Čau,
snažím se prodat kolo, zdá se vám to moc?
http://www.cyklobazar.cz/…-elite-2009/
Dík
jo ;-)
Ano.
jo
A je k tomu i záručák? To v inzerátu nepíšeš, to by tam rozhodně chtělo napsat.
jo, já bych to za to asi nedal, ale víš jak, můžeš chvilku nechat, třeba se někdo najde a pak časem zlevnit…
pokial je dokazatelne nejazdene a s papiermi tak za 800 stovak ani ne. to je imho taka blba kategoria, uz to neni AAA bike „pre kazdeho“ ale zas pre toho kto chce to niecoho „serioznejsieho“ investovat to neni nic moc (vidla, kluky…) a za tie prachy sa da uz rozmyslat o pouzitelnom „entry class“ fulle. (abych predisiel zbytocnej debate tak napr. giant yukon a pod.) takze 100 dole a bolo by to vyrazne predatelnejsie. navyse konci sezona takze teraz to asi aj tak velmi nikto kupovat nebude, skor na jar.
myslím si, že je to málo, bral bych ho za 40
Tak nad touto nabídkou bych se nerozmýšlel a být prodejce popadnu kolo a hned ti ho dovezu a kdybys ho na místě nechtěl a řekl, že jsi si dělal legraci, tak bych ti dal do držky :D
Takže ve finále bys stál s neprodaným kolem a rozbitou hubou na opačným konci republiky :-)))
děkuji ti, že ses mě zastal :-)
// tak bych ti dal do držky :D //
Tak takový se ještě nenarodil :-)
Na jaře bych to viděl tak na 18, na podzim max na 15 papírů.
Pokud to kolo nemá záručák, tak je to moc.
No mně se pořád nedostalo odpovědi, jestli to záručák má nebo nemá, to bude rozhodující faktor.
Jestli je to výhra, tak o tom pochybuji. Podle mě se to dá prodat tak za 16000Kč.
Tak záručák to má
ze mě je to moc, tak kolem 16 bych to viděl,bych za to dal kdybych o takový kolo měl zrovna zájem
třeba časem prodaš ale pokud chceš prodat hned dej to za pulku a veřim že do dne maš prodano…
jo
ANO.
neměl si psát, že si ho vyhrál.Lidská závist Ti nedá vydělat :-)
Na tom taky něco bude, to je pravda.
bohužel
prave ze ne … je jistej puvod kola … ano zavidim ze jsem ho nevyhral ja ale kdyz to kolo budu chtit a pujdu si pro nej do kramu tak ho budu mit o minimalne pet litru drazsi (ano za tu cenu co ho mas je drahy) chce to aspon pet tisic dolu u nezme dostupny ceny …
za 15 bych ho nejspis vzal
a to je rozumná nabídka bych řekl
pokud je na netu nejlevněji za 22500 Kč, tak 20000 Kč je dost, max. tak 18 tis. Kč.
Stačí zapojit Google a dojde ti, že 20k je nesmysl…spíš tak 15…;)
Asi tak…když ho můžu koupit od obchodníka se zárukou za 20k, tak nevidím jedinej důvod, proč ho kupovat za stejný peníze od někoho, kdo mi na něho záruku ani záručák nedá (z inzerátu ani z ničeho jinýho nevyplývá, že by k tomu záručák byl). 15k je férová cena za toto kolo bez záruky :-)
Takže žádný papíry jsem k tomu nedostal, ale předávající (ředitel závodu či co) mi řekl že by se to dalo dodělat když se ozvu.
S tím shopem s cenou 20k jsem psal v inzerátu, je to podvod, to kolo vubec nemají, jenom tam mají odkaz, nejlevnějc jde za 22,5k, proto se mi zdá že 20k je ok, za tu stejnou věc, která jenom není z obchodu o 2,5 levnějc.
no, však se koukni na názory ostatních, jestli si stojíš za svým názorem, že za 20 je to OK, tak nevím proč jsi zadával tohle vlákno :)
Fakt tak těch 15–16 je teĎ na podzim reálných.
Na jaře to bude ještě míň. Kdo by si kupoval několik let starý model…
Není pravda, na jaře když poskládám kolo, tak je prodaný i třeba hned druhej den, teď na podzim je to už horší, ještě když je tohle počasí.
Je to jeho kolo, já řekl svůj názor, ty zase svůj, spousta dalších taky, majitel si to přebere.
