Překvapil mě Squirt a zajímá mě, jestli máte stejnou zkušenost.
Normálně s ním přemazávám zhruba po 200 km. Takže když jsem teď měl najeto padesát, ani mě nenapadlo, že bych měl něco kontrolovat. Jenže do deseti kilometrů se začaly ozývat zvuku suchého řetězu, a to jsem měl dnes v plánu víc než stovku, takže fakt radost.
Na té první padesátikilometrové jízdě ale bylo hodně vlhko. K tomu zima, ale předpokládám, že s ní by Squirt neměl mít problém. Pokud ale celou dobu silně mrholí, je možné, že se vymyje? Nečekal jsem to. Po domazání jsem asi týden nikam nejel, takže rozpouštědlo se stoprocentně stihlo odpařit.
Squirt nabízí ještě variantu „low temperature“, která je ale řidší, což mi nepřijde jako velká výhoda. Nebo naopak hustší a odolnější variantu pro e-biky, zkoušel ji někdo na normálním kole?
Ale padesát kilometrů na jedno namazání… to se mi moc nelíbí.