Zkušenosti se značkou Silverback

29 nepřečtených
  • andy97

    Uvažují o MTB kolo Silverback superspeed 1.0 (https://www.tsbohemia.cz/…d300212.html ), vím že nějaké názory tu byli ale chci zeptat jestli se vyplatí za tu cenu a zkušenosti majitelů s monoburst?

    Nebo nějaká zajímavá alternativa teď na trhu za podobnou cenu, tedy do 45 tisíc

    Děkuji za rady

    0 0
    • plysovykozisek  

      Za tu cenu ti ani stavitel nepostaví lepší kolo, jinak doporučuju pročíst moji diskuzi: https://www.bike-forum.cz/…45-000-s-dph

      0 0
        MTBIKER doporučuje
        Lapierre Edge 5.9 kolo, modré Skladem > 2 ks

        Výprodej -30% Lapierre Edge 5.9 kolo, modré

        od 17 399 Kč -30% MOC 24 999 Kč

        Lapierre Edge 2.7 27,5 kolo, modré Skladem 2 ks

        Lapierre Edge 2.7 27,5 kolo, modré

        od 14 199 Kč MOC 17 699 Kč

        Lapierre Edge 2.9 29 kolo, modré Skladem 1 kus

        Výprodej -37% Lapierre Edge 2.9 29 kolo, modré

        11 099 Kč -37% MOC 17 699 Kč

      • andy97  

        Na tuto diskuzi sem se koukal už :)

        0 0
        • plysovykozisek  

          Aha, nevím kolik měříš, ale slušné kolo v 21” je tady https://www.moolbike.cz/…-sfb-pro-29/

          Já sem to objevil, až po koupi Giantu- ale ten Giant jezdí slušně dokonce i po silnici.

          0 0
          • embi  

            Ram je naprosta tragedie.

            0 0
            • plysovykozisek  

              Můžu se tě zeptat, co se ti na tom rámu nelíbí??

              0 0
            • andy97  

              Myslíš u toho Sensa?

              0 0
            • Hedus  

              Faktická poznámka člověka, který se na tom nesvezl, možná to ani neviděl. Právě, že ten rám je parádní. Pokus tedy myslíš superspeed :)

              0 0
              • embi  

                Ne, myslim ten 4 roky starej cinskej katalogovej ram s 80mm vidlici…

                0 0
                • Hedus  

                  Myslel jsem si to :) Ale za ty prachy, nekup to !!!

                  0 0
                • novas752  

                  Katalogovej rám, no a co. Že je to od číňana dnes vůbec neznamená, že je to blbý.

                  Geometrie a na dnešní dobu možná trochu zastaralá, ale jezdit se na tom určitě dá. Navíc na hobby XC závody pro radost moderní „agresivní“ geometrie ani neni potřeba, většina závodu je po zpevněných cestách, náročný terén kde by se moderní geo hodila tvoří naprosté minimum. A cena/osazení je poměrně luxusní.

                  0 0
                  • embi  

                    Vzdyt to nema ani pevnou osu. Jaka tam asi tak bude pruchodnost gum? Záplety co maj 1.9 kg…

                    0 0
                    • atty  

                      Bez pevný osy se nedá jezdit? Ano, je to dnešní standard, ale s lehkou váhou na XC to je problém pouze "optickej*.

                      Jakej vliv má pevná osa/rychloupínák na prostupnost gum v zadní stavbě a vidlici? Asi mi něco uniklo, ale prostupnost gum u kteréhokoliv rámu vždy byl o tom, jaké jsou vejšky a šířky (a celkově prostor) v zadní stavbě a ve vidlici, u silničních rámů to ještě mohou omezovat ráfkové brzdy. A tím to končí.

                      Nehledě na to, že na XC opět budou v pohodě dostačovat 2.1 nebo max 2.2, 2.25 gumy.

                      Záplety, co maj reálně 1.9 kg najdeš i na kolech, co maj cenovku 2× vyšší (a možná i na silničkách :)) opět v tom nevidím problém (vůči ceně).

                      0 0
                    • novas752  

                      A na to si prisel jak? Pevnou osu to samozrejme ma, sid se bez pevne osy uz davno nedela. A ram ma pevnou osu taky. Oboji boost.

                      Pruchodnost je potreba zjistit ale z dnesniho standartu to asi vybocovat nebude.

                      0 0
    • rosnaj  

      Najeto 5t km a maximální spokojenost,o­kamžitě bych ho kupoval znovu.Za ty prachy superkauf.Rám v kombinaci s tou jejich sedlovkou a bezdušema velmi pohodlný.Jediná nevýhoda jsou ceny těch jedenáctkových ka­zet.

      Taková perlička,někteří k tomu asi budou mít možná nějaké výhrady,ale já myslím,že to bylo hlavně kolem.Byl jsem v létě

      na závodech kde jsem se zlepšil o 6minut oproti předchozímu ročníku.Jenže měl jsem ještě dva technické problémy.Testoval jsem karbon sedlo i s karbonovými ližinami a bál se to pořádně dotáhnout.Při normálním ježdění nebyl problém,ale při závodě kde jsem kolo nešetřil,se mně 2× vysypalo.Poprvní to stačilo jenom dotáhnout,ale bez brejlí a potem v očích asi 5minutový problém a opět málo dotáhnuto.Takže tak po 15minutách následovalo upadnutí sedla a pád.

      Hledání šroubů a opětovné dotahování cca 10minut(sedlo po závodě letělo,dal sem původní).Celkové zlepšení by teda bylo něco přes 20minut,což myslím je docela dost(50km trasa) a v mým věku 46let to asi nebude takové zlepšení fyzičky.Říkejte si co chcete,ale dávám to na vrub tomuto ¨superkolu¨ :)

      0 0
    • obda  

      Jenom bacha v případě, že bys chtěl kupovat teleskop. Příliš kolmou sedlovou trubku totiž dohánějí ohnutou sedlovkou. Při výměně za teleskop bys pak měl sedlo moc v předu. Pro mne to byl v zásadě jediný důvod, proč jsem kolo nakonec nekoupil (potřebuji sedlo více vzadu než průměrná populace, a bez teleskopu už jezdit nechci – je silně návykový :))

      0 0
    • Hedus  

      Mám asi tři týdny superspeed 2.0 Dal jsem lepší brzdy, kotouče, bezduše. Dnes mi dorazila karbon řídítka. Takže rozdíl už jen ve vidlici. Váha 10,4 kg. Kolo super, zadní stavba monoburst opravdu funguje a tlumí menší nerovnosti jako celopéro. Za rozumné peníze a určitě nelituji. Jen tu sedlovku budu dávat rovnou, už nemám věk na xc dostihy a byl jsem dost natažený :) Volil jsem mezi rockrider, ale cena 28000,– a zadní stavba, mě prostě přesvědčila.

      0 0
      • milan.v  

        A na čem jsi seděl za fulla, že to po pár kilometrech takto vidíš?

        0 0
        • Hedus  

          spešl a mluvím jen o menších nerovnostech. Samozřejmě to jinak s celopérem srovnávat nejde.

          0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.