Zdravím,máte někdo zkušenosti s těmito světly ?
Zajímal by mě opravdový účinek…?
A hlavně jakou má životnost baterie.
Případně jaký model vybrat.
Díky za info.
Zdravím,máte někdo zkušenosti s těmito světly ?
Zajímal by mě opravdový účinek…?
A hlavně jakou má životnost baterie.
Případně jaký model vybrat.
Díky za info.
Mám X6.
Na silnici naprosto dostačuje nejslabší režim i v rychlých sjezdech (ty dva vyšší jsou na silnici příliš silné – oslňují).
V terénu do rychlejších a/nebo rozbitějších sjezdů zapínám střední režim, na roviny a do kopce stačí opět nejslabší.
Nejsilnější režim je dobrej, když se chceš podivat z nějaký vyhlídky tak 250m do okolí, nebo posvítit na reflexní dopravní značku kilometr daleko. :) Stroboskop je vhodnej na vyvolání epileptickho záchvatu.
Než jsem si ho koupil, tak jsem se tmy „bál“ a snažil se přijet vždy max. při západem slunce, teď občas cíleně vyrážim i na noční vyjížďky. Je to super hlavně v místech, kde je vedne plno lidí, v noci jezdíš sám. :)
Jestli životností myslíš výdrž, tak s největšim akupackem (6 článků, mám pocit 9600mAh) na nejslabší režim více než 30h, na nejsilnější 7,5h. Světlo mám cca rok, zatim jsem nespozoroval nějakou sníženou výdrž. Jsou to standartní články 18650, takže až tenhle baterrypack odejde, s výměnou neni problém (koupíš požadovanej počet článků a baterrypack z číny za pár babek).
Pozor na spoustu zavádějících informací!
ad 4) Nechci se hádat, Jen mi přijde divný že když dovozce tvrdí že na max při 4400mHa je to 1,5 hodiny, ty máš pack 2,2× větší ale výdrž větší 5×. Prostě mi tam nesedí ta matematika. Ale je možné že dovozce uvádí špatnou hodnotu nebo ji špatně interpretuju.
ad 5) to jsme tam kde jsme byli. sežeň samotný články a poudro a sečti částku. Bude dost podobná, spíš vyšší, ale výsledek horší (v tom pouzdře jsou různý ztráty a vnitřní odpory který pájenej pack nemá).
Ještě matematika na základě datasheetu.
X6 dává na max 1600lm ze 4 ledek XM-L2 U2. Tedy cca 400lm z jedné. Nevím jestli je to reálný výstup přes optiku, nebo jen teoretická hodnota a tedy uvažuji jen teoretickou hodnotu. Aby Jedna tato ledna dala 400lm, potřebuje podle wiki cca 1000mA. To dává 4000mA na 4 ledky. 9600/4000= 2,4. Napětí packu je ale 7,2 a ledka bere optimálně něco kolem 3V. Tady by se to možná dalo znova nějak adekvátně násobit, ale asi se nejde dostat na 7,5. Nebo jo?
Prostě mi ani matematicky na základě datasheetu nesedí jak by to na max výkon, tedy 1600lm, mohlo dát 7,5 hodiny.....
Len pekne hladaj, je to toho o nich popisane hafo, sam vozim 2 kusky X2 uz 3 roky.
Origos batterypack stoji za prd s vydrzou, ale da sa kupit aj lepsi napr. s panasonic bateriami.
našel jsem https://www.aliexpress.com/…2379381.html?…
variantu 6
týpek mi potvrdil že baterie má opravdu 12000mAh
tak nevím
ještě zvažuji zda jít do verze X2 nebo X3 velikostně tak rozdílné nejsou…možná by mi stačil x2,nevím.
Díky za názory a rady.
Záleží, na co to přeci chceš?
Myslíš tím typkem čínského prodejce?
Tak to ten typek pekne krmil.
Právě, prodejci na Ali většinou jednají podle hesla – nikdo ti nmůže dát tolik, kolik ti můžu já slibit
nikoliv, pouze je potreba rozlisovat mezi cinskejma jednotka.a a jednotkama. Prevodni vztah je: 1 jednotka = 3 cinsky jednotky.
životnost baterie jsem myslel to,aby mi za dva měsíce neodešla
Mám sice jiný světlo, ale akupack je stejnej. Používám cca 2 roky pomálu (od cca dubna do listopadu je zavřená v šuplíku) a pořád drží a funguje.
Řešil jsem s led-expertem akku asi 2–3×. Po necelém 1/2roku u některých akku 1/2–1/3 kapacity – mam čím to průkazně změřit. Něco vyměněno, něco vyměněno s doplatkem, něco odmítnuto. Kupoval jsem u nich asi 6 různých světel.
A není lepší ty světla koupit s usb kabelem a napájet to přes powerbanku?
Právě proto to píši,protože vím jak na tom čínský baterie jsou..
A co myslis ze je v Powerbance? Svete div se, cinsky baterie 16850!