No, jenže já říkám svůj názor podpořenej praktickými zkušenostmi s prodejem kol přes inzeráty.
Na jaře se prostě kolo prodá mnohem líp, stejně jako motorky, tak to prostě je a basta :)
nebuď naivka on se neptá.
On si z tohoto vlákna dělá bazar.
Proto jsem měl svou první reakci tak debilní.
Já vím, že to byla prdel :)
Proc ho zakladal? No prece aby tu zpropagoval svuj inzerat.
no kdyby jsi to treba neprodal,tak Ti 15 nabizim
Já osobně mám ve zvyku nové věci s komplikovanější zárukou (díly sundané z nového kola atd.) kupovat a prodávat za cenu 80% nejnižší ceny na netu. Většinou je to akceptováno. Tedy můj názor, 18 tisíc.
jj, tak tak. Řekl bych 15–16 tisíc je docela reálná cena.
rasto
nepiš tam pevnou cenu, napiš tam dohodou… o ceně se dá mluvit.. sice se ti ozve pár debilů, co ti za to budou nabízet třeba 13 tisíc a méně, ale pak se s někým rozmným určo dohodneš…
Proč debilů? Jsem debil, když nechci přeplácet kolo bez záruky? Ono to bude nejspíš obecně, že pro některé prodávající jsou kupující již předem debílci. Někde se to dá vyčíst už z inzerátu…
jo DEBILů a víš proč? protože mne totálně naštve vždycky někdo, kdo zkouší koupit něco uplně pod cenou a zkouší jestli je ten druhej fakt uplnej pitomec nebo ne… tohle kolo bez dokladů, no asi jde dohledat jestli ho ten kluk vyhrál nebo ne, navíc je to prostě nový kolo tak proste proto
Ale to, ze je bez dokladu, je ten nejvetsi problem. Pokud ti treba prdne ram, coz u GT neni az takova vzacnost, tak mas proste smulu. Coz by mel prodavajici zohlednit v cene.
jak uplne pod cenou?
co je podle tebe uplne pod cenou ? mi teda prijde ze tu cenu za kterou to prodava poradne nadstrelil… a taky nerikam ze je to debil ze chce nekoho obrat…
model 2010 stoji 21k → model 09 ma cenu tak 19k → znamost z prodejcem 17k → bez papiru ( zaruky ) 15k :)
takze ja osobne kdybych mel o to kolo zajem klidne napsal ze za 13 ho beru a cekal bych co na to napise ;-)
sorry ale s těma debilama si fakt mimo
Asi nějakej doporučenej policejní postup…
tezko rict. podle me neni rozumny clovek, co chce neco prodat a nasadi neakceptovatelnou cenu ;-).
Tak jeden takový „debil“ byl mým kolegou, kupoval většinou bourané auta a ND, kdybys ho slyšel jak kšeftuje tak nepochopíš, rozdíl mezi ním a tebou je jeden, a to že ty se nikdy na jeho ceny se svým rádoby féroým přístupem nedostaneš. život je otázkou priorit, někdo prostě rád peníze ušetří, jiný se rád předvede jako morální obchodník:)
nejlepší borci sou na aukru..prodaval sem tam zakladni desku a idiot po mně chtěl fotky a nasledně jestli mu to pošlu balíkem za cenu kterou sem měl uvedenou při platbě předem a na toto se zeptal asi 3×
Cena za novější model 2010 je 21000Kč (viz. http://www.mojekolo.cz/…zaskar-elite a http://www.yourbike.cz/…el-2010.html ). Můj osobní odhad reálné prodejní ceny je 17000Kč. Zkusil bych Aukro :-)
Všichni doporučujete aukro, ale myslím si, že v tomto období tam nechodí moc lidí, kteří by přihodili na špatnou nabídku. A další věc je ta, že jsem moc příhozů na kola přes 15 tisíc na aukru neviděl (možná tam chodím málo :D)
Ale tohle není špatná nabídka. Na Aukro chodí prostě hodně lidí.
No nedávno se tam vydražil siemens cannondale přes 30 tisíc.
a zrovna proto bych se na Aukro vysral. Drobnosti za kačku vpoho, ale drahý krámy ne, jelikož si nechávaj 3% ze závěrečné ceny, kupříkladu v tohhle případě natáhou ruku pro 900. Za nic.
Za nic.
to nemyslíš vážně viď? :)
Cožtakhle nápad udělat tady u nás aukro.cz, za prodej na portálu kam chodí mraky lidí, za možnost dražby?
