal utáhnout a jinak pohoda. Ale my toho na silnicích zas tak moc nenajezdíme…
jsem psal, že má 10 slovy 10 hodin provozu na trenálu. je možný je to je zmetek, toho je ve výrobcích remerx snad víc než normálních
To pak jo. Alcyony fakt pro hodně lehký jezdce.
Pro takové obry se mi osvědčila kombinace ráfků Remerx Rapid, nábojů Shimano se správně seřízenými konusy (stačí v pohodě Tiagra), 2mm drátů a šroubovacích pomaloupínáků BBB nebo Novatec.
115kg wtf? Nekde je chyba…
115 kg je na 2m člověka atletické postavy standardních proporcí akorát, chybu nevidím ;-)
Nechci se nikoho dotknout, ale na 2m max 100kg !! A to jsem hodně hodnej, víc ani gram !! 115kg je nadváha, samo nebavíme o kulturistice …jsme na bike foru !! ;-)
Ty jo .. nemyslím si ;) že by hned 115kg byla nadváha ;)
Ty musis byt superman jako prase. Obree, ktery aspon neco dokazal je pro tebe debil, tady budes hodnotit nejaky BMI indexy…
Sem si nevsiml, ze bych se ptal na BMI :)
Nicmene odpovim tim, ze si jezdim pro sve vlastni poteseni a nemam potrebu se pomerovat ani zavodit ani zapadat do nejake skatulky ci hrat si na cyklistu.
To víš, na kolo nemůže, tak má aspoň blbý kecy. Ale k věci – ja si nechal zaplést u Hnoje Hope náby-ZTR Arch ráfky a Sapim dráty a v pohodě. A to mám o něoc víc, než Ty.
Nechat něco zaplést.
Proc ne. Jen bych si je nechal uplest treba u Hnoje a pouzil CD verzi rafku. Naboje Ultegra 6800 by uz meli byt v pohode – maji bez naradi seriditelne konusy. Draty bych zkusil nejake lehci po domluve s tim, kdo bude kola zapletat.
Jeste dodam, ze starsi verze Aksii si s podobnou vahou bez problemu poradily a nedelal bych z toho zvlastni kovbojku. Treba Fulcrum Racing 3 podobnou vahu bez potizi take zvladnou – videl jsem je treba na tandemech.
Díky za prinosne info!
Napsal jsem Hnojovi :) na ten email co ma v profilu, tak snad da vedet, jeste jednou dik.
Máš to tam. Mam totál jet-lag, takže mejluju v noci :-D
OT: A jak bylo? Krásně, ne?
Dobrý, dobrý :-)))
Jezdím tuto sezonu (cca 7500km) stejné ráfky, podobné náby (dura) a dráty DT 2–1,8–2
a to je nesmrtelná kombinace i na mých jatečních 92kg.
Tuhá, kvalitní, nerozbitná. Navíc když rupne drát (což se spíš nestane) tak nemusíš domů taxíkem, jako u některých vzhledově krásných zapletenců.
Já mám osobně záplety 32 špic moc rád pro jejich dobrou servisovatelnost a odolnost. Zvlášť na vyšší váhy dobrá volba.
Ne, že bych nechtěl vzhledově hezčí kola, ale pere se mozek se srdcem a mozek zatím vyhrává :-)
Velmi prijemne z hlediska tuhosti je si nechat krizeni dratu svazat karbonem/kevlarem a zakapnout pryskyrici. Jestli to nejak ubere na pohodli nedokazu posoudit, vozim to na CX, kde jsou sirsi plaste a nizsi tlaky. Jinak na bezne jezdeni souhlas se vsim.
Když závodil M. Fišera, křížení se letovalo. Vyšumělo to, tuším, kvůli větší náchylnosti k praskání drátů.
Pouziva se to dodnes.
Mam to udelane na 29" kole.
Pouziva se to bezne u lepsich rucne pletenych kol s malo draty. Mne to Hnoj doporucil na me pouziti a je to fakt znatelne tuzsi. Nedokazu zatim posoudit zivotnost, protoze je jezdim prakticky jen na zavodech.
odjel jsem s tím na XC HT dva roky tzn 50závodů cca a pak to prodal a drželo to, dráty cn spoke a alu niple neulítlo ani jedno.
ted mám další pár ale na něm je tak 500km takže reference minimální, závody z toho jen dva
Hale a jsou znatelne tuzsi podle toho ze prestaly vrzgat? Ja jaks mi to projizdel a kritiozval, tak jsem vzadu do do krizeni dratu vlozil kousky teflonove lepici pasky a hned jsou znatelne tuzsi ;-) , jestli ten efekt svazovani s pryskyrici neni stejny.
není. Jezdil jsem Cresty bez a Alpine s a rozdíl hodně znát. podobný kola mám i na epicu ted -nesvázaný- olympic vpředu a alpine vzadu, ty jsou ale na kulatých drátech, což je uplně jinde a už bych to závodně vozit nemohl jak se to kroutí přitom tam mám rebu a na tech výše byl sid (ono je to dneska ale už skoro jedno u nový reby) – všechno bráno na 26"
Ted u 29 na crestech svázaných mi to přijde tuhý přijatelně, ale netestoval jsem na svým kole závodně jiný výplety a na testovacích co jsem jel to těžko srovnám, bud měly kulatý dráty, nebo jen 28D nebo lefty, nebo cmax tovární atd…
Kroska je jako 29" bike, takze tuzsi kolo poznas hned podle vedeni stopy v rozbitem terenu ve svahu ci naklonu. Navic se ti do toho tolik nemotaji tluste plaste na nizkem tlaku. Ono staci i dat do stejne vidlice dve kola a zakroutit s nimi do stran. V tomhle pripade se to chova podobne jako mnohem tezsi klasicka kola co do vedeni stopy a vzadu do zaberu podobne jako crossmaxy nebo jiny kola bez krizeni dratu s dotykem s letmo uchycenymi alu draty v nabe.
A proč nevozit radši víc drátů?
V mem pripade (na CX) se na vic jak 32 tezko shani slusne rafky ;-) A na silnici je min dratu samozrejme rychlejsich.
Tak 32 je samozřejmě dostatečný. Já spíš reagoval na:
Pouziva se to bezne u lepsich rucne pletenych kol s malo draty
Vsak pisu, ze min dratu je na silnici rychlejsich. Nejlip mit jeden prubezny drat po celem obvodu ;-)
Budu na jare nechavat zalepovat jeste zadni kolo na ultralight silnicnich kolech s duralovym rafkem. Alpha 340, AC naby, CXray draty (20+24) = 1265g.
To by mě zajímal přesný rozdíl v čase třeba na 60km se stejnými koly, jedny 24 drátů, jedny 32 drátů. :)
Mě taky, ale treba pri avg 38, coz je realne, by to uz mohlo byt trebas 5 minut.
Tomu nevěřím, to je neuvěřitelně velkej rozdíl. 5 minut je fakt na 60km propastných a dělí lidi na ty co jezděj fakt hodně a na ty co jezděj průměrně.
Skoro jsem se strefil. Zkus si to spocitat http://2peak.com/…lculator.php Me tenhle kalkulator vzdycky sedel presne.
Asi jsem slepej, ale nikde tam nevidím možnost navolit na stejná kola jiný počet drátů.