Zdar – odvzdušnění brzd – xt 8000 jsem zvládl,ale chtěl bych aby ten chod páky byl kratší – nevíte jak na to???
Díky.
Zdar – odvzdušnění brzd – xt 8000 jsem zvládl,ale chtěl bych aby ten chod páky byl kratší – nevíte jak na to???
Díky.
Koupit jiný brzdy, Shimano mají konstrukčně chod páky relativně delší.
k tomu je tam free stroke, předpokládám, že nevíš o co jde
No to nevím
A co se podívat třeba na strejdu Gůůgla
:-)
No tak hlavne on ten Freestroke funguje dost pofiderne. Minimalne na XT8000 ktere jsem vozil.
On je totiž na nové brzdě úplně zašroubovanej a pouhým vyšroubováním krok akorát tak prodlouží. Fígl je v tom ho povyšroubovat, až pak brzdu odvzdušnit a poté opět zašroubovat.
+1
Jo Sram to ma v manualu taky naopak :-) uvadi v manualu plnit brzdy ve stavu plne zasroubovaneho kolecka Contact. Pak jde paka taky jenom povolovat. Musel jsem to taky preplnit.
Lze toho docílit přeplněnim brzdy pomocí freestroke šroubu. Rizikem je častý problém se škrtánim destiček o kotouč (bude tam dost malá mezera).
Osobně bych si radši zvykl na delší krok než pak pořád řešit škrtající destičky.
nebo stačí při plnění zespodu po odvzdušnění a uzavření šroubu neoddělávat stříkačku s brzdovkou, nandat destičky, mezi ně červený spacer a ještě zespodu do zvrchu uzavřeného systému opatrně trochu kapaliny dotlačit. Tak jde chod páky pěkně zkrátit, samozřejmě se to nesmí přehnat, jinak bude drhnout kotouč o desky.
jo ale jak trochu sjedeš desky, tak se to zase vrátí k normálu
zatím jsem od té „operace“ ujel cca 150km a připadá mi to ± stejné, asi málo brzdím -) Ale s prodloužením chodu páky po sjetí desek samozřejmě počítám – když mě to začně štvát, tak zase „přifouknu“. Anebo přijde čas na nové destičky a zkrátí se to samo..
Presne, vydrzi to jen chvilku.