A ten poplatek je stale v teto vysi? Kdyz jsem na aukru prodal stary auto, asi za 25t, tak jsem platil myslim ani ne 200,–.
driv to bylo pausalne podle prodejni ceny, ne?
Prave ani nevim jak to pocitali, ale byl jsem tehda mile prekvapen, ze poplatek byl malej. Je to tedy uz skoro 2 roky zpet, takze se asi neco zmenilo, ted by to tedy delalo 750,–.
za prodaný NB okolo 5k se platilo snad 250kč …
rači si kup kolo na www.cykloadam.cz a budeš ho mít i se zárukou…
za 15 je to tak OK :)
Dik všem, 15 se mi zdá málo, ale nemám žádný zkušenosti, nikdy sem nic neprodával, tak uvidíme, samotnej rám je asi 8 ve výprodeji (hledám to v seznam zboží – nejlevnější). Každopádně to budu muset zlevnit no :) tak se kdyžtak ozvu jak to dopadlo
tak dej třebas 19 a možná dohoda. Třeba se někdo chytí ;)
Jo už sem to dal no. Jinak k té ceně, komu se to zdá nadsazený stačí se podívat co lidi nabízí, z toho sem vycházel – ojetý kola skoro za cenu novejch výprodejovejch apod.
No tak takové kolo v podobné výbavě koupíš i za míň jak 19k (v nějkaé slěvě, kterých je dost). A kor když to je ještě 09.
A v tom má ten člověk garančku, záruku a nějaký ten servis…
Proto se nediv, že ti za to nabízí tolik, kolik nabízí :)
pokud nekdo z tech co tady rikal ze to bere za 15k, mysli tu nabidku vazne tak bych asi nevahal a prodal :)
nez to nekde zkouset prodat za 20 nebo 19 a pak aby se ti to celou zimu valelo doma a ztracelo na cene… :)
souhlas
Přidal bych se s dotazem. Kolik podle vás můžu chtít za Gianta Reigna 2, koupeného před necelým měsícem? Koupil jsem ho za 36, zkouším ho prodat za 34, ale asi to není reálné. Upřednostnil bych rychlý prodej i za cenu ztráty nějaké té tisícovky.
Snad ještě stručně vysvětlím, proč prodávám v podstatě nové kolo. Mám XC fulla (Scott Spark). Řekl jsem si, že vyzkouším něco pohodlnějšího a s jiným systémem odpružení (právě Reign). Zjistil jsem, že Reign je sice na AM fulla solidně rychlý, ale pohodlí na něm není o tolik větší než na Sparkovi. Taky jsem si vyzkoušel, že věci, které nedám na Sparkovi, nedám ani na Reignovi. Je tedy pro mě zbytečné mít dvě funkčně podobná kola. No a když si mám vybrat, jestli si nechám 14kilové a 10kilové kolo – vyhraje to lehčí.
Každopádně to byla zajímavá zkušenost, holt mě to bude něco stát.
30–32 by Ti za něj někdo mohl dát, nevím jak je to s dostupností velikostí u nových kol, ale vzhledem že příští rok budou kola dražší tak by ses ho mohl zbavit relativně rychle
kdyby bylo vetsi tak bych ti za nej 30k dal :)
edit: spatne zarazeno :(
jinak mám čerstvě meridu 96 a tak to co jsem a kdy jezdil s TranceX1 dávám v pohodě i s nižšími zdvihy bez nějakýho výraznýho omezení pohodlí (nějak to heslo „zdvihu není nikdy dost“ utrpělo pár šrámů), znám dost lidí kteří se z vyšších zvihů vrátili zpět ke 100/100
Myslim ze neutrpelo, proste jezdit na Trancovi polnacky bude dost podobny jako jezdit polnacky na Meride
včera na Tanvaldským Špičáku po červený jsem naopak uvítal chod Magury Durina oproti prapodivný vidlici Fox 120 RL co jsem měl na TranceX, že bych měl dobrou techniku a nepotřeboval vyšší zdvih :)))
Tak je to předevšim o kvalitě a o tom, že dost lidí na velkých zdvizích jezdí jen jak bába s nůší, protože se to houpe :-))
Kdybys měl „S“ tak bych ti snad o něj i pomohl :-)))
Problém není v pláštích (Nevegaly drží slušně), ale v hlavě. Dokonce bych řekl, že na Reignu se v těžkých sjezdech bojím víc než na Sparku – člověk přeci jen sedí o něco výš.
