Životnost celkového jizdního kola po x pádech

18 nepřečtených
  • thomasx2016

    Zdravím,

    Sice se budu těd ptát blbé ,ale chci se zeptat na celkovou životnost kola po 5–6 pádech ± za dobu co ho mám zda-li se nějak odráži sice ráfky jednou byly rozcentrovane ale ty nebyly skrz pádu ale od té doby nejsou ani po pár padech za temto rok tak jestli se to nějak moc odráži na životnosti celkového kola hlavně rámu,řazeni,brzd,ráf­ku že to odnesla max lechce ohnuta klika s převodnikem co mi bylo řeceno v servisu ale ráfek předni jenom minimálně rozcentrovany ? Ptám se protože chci se zeptat zdali stím kolem to má vůbec jinak z tech mých pádu jsem na vetsine ja možná trochu brzdy kde jsou trochu sjete destičky po 700km ±.

    PS: každý si myslete co chce ,ale nevim kde se ptát a hodit stim do serviu se se mi nechce a je mi jedno kdo si co mysli o mě .

    0 0
    • mr.ricardo  

      :D :D fakt dobry

      0 0
    • Výběr z produktů
      Superior XF 999 TR 29 kolo, matte black/olive metallic Skladem > 2 ks

      Akce -18% Superior XF 999 TR 29 kolo, matte black/olive metallic

      od 89 999 Kč -18% MOC 131 999 Kč

      Marin Stinson 2 27.5 kolo, šedá/červená/modrá Skladem > 2 ks

      Novinka -9% Marin Stinson 2 27.5 kolo, šedá/červená/modrá

      15 999 Kč -9% MOC 17 799 Kč

      GT Team 20 kolo, bílé Skladem 1 kus

      Výprodej -27% GT Team 20 kolo, bílé

      10 799 Kč -27% MOC 14 799 Kč

      Přejít do shopu (Kola)
    • thomasx2016  

      ne já se ptám normalně(to neni vtip) jako neznaly človek (jako laik ) co se v kolech moc nevyzna a životnosti jejich nevyzná vůbec

      0 0
    • Bubaaak  

      Záleží jak padáš, pokud padneš o šutr na kliky, kliky můžeš ohnout a vyměnit… Stejně tak přehazovačka, rám, co nevydrží, většinou praskne, pak musíš měnit. Takže po horším pádu je dobrý projít sváry, zda nejsou praskly a zda-li vše funguje jak má :)

      Ráfek snese hodně a i když mu dáš ránu, ještě jde většinou docentrovat, pokud by ti začal praskat výplet, pak víš že ráfek už je hnutý až příliš, taky bacha na náboje, pokud šponuješ moc jednu stranu, může ti prasknout u drátu.

      Kolík pádů vydrží ti nikdo neřekne, můžeš se milionkrát sklouznout po asfaltu a nic, pak jednou vlítneš na šutr a mužeš přijít o zadni kolo házku a rám…

      0 0
      • thomasx2016  

        aha sice sem parkrát spadnul od koupě mého nového kola ale snažim se vyvarovat chyb svých takže to zas často neni tak se rači ptám co mě může čekat

        0 0
        • Bubaaak  

          pokud se svezeš po trávě, hlíně, asfaltu, kolo většinou odřeš, maximálně ohneš kotouč, nebo patku pod házkou.

          Ale je dobrý vždy kolo zkontrolovat zda nejsou prasklý řídítka, sedlovka… prostě jen kouknout zda je vše ok.

          Kolo vydrží dost, ale někdy je prostě smůla a nikdo ti neřekne kdy si počíhá na tebe :)

          A lepší zkontrolovat kolo zbytečně, než si pak rozbít hubu, protože ti rupla řídítka

          0 0
          • thomasx2016  

            chápu pro jistotu to rači necham zkontrolovat servisem než aby se to koukl neznaly človek co se teprve vtom uči

            No jo někdy mám tu smůlu jednou za čas ale z toho jednou byl pád v terenu zbytek normalně tak se musim tomu vyvarovat jinak mě ty opravy vyjdou draho na to kolo i když se mi zdá že na kole z decathlonu rockrider 520 je jakžstak v cajku ale rači i tak necham až na sjete destičky trochu a ty když jsou tak maji menši efekt brzděni a timpadem v nebezpečne situaci je možnost pádu nebo ne ?

            0 0
            • Bubaaak  

              Nenech se mást, destičky si zkontroluj sám, tím že na ně koukneš, musí na nich být „maso“, jsou borci co jezdili až na plech a ještě si říkali jak to brzdí dobře :) (maso = obložení, jež je „přilepeno“ na plechové nosné části )¨

              Edit, odkaz: http://www.ivelo.cz/…zd-desticek/

              Vyvarovat, hele, tomu se nevyvaruješ nikdy, kdo nepadá, ten se nezlepšuje, můžeš se ale jako začátečník zkoušet vylepšit i jinak, než to jen pustíš z kopce a budeš si říkat, „buď to vyjde, nebo ne“

              Zkus kouknout na videa od radegastu a začni trénovat základy: https://www.youtube.com/watch?…

              Až se naučíš základy, zjistíš, že některý věci jsou daleko snažší než sis myslel a naučíš se i líp padat :)

              0 0
              • thomasx2016  

                Dobře děkuji za radu a odpovědi.

                0 0
                • thomasx2016  

                  a pojistit si kolo proti blbosti kdyby nahodou asi nemá smysl jako až bude v dobrem stavu to kolo pokud neni ale pochybuju ?

                  0 0
    • IndyCZ  

      Můžeš to, prosím, napsat znovu a oddělovat přitom věty? Protože zorientovat se v tom proudu myšlenek je nad moje síly…

      Co jsem tak lehce vyrozuměl, tak's párkrát hodil držku. Rozbité části vyměň, zkontroluj zbytek (nebo raději nech zkontrolovat) a pokud budou v pořádku, jezdi dál. Pokud to nebyly žádné velké karamboly, tak by to mělo být v cajku. Obecně se o životnosti komponentů a rámu bez dalších informací asi nemá smysl bavit, obecně při aspoň minimální údržbě vydrží do dalšího kola. :-)

      0 0
      • thomasx2016  

        Takže pro můj klid to kolo po poslednim pádu nechat rači zkontrolovat servisem ? vim že jsem blbec ale snažim se vyvarovat chyb takže to často neni ale od koupě kola co mám min 5–6× pád byl (9měsicu od koupě ±)

        0 0
    • mr.antik  

      Kolo se pod tebou může rozložit při sjetí obrubníku ale taky můžeš mít 3× zlomenou páteř a kolu nebude nic. Tj. pády na stav kole nemaj žádný vliv. Pokud je všecko rovné, točí se, co se točit má, nic neškrtá, neskřípe, tak není co řešit.

      0 0
    • krabica  

      42

      0 0
    • Vilém  

      Ja bych to vyhodil a koupil si novy je to smejd.

      0 0
    • Breakpain  

      tak tohle je už moc silný kafe … nato nemám mentálně …

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.