• cousimple

    Zdravím, přemýšlel jsem, že po prázdninách koupím novou vidlici místo Suntoura XCP 75 – LO, no a dneska jsem ji zlomil, takže jí budu kupovat už teď. Jakou byste mi doporučili na XC ? Uvažoval jsem o Rock Shox Tora – vzduchová. Nějakou do 6.000 ,– děkuji, vím že se to tady už řeší, ale chci vám tady dát zítra foto, jak jsem ji zlomil, to budete čumět. A to jsem to jenom postavil na přední.

    0 0
    • pavelm  

      No hlavne ze jsi celej Ty, kde Ti to prasklo?

      0 0
      • cousimple  

        No přesně tam jak je to na fotce, neprasklo to, ale přímo se to zlomilo, takže jsou ty dvě části oddělené. Naštěstí jsem jel pomalu ( ťuk, ťuk ), takže nic, myslel jsem že praskla špice nebo co.. Kdybych jel jak jezdím takovou kamenitou cestu kde jedu třeba 50 Km/h, tak nevím. Zítra udělám fotku.

        0 0
        • McBlacky  

          tak to je hustý :) zkus tu Toru nebo občas se dá sehnat za dobrou cenu Recon.

          0 0
        • Katastrofik  

          To je drsne, jsem teda zvedavy na tu fotku :-O

          0 0
          • cousimple  

            No tak tady jsou dvě fotky té vidle.

            0 0
            • cousimple  

              Druhá fotka.

              0 0
              • Vilém  

                Pekne.No asi jsi moc brzdil:(

                0 0
              • martt  

                nooo, do ******…

                A to len tak? Nebolo pocut nejake praskotanie alebo take nieco predtym?

                Mi to pripomenulo ako sa mi zlomila kluka Sachs New Success (to bol najvyssi rad, konkurencia Dura Ace). Na moju staznost mi vyrobca odpisal, ze to je kluka urcena na preteky a nie na to aby vydrzala 15 tisic km.

                0 0
              • McBlacky  

                když jsem viděl řez foxem tak měla stěnu tak poloviční a držej :) stát se tohle při nějaký palbě, mohlo by to bejt hodně nepříjemný… nenačal jsi ji nějak? pád? ikdyž je to low end tohle by stávat nemělo…

                0 0
                • cousimple  

                  No to bych neřek, jak říkám, postavil sem to na přední a .. křup.. Praskání před tím slyšet nebylo.

                  0 0
                  • McBlacky  

                    tak to je hnus. ale i levný RST se rozkládaj, prostě low end no. někde to musí osekat aby to bylo levný.

                    0 0
              • xetron  

                nejsi náměsičný? A nemíváš po ruce flexku ???:D tohle jsem ještě neviděl teda… Ale dobře že jsi cely aspon ty…

                0 0
              • Stancek  

                Tyyyvoe, prodam vidlu axon e-rl, vytunena od milana, krasne chodi, minimalne najeto, levne........... posledni dobou to dost poustim a hubu si fakt rozbit nechcu.

                0 0
                • Al_Bunda  

                  Ja ji beru. Napis cenu.

                  0 0
                • Pekáček  

                  Axon je úplně jiná třída. A když jsme u toho výrobce, kdo myslíš že dělá některý Maruny a kdoví kde se vlastně vyrábějí Foxy, když žádná továrna Fox snad ani neexistuje.

                  0 0
              • kajulka2  

                To teda moc pěkný, nechtěl bych to vidět při 50km/hod ve sjezdu po hrbolatým povrchu… :(

                0 0
              • kubajs mtb  

                180 kotouč na tuhle vidlu je dost si myslim ten tomu určitě pomohl taky, ale stávat by se to nemělo

                0 0
                • cousimple  

                  A na rock shox toru 318 solo air to není moc ? Uvažují asi o této vidli..

                  0 0
                • roud  

                  ta vidle je ustřihlá v ose kotouče … Ale u žádný vidle co má návařky na kotouče by se tohle stát nemělo..... jinak ma bejt jen pro v.....