Zdvih myslím u Reigna využívám slušně, zadní stavba je na můj vkus možná až příliš lineární. Např. při technicky ne úplně dobře zvládnutém sjezdu ze schodů jde tlumič snadno na doraz – to se mi na Sparku při stejné rychlosti a stejně blbé technice nikdy nestalo. Kdybych si Reigna nechával, asi bych si nechal tlumič upravit.
Tlumič i vidlici mám myslím nafoukané správně, kolo pohodlné je. Oproti Sparkovi ale rozdíl není velký; až díky srovnání s Reignem jsem si uvědomil, jak pohodlné kolo Spark na poměrně malý zdvih zadní stavby (110 mm) je. Samozřejmě, 100mm Reba tolik komfortu jako 150mm Float neposkytne – tady je rozdíl mezi oběma koly cítit víc.
Uvažoval jsem, jestli si Reigna nenechat jako kolo do sraček a hrubého terénu. Na Sparku mám bezdušáky s chrtími plášti, měnit pláště podle podmínek se mi nechce. Tak jsem si říkal, že bych místo druhých kol měl prostě druhé kolo s trvale nazutými traktory:-) Byl by to ale asi moc velký luxus. Navíc bych se určitě neudržel a časem bych začal vylepšovat (Float RLC místo R, nová kola atd.). Za ten měsíc jsem zatím stihl zainvestovat jen do nového řazení:-)
Znovu tedy opakuji: Reigna neprodávám proto, že by to bylo špatné kolo, ale proto, že bych si dle mého názoru nijak nepomohl.
Jinak mám velikost M.
Ještě bych doplnil, že za pocit pohodlí na chrtím fullu může asi i jeho geometrie. Člověk je nataženější, má víc váhy na rukách, zadek je trochu odlehčený. Na AM fullu sedí člověk vzpřímeněji, váha je zdá se mi míň rozložená. To by se dalo částečně asi vyřešit představcem, tím by se ale člověk mohl zpronevěřit účelu, k jakému to kolo bylo vyrobeno.
O problématice pohodlí by ti mohl vyprávět Mlok :-)
Největší problém těchto kol je v tom, že je hrozně těžký najít kompromis pro výjezdy/roviny/sjezdy/skoky. A vždycky to komporomis bude, neexistuje ideál na všecko.
Rozdíl mezi Sparkem bude v tom, že se bude líp chovat v těžkých sjezdech, možná ještě v trialovějších pasážích, v ostrých zatáčkách a v průjezdnosti v terénu (díky vyššímu středu). Ale pokud takový terén nevyhledáváš a nechceš se učit, tak pak to prostě nevyužiješ.
Dělat z toho XC kolo je mimo mísu pokud už jedno máš.
Souhlasím, v těžkých sjezdech tam rozdíl určitě je. Ale jak jsem psal, limitující je hlava. Myslel jsem, že větší zdvih přidá výrazně víc pohodlí na středně velkých překážkách přejížděných středně velkou rychlostí (větší kořeny, kameny, které člověk přejíždí rychlostí 20–25 km/hod). Nemám ale pocit, že by to takhle fungovalo. Když jsem ještě měl na Sparku originální tlumič Nude, chování na středních a velkých překážkách nebylo nic moc, výměnou Nudu za X-fusion O2 se to ale o hodně zlepšilo. Takže Reigna prodám, váhu Sparka stlačím pod 10 kg (nechybí moc) a už snad budu víc jezdit než nakupovat:-)
Vahu pod 10:-) nechybi moc tak na to sem zvedavi.
:-) Jsem na 10,4, když vyměním Truvativy Firex za Aerozine, mohl bych být tak na 10,2, když bych dal místo nanoraptorů nějaké lehčí pláště, jsem na 10. No a něco se dá srazit ještě na brzdách, ale to už by stálo dost peněz. Dál pak už nevim, tam s tím asi skončím.
Kolo prodáno se zárukou za 19 tisíc. Tj. o pár tisíc levnější než z obchodu s tím že kupující dostal to samé.
Nerozumím některým názorům které tu zazněly, jako záruka na majitele, odpočet DPH od ceny, ocenění 15 tis. apod. Tohleto nebyla žádná ojetina ale kolo vybalené z krabice, tedy proč by mělo stát 2/3 jeho ceny.
Každopádně díky za názory