Potřeboval bych poradit jestli má někdo zkušenost s odpruženym dominátorem nebo obecně s domináterm?
Potřeboval bych poradit jestli má někdo zkušenost s odpruženym dominátorem nebo obecně s domináterm?
tož na cestu do obchodu a na nepříliš vzdálené koupaliště by to mohlo stačit. jinak bych to považoval za krám
člověče já jsem zkoušel neodpruženýho dominátora a nezdál se až tak špatnej
Tak proc se ptas? si ho kup a je to:)
No ja jsem zkoušel neodpruženýho. Ale celopero jsem nezkoušel tak nevim jestli třeba neplave, nebo vůbec jak zadní pružina funguje a před tím než koupim zjišťuju.
Kor u celopera, bych se radsi rozhlidl po ruznych vyprodejich zavedenych znacek. Dominator to myslim zabalil a s takovou zaniklou firmou bych tedy pripadnou reklamaci nechtel resit. Dalsi vec je vzhled jejich kol, ten je dle meho nazoru hroznej.
Kamarád jezdí tenhle rám. Sice pravda že jen na 3" protže pak je to prý strašná houpačka. Ale je spokojenej. Ikdyž osobně k tomu taky nemám extra důvěru.
Zda se mi, ze jej nekdo ma v nasich bicich jako zimaka. Teda s prelakovanym ramem.
dík přesně tenhle rám mám na mysli on se asi ani jinej nedělal ja do kola 30 000 nebo 40 000 nedám a tak se mě zdá tento rám jako kompromis cena kvalita jako celkem dobrej. Moc toho totiž nenajedu cca 2000 – 3000 ročně. A rád bych celopéro zkusil protože si rád vyjedu na zříceninu hradu a tak
Zalezi za kolik to muzes mit.
mam doma Denvera neodpruženyho a rám celoperu i s přední vidlicí zdvih 120 můžu mít za 2 000 kč zbytek přeházím
Tak za 2litry, pokud zbytek mas, si myslim ze neni spatny. Ta cena je vc. tlumice?
jo jo včetně tlumiče a přední vidle i s představcem a řiditkama. Kamarádovi to zbylo p nákupu a nějakejch předělávkách
ještě to doplním. Byl to <span style=„font-size: 12pt; font-family: "Times New Roman“; mso-fareast-font-family: ‚Times New Roman‘; mso-ansi-language: CS; mso-fareast-language: CS; mso-bidi-language: AR-SA;">Dominátor Denver v následujícím provedení počet rychlostí 27,přehazovačka deore xt, přesmykač deore, středy kol naboje deore, řazení deore dual control, přední vidle RTS GILA stavitelná zámek,brzdy deore,odpružená podsedlovka, gelový sedlo, rám hliníková slitina s označením 6061, pláště kenda karisma 26.0 × 2,1 vpředu směr, dvojité ráfky.
Na tomhle rámu jezdila jedna známá asi tři roky maratony a celkem bez problémů.
Nechapu co je na tom kole tak drahy. Za ty penize koupim celopero s hydraulikama, pri pohledu na nejz se mi nebude zvedat zaludek:)
drahy to nechapu to kolo se da pořidit pod 10 000 kč já bych řekl že v tom provedeni nic levněšího není nebo jsem to teda neviděl.
levný to sice je, ale u levnýho kola se bohužel setkáš s šíleným množstvím kompromisů v osazení – katování kostů se holt někde projevit musí.
„Katování kostů“ :-) No to je slovo do pranice (jsem byl teď u holiče a když jsem si na toto sousloví vzpomněl, tak se musel smát). A ty se pak divíš ňůspíku v Lisabonské smlouvě :-))
Já ti nevím.Mám pocit,že kupovat takový kolo jsou snad jen vyhozený prachy.Abys z toho nebyl pak hodně zklamanej.Pokud chceš za každou cenu odpruženej rám,tak bych radši pořídil třeba něco od Spyderu bych se po nějakejch bazarech,nebo výprodejích po nějakých levnějších ,leč použitelných komponentech a třeba bych z toho zkusil něco rozumnýho složit.Za 10 K koupíš ještě tak použitelnýho pevňáka ,ale fulla?
hašana nebrat…vzhled hrůznej.....