                  0 0
                • Pekáček  

                  Není divný dávat na vidli kotoučovou brzdu, která je dražší jak vidle sama? I ten náboj se nezdá být zrovna levný. Mám pocit, že máš dost lacinou vidli vzhledem k ostatním součástkám, ale nechci omlouvat tuto vadu, i když nevím co jsi s tím všechno dělal.

                  0 0
                  • Pekáček  

                    Oprava: tím jsem myslel majitele, ne tebe. Mimojiné se stávají horší věci a není třeba na kole skákat či ho stavět na přední, co třeba taková jízda z kopce, bez překážek, bez skoků, v podstatě se člověku zdá, že se nemůže nic stát, že? www.youtube.com/watch?…

                    0 0
                  • cousimple  

                    No kolo je to Rock Machine Torrent 2005, s vyměněnýma Hayes MX-1-čkama za AVID BB7, dále změna kotoučů na 180 mm, teď se chystám na nový měnič, nejspíš XT, nebo XTR, vidle na tom byla shit, ale jak jsem psal, chystal jsem výměnnu, takže asi tak nějak…

                    0 0
                    • cousimple  

                      Tím sem chtěl říct, že se snažím, aby to kolo bylo na úrovni, jasně, je mi 15-takže nemám na spousty dílů, na které tady mají mnohdy výdělečně činní dospělí..

                      0 0
                    • Pekáček  

                      No jo, ale rám a vidle jsou základ na kterým stavíš. To by fakt bylo lepší brzdit véčkama, šatrovat Alívkem a mít tam třebas Recona. Výrobce většinou do 20 tisíc není schopen dát lepší vidli (alespoň Axela), ale šatr vídáš často XT a kliky plné Deorka nebo i horší, samozřejmě s ocelovýma převodníkama. To je jak dávat litá kola na Trabanta.

                      0 0
                • zbynek1  

                  Podle mě teda z fyzikálního hlediska je uplně jedno jaký kotouč tam je, síla přenášená na vidlici je u všech velikostí kotoučů podle mě uplně stejná, liší se jen ovládací síla.

                  0 0
                  • ivaneck  

                    sila mozna, ale vetsi kotouc vyvine vetsi moment, a o to tady jde.

                    0 0
                    • soc  

                      Při stejné ovládací síle vyvine větší kotouč větší moment. Při stejném momentu stačí u většího kotouče menší ovládací síla. Vždyť mluvíte oba o tom samém.....

                      0 0
                    • MlokCZ  

                      A nejde a nejde a nejde :-) Řeší se to tu pořád do kola. Sice samozřejmě ten větší moment vyvine (ale pouze pro stejnou sílu na páce), jenže u toho menšího o to víc zmáčkneš páku a pro vidlici je to nastejno. Já tedy když jsem měl jen 160 kotouč a brzdilo to míň, tak prostě přidám v nouzi druhý prst. A ještě se mi nestalo nikdy ani na malém kotouči, že by to brzdilo málo, že bych potřeboval více (samozřejmě musel jsem použít větší sílu, v dlouhém sjezdu horší na prsty, ale nikdy rozdílná situace pro vidlici). Jediná situace je při brždění ve velké rychlosti na asfaltu s pořádným pláštěm. Ale kdo si tam s větším kotoučem dovolí zmáčknout páku vší silou více prsty, aby došlo k většímu zatížení vidlice než je možné s menším kotoučem.

                      V praxi je pro vidlici, tedy minimálně u mě, zcela jedno jak je velký kotouč. Pouze s malým kotoučem se to nebude líbit mojim prstům.

