• SODOVKA

    zdravím, měl bych jeden dotázek (v historii jsem nenašel :) nějak mě zarezla sedlová trubka do rámu. a to tak že ani s hrubou silou nejsem schopem uspět. nemáte nějakej zaručenej návod. třeba brzdovka pomáhá na zarezlé šrouby, ale netuším jak bych ji tam nalil. předem všem dííííky

    0 0
    • wroum  

      zatim stacilo vzdy obouchavat kladivem sedlovku ze vsech stran. razy a vibrace ten zarostlej spoj narusej. kazdopadne hruba sila je nutna :-)

      0 0
    • RUR  

      Pokus1: Brzdovku nebo wd do stříkačky, povolit upínák, prostříkávat a jezdit. Pokus2: Zkusit ji tak po třídeníjm prolévání brzdovkou uvojnit údery palicí zezhora. Pokus3: odstrojit kolo, upnout sedlovku za zámek do svěráku a zkusit ji uvolnit otáčením rámu(vážně velká páka, pozor na rám)

      Oblast destrukce mareriálu…

      Pokus4: odřezat sedlovku cca 10cm nad rámem a zkusit znova palici(do zařízlé trubky se dá víc praštit) Pokus5:provrtat sedlovku a nasadit ještě delší páku, než je rám. Konečné řešení: naprosto rozmaštěnou sedlovku opatrně rozřezat pilovým listem na 2–4 části a ty vyloupnour kleštěmi.

      Celkem mi to zabralo sotva dva týdny :-D

      0 0
    • Martin  

      mě zarostla Al sedlovka do ocelovýho favorita. zkoušel jsem coca-colu a nezadařilo se. v servisu mi nabídli, že zkusí uvolňovací sprej… až to bude akutní, tak to využiju, zatím to neřeším :-)

      0 0
    • Andrzej  

      ja jsem proti ruznym metodam s palicema a kladivem..... rozhodne vic pomuze rozumne a presne aplikovana sila na dlouhe pace… takze za pomoci vsech moznych spreju, oleju, kapalin atd. nakonec upnout sedlovku do sveraku a tocit ramem

      0 0
    • Vilém  

      jednou kdyz jsem vycerpal veskere moznosti jsem musel sedlovku podelne rozriznout platkem pilky.Riznout ji jednou nestacilo,musel jsem ji podelne rozriznout na dve poloviny.Trvalo to asi 6hodin prace a 2 dny jsem necitol ruce.

      0 0
    • Vevoda  

      Konečné řešení- odřezat a odvrtat zbytek, vyčistit, namazat a koupit druhou sedlovku.

      0 0
      • Vilém  

        pokud mas cim vyvrtat a nemas poskozenou ovalitu sedlovky od predchozich pokusu,tak je odvrtani asi nejlepsi a nejrychlejsi.

        0 0
        • Vevoda  

          Ještě můžeš použít sílu/hlava, upnout sedlovku za zámek/podložit gumou, dřevem/ do svěráku a zkusit potočit, buď a nebo??? Ale asi bude dobrý odstrojit trochu ten rám, aby ti to nenalískalo!Pak až můžeš řezat!

          0 0
          • Vilém  

            neboj to vse jsem absolvoval,ne­kolikadenni prolivani sedlove trubky,skrze stredovou trubku,kde cim.Nasledovalo upnuti za zamek a pokus o toceni,ktery skoncil pretrzenim sedlovky.Az nakonec nastoupila pilka,protoze odvrtat to neslo,zbytek sedlovky mel tvar ctverce.

            0 0
            • Vevoda  

              Co jsi měl za rám, ocel? No ono i hliník na AL taky zarezne!

              0 0
              • Vilém  

                Bylo to CrMo + al sedlovka,dalo se to cekat.Al na Al taky neni problem,uz jsem se s tim taky setkal.

                0 0
      • RUR  

        Jistě elegantní, nicméně poněkud technologicky náročné. Nedovedu si představit jak to realizovat bez velmi slušně vybavené záměčnické dílny. Taky solidní vrtáky a výstružníky v techhle rozměrěch jsou už dost mastné hračky.

        0 0
    • homat  

      Brzdový kapalině může chutnat lak tvého kola, tak pozor.

      0 0
    • smith22  

      To je ale na nějakým starým kole ne?Železo na železo ne?Protože dneska má každá sedlovka povrchovou úpravu a navíc kolo je ,,hlinikový,,

      0 0
      • Vilém  

        to ze ma povrchovku a ram je Al nic neznamena,stejne bez problemu sroste.

        0 0
        • Hroch obojzhivelnyj  

          Na zakorodovanej hlinik pry nefunguje WD apod, ale pry sqjele pomaha cpavek- rozpousti oxidy Al. Nedelat v kuchyni.

          0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.