Která powerbanka ti dá na výstupu tolik, abys to stíhal na krmit na max výkon? Třeba 3A?
ok risknu tu dodávanou baterii z aliexpresu ,přeci jen jezdím hobby
za ty peníze x2 za 17 dolarů nebo x3 za 20 dolarů včetně batery packů
jen nevím zda volit X2 nebo X3 – velikostně jsou skoro stejné.
zkoušel někdo rozdíl?
O X2 z Aliexpressu jsem psal zde:
Chybí mi tady něco jako, na co to chceš použít. Já mám třeba X2 plus čelovku a je to za mě super kombinace. X2 z číny. Většinou vozím na nižší režim a pack drží cca dvě zimní sezóny. Ale jinak nemám srovnání.
Chci to používat jen jako klasické světlo na kolo pro raní cestu do práce a občasné večerní svícení,když se někdě zdržím do tmy.
Pohledově se mi více líbí x2 ,ale nevím zda x3 není lepší.
Zase mám strach aby se x3 zase moc nepřehřívalo.
X2 bude mít také menší odběr,baterie by měla více vydržet a světlo možná svítit déle..
škoda,že někdo neporovnával obě světla
pořád nevím zda x2 nebo x3
Zahřívání za jízdy je minimální, na nižší režimy spíš žádné, hliníkový tělo a žebrování to spolehlivě ochladí tak, že to neni ani na dotek teplý. Zvlášť v chladnější části roku.
Osobně bych šel do X3.
Vzhledem k tomu že cena na ali mezi x2 a x3 je cca 60kč tak vezmu X3 i když se mi x2 zdá hezčí.
S výběrem děkuji děkuji a až dorazí,vyzkouším a dám vědět.
Mějte se fajn
Jezdím brzy ráno do práce, X2 mam na přilbě a na řidítkách 501B. X2 na nejslabší a svítí to opravdu hodně, silnější na silnici vůbec nepoužívám. Osobně se mi X3 zdá jako blbost. Bude to víc žrát baterie a ten výkon je na silnici zbytečný. Už s tou X2 když jede proti auto tak skláním hlavu abych neoslňoval. Osobně bych to na řidítka z toho důvodu ani nedával. Vidím velikou výhodu v tom, že kam koukám tam si svítím. Můžu přepočítávat divoká prasata, koukat kam běží liška a hlavně na kruhovém objezdu svítím přímo na rychle se blížící auto, které mi má dát přednost, což se bez světla na přilbě moc často nedělo.
Jo jo, na přilbě je to mnohem lepší, zejména v terénu, kde kroutíš řídítkama mnohem víc a do utaženejch zatáček si stejně neposvítíš.
Když mám X6 na řídítkách, tak ale oslňuju mnohem míň než na helmě – velký auta a kamiony maj světla zhruba ve výšce řídítek, ve výšce hlavy málo co a kužel z helmy musí být o to více skloněný dolu. Proto na silnici vozim na řídítkách a v terénu na helmě.
A to máš X2 z ali?
Myslím si že z ebay. Mám ho už docela dlouho. Kupoval jsem jen světlo, akupack jsem si dělal sám z vyřazených baterií z notebooku. Mám tam 4×18650. Nabíjím zhruba po čtyřech hodinách provozu. Do každé baterie dostanu kolem 800mAh.
Ve svittivosti je rozdil minimalni,ja mam x2 a x3 jsem prodal,ptotoze ta byla na riditkach moc obludna.
Fakt to není takový rozdíl? Dva nebo tři čipy přece musí být znát…
Řekl bych alespoň v šířce osvícení.
X2 musí i déle vydržet svítit na stejnou baterii.
Tvl, tak si kup obe, pak si jednu nech, druhou prodej.
Toto fakt nikam nevede.
Mám obě a rozdíl je mezi X2 a X3 imho vcelku velký. Jak ve svítivosti tak i ve spotřebě. Používám stejný akupack. X3 vozím na řidítkách a X2 na helmě. Na silnic stačí X2 na low bohatě. V tetrénu zapínám obě na max a ještě bych si dokázal představit více světla.
našel jsem ještě vnitřky,to by mohlo říct který je lepší,zda se v tom vůbec někdo vyzná ..
Z Aliexpressu mám tuhle a svítí pěkně. Výhoda je, že má funkci tlumená, dálková nebo obě najednou. Byla u toho baterie 6400 a vydrží svítit na jednu diodu 1,5hod. nebo na obě diody 50min. Ale jde koupit větší. Tohle video jsem natočil minulej týden. https://www.youtube.com/watch?…
Tohle jsem nějakou dobu měl a vrátil jsem se zpět na X2. Úhel svícení byl u široké paraboly až příliš velký (na jízdu pro mě takřka nepoužitelný) a dálkové bylo zase příliš úzké :D. Chyběl mi tam režim, kde by svítily oba reflektory na nějaký střední výkon.
Nevím na co potřebuješ takový dělo a ještě s externí baterkou. Mrkni na Gaciron V9D jestli ti jde o max výkon. Já používám ten nejslabší V9C400 a svítí parádně a nemá hotspot, ale naopak rovnoměrně rozložené světlo a neoslňuje protijedoucí.