                      0 0
                      • milan1  

                        Uvedu jenom pod tebe a nebudu už přispívat, vím, kam podobné debaty vedou. V žádném případě nechci obhajovat, že takovéhle poškození je normální. Přesto se zarazím nad popisem. Postavení kola ne přední. Tomuhle poškození zcela jasně vypovídá typ poškození a vypovídá zřejmě o pravidelném stylu. Pokud je podpořen takovýto styl měně dotaženým rychloupínákem, je stavění, na přední kolo i v terénu namáháno adekvátně, jakoby se naráželo pravidelně do zdi a to není běžné namáhání XC vidlice a navíc u vidlice Low end provedení. To, že praská materiál přetěžovaný zcela stejným způsobem i u jiných značek, jsem předvedl na vyložených foto. Zda bylo vše podpořeno i materiálovou vadou jde poznat, je to buď rovnoměrná struktura lomu v celém profilu a nebo jde i pohledem nalézt místo, odkud se azčala prasklina postupně šířit a odtud pak vše vedlo až k prasknutí materiálu. Rozhodně bych doporučil majiteli kontakt na dovozce ovšem s pravdivým vylíčením užívání. Nevidím zde dostatek podkladů, podle kterých by bylo možné dát jednoznačné stanovisko. Řešením je jednání a fyzická kontrola samotného kusu.

                        0 0
                    • soc  

                      Jediné, v čem se to liší je potom jiné rozložení sil od zavedení do vidlice, větší kotouč má sílu na větším rameni od uchycení brzdy… ale to už je něco jiného…

                      0 0
                      • ivaneck  

                        souhlas, tak jsem to taky myslel. Ruka rychlejsi nez myslenka :)

                        0 0
                        • soc  

                          Jo, to je naprosto běžné, hlavně koncem týdne:)

                          0 0
                          • ivaneck  

                            ale ne kdyz mas zkouskovy a snazis se jakekoli praci i dusevni vyhnout :o))

                            0 0
              • roud  

                no to mě ***** nevěřil sem tomu… to je drsný …

                0 0
                • roud  

                  zkus reklamaci tam kdes to kupoval a pak napiš co ti na to řekli.....

                  0 0
                  • cousimple  

                    Smůla, už má asi 2 a půl roku :(.

                    0 0
                    • mr.nobody  

                      to je zjevná vada materiálu, možná bych to poslal přímo výrobci, s dramatickým vylíčením držkopádu a s tím, že tě dost mrzí, že taková vada z výroby se projevila těsně po záruce. třeba se chtěj za nos a pošlou novou s omluvným dopisem:-)))

                      0 0
                      • cousimple  

                        Vidíš to, to není vůbec špatný nápad :), ale Suntoura už bych nechtěl :-/, nevíte adresu na SR SUNTOUR v česku :) ?

                        0 0
                        • martt  

                          skus tuto adresu

                          service zavinac srsuntoureurope bodka com

                          Som si uz s nimi dopisoval, odpovedaju celkom promptne. V nemcine to pojde urcite, v anglictine velmi pravdepodobne. Ked das odkaz na tu fotku na nejakom nemeckom silne navstevovanom fore, tak budu urcite velmi kooperativni :-)

                          0 0
                          • cousimple  

                            No jenomže problém je v tom, že německy neumím, a proto nenavštěvuji německá fóra. Co kdybych jim foto pouze zaslal e-mailem ? Nedal bys to na nějaké německé fórum kdyžtak prosím tě ?

                            0 0
                            • martt  

                              s tym forom by to bolo trochu predcasne, to by ich mozno nastvalo.

                              Tu mas text, ten im posli a prives tu fotku

                              Sehr geehrte Herren,

                              ich habe die Federgabel Suntour -dopis sem aky je to model- am -dopis sem datum- gekauft.

                              Ich war mit der Gabel bis zuletzt recht zufrieden.

                              Gestern hat sich die Gabel beim Bremsen plötzlich und ohne jede Vorwarnung gebrochen. Das Bild des Bruches ist anbei. Ich glaube, es kann sich nur um einen Materialfehler handeln.

                              Die Gabel ist zwar schon 6 Monate ausser der Garantie, ich glaube aber trotzdem, dass solcher Fatalfehler nach zwei und halb Jahren eines schonenden Betriebs nicht vorkommen kann.

                              Bitte um Ihre Stellungnahme zum beschriebenen Problem.

                              Ich bin bereit das Problem mit einem Materialgutachter zu konsultieren, da ich vermute, dass diese Federgabel ein Produktionspro­blem hat.

                              Mit freundlichen Grüßen Meno Priezvisko

                              0 0
                              • martt  

                                ak nechces byt moc vyryvacny, ten posledny odstavec mozes vynechat

                                0 0
                              • cousimple  

                                Nemohl bys mi to pls ještě přeložit do češtiny :) ? Ať vím, co píšu, dík :).

                                0 0
                                • martt  

                                  neboj, je to slusne. Musim uz ist.

                                  0 0
                                  • cousimple  

                                    No jo, ale není tady někdo, kdo by mi to pls přeložil ? Dííky

                                    0 0
                                    • Kubik  

                                      Hodne volne: Vazeni dne toho a toho sem si koupil vidli suntour typu xxx. Doted sem s ni byl spokojenej. Vcera se mi ale pri brzdeni bez „varovani“ zlomila. Prikladam obrazek. Myslim ze se jedna o vadu materialu. Vidle je uz 6 mesicu po zaruce, ale presto verim ze takova „fatalni“ chyba nemuze nastat po 2,5 letech setrneho provozu Prosim o vyjadreni se k popsanemu problemu Sem pripraven problem ?kvality materialu?-todle slovo si ale nejsem jistej konzultovat protoze se domnivam ze tato vidle ma vyrobni vadu Se srdecnymy pozdravy (ty osobne)

                                      0 0
                                      • roud  

                                        ja mam sr suntour XCP mam ji už víc jak dva roky a mam na ni 203mm kotouč a nemam s ni vubec žadnej problem… :) (je to jinej model než ten prasklej)

                                        0 0
                                      • milan1  

                                        Jako bys jezdil s ním :-)) Já bych doporučil text, který sem trochu prosákl a znělo by to být trochu jinak.

                                        Mělo by tam být rozhodně malými písmeny a dané do závorky tohle „A to jsem to jenom postavil na přední“

                                        A potom tučně a velkými písmeny jako hlavní text „Naštěstí jsem jel pomalu ( ťuk, ťuk ),. :-))“

                                        0 0
                                        • roud  

                                          občas se divim že sem vůbecněco píšu :o(

                                          0 0
                                        • cousimple  

                                          Jo, taky bych to tam dal, ale nevím, jak to napsat německy.

                                          0 0
                                        • vlk  

                                          Ono co je na tom špatnýho ji postavit na přední, já po předním brzdím a brzdil jsem docela často, to musí přece vidla vydržet.Co dostává rázy v terénu jsou často nárazově mnohem větší než je postevení se na přední kolo.Kdyby po tom předním kole skákal, tak neřeknu ani slovo.Ale dle mne je to zcela běžné použití-stavět nebo dobržďovat po předním.

                                          0 0
                                          • soc  

                                            Jízda v terénu a postavení kolo na přední jsou naprosto jiné druhy zatížení… ale vidle to mohla vydržet…

                                            0 0
                                      • martt  

                                        Kubik, prelozil si to spravne az na

                                        tato veta

                                        Ich bin bereit das Problem mit einem Materialgutachter zu konsultieren, da ich vermute, dass diese Federgabel ein Produktionspro­blem hat.

                                        nie je

                                        Sem pripraven problem ?kvality materialu?-todle slovo si ale nejsem jistej konzultovat protoze se domnivam ze tato vidle ma vyrobni vadu

                                        je spravne prelozena

                                        Kedze si myslim, ze sa jedna o vyrobnu vadu, som pripraveny problem konzultovat so znalcom materialov.

                                        0 0
                                      • ivaneck  

                                        Materialgutachter == kontrolor kvality materialu

                                        0 0
              • FAH  

                Dobra prace, jak by ji asi hodnotil Padlista?

                0 0
              • marapara  

                Ty vole, tak to bych fakt nečekal. To je hustý …

                0 0
              •  
                Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                0 0
              • vlk  

                Kruciš a zrovna jsem si jednu suntouru XC pro chtěl koupit. Toto jsem ještě nikdy v životě neviděl. To raději ještě zvážím. Jsem zvědav jak se k tomu vyjádří Milan.

                0 0
                • milan1  

                  Tééda lidi tohle jsem fakt v životě neviděl ale znám příčinu, je to nálepka výrobce. Sylšel jsem, že jeden si takovou nálepku z hecu nalepil na vidlici a podívejte se jak dopadl. A to jel jenom kolem sámošky a najednou při jízdě krokem křup a bylo to. :-)))))) Nálepka Suntour, totiž

                  1. zcela zásadním způsobem zeslabuje konstrukci vidlice
                  2. umožňuje každému materiálovému odborníkovi s profesí od kuchaře počínaje a zahradníkem konče zcela neomylně určit materiálovou vadu
                  3. použití nálepky je univerzální, platí na všechno, na co se nalepí, nerozlišuje se třída vidlice ani její určení, způsob užívání ani údržby a stáří.
                  0 0
                  • Jirik123  

                    V tom pripade doufam ze v ramci tuningu provadis i odstraneni nalepek:-)

                    0 0
                    • milan1  

                      Za příplatek nalepím i nálepky vhodných značek, ty zase konstrukci nebývale zesilují :-))

                      0 0
                      • ivaneck  

                        to musi vypadat blbe.. na jedne noze Marzocchi a na druhe Fox :o)

                        0 0
                      • Manas  

                        Tak ted si me rozesmal :-) Ja nalepky sunadavam ze vsech vidlic, a kupodivu me ty vidlice vydrzi vice … ze by nahoda?

                        0 0
                        • Krys  

                          Priznám sa, pôvodne som nepripúšťal možnosť, že milan1 žartuje, tak som sa normálne zamyslel, ako môže nálepka ovplyvniť materiál po ňou. Napdlo ma, že ak je nálepka výrazne tmavšia alebo svetlejšia ako podklad, tak tam môže na priamom slnku vzniknúť v materiáli napätie. Ak motív na nálepke pozostáva z kontrastných plôch, tak je to hneď. :))

                          0 0
                          • Manas  

                            Z toho vyplyvaze uz sedis moc dlouho v praci pokud si to vzal vazne. Ale je musim uznat ze pokud by jsi vidlici omotal ducktape ze by se treba pevnost mohla zvysit.

                            0 0
                            • Krys  

                              Asi, ale už som doma a mentálne sa chystám na cestu na Slovensko. :/

                              0 0
                  • goofy  

                    To na te fotce urcite taky vzniklo pri brzdeni, co? :o)

                    0 0
                    • milan1  

                      Né tohle bylo bezpečně tou nálepkou, takhle jsem to slyšel :-)))

                      0 0
                    • martt  

                      ja myslim, ze ano.

                      Ak by to vzniklo napr. narazom do prekazky, tak by vidla mala ohnuty krk alebo vnutorne nohy.

                      Pri brzdeni kotucovou brzdou su v tom bode pomerne konske sily ale na to by ta vidla mala byt dimenzovana.

                      Ak to prepocitas na brzdenie 140 kilovej vahy (120 kilovy chlap na 20 kilovom bicykli), tak v tom bode 10 cm od osky kolesa posobi pri zablokovani kolesa tangencialna sila 450 kil. Vypocet je pre staticky stav.

                      Ak by sa to koleso zaseklo o nejaku prekazku, tak treba pripocitat moment zotrvacnosti a ta sila moze byt este niekolkokrat vacsia, takze myslim, ze by to malo byt dimenzovane na tlak v uchyteni brzdy pribliznbe niekolko tisic kil.

                      Niektory zo strojarov co su tu by sa mohol pozriet do tabuliek aky je modul pevnosti pre technicke magneziove zliatiny a prepocitat to aspon priblizne pre ten profil.

                      0 0
                      • soc  

                        Ne modul pevnosti, ale mez pevnosti. Zjisti mi vnější průměr nohy, tloušťku stěny, přesný materiál a máš to… jinak nemůžu sloužit… Jo a ještě by to chtělo znát jak je uchycená brzda, vzdálenost třmene od těch čučků, ke kterým je chycená… no a to by pro začátek stačilo…

                        0 0
                        • martt  

                          vezmi nejaky dural ako na ram, hrubka steny 2 az 3 mm, priemer rury tak 4 az 5 cm. Tie uchyty na brzdu su normovane, tie mozes zmerat na hocijakej vidle.

                          Ide len o to vidiet, ci to praskne pri tisic alebo pri desat tisic kilach, cisto orientacne.

                          0 0
                          • soc  

                            Jasně, čistě orientačně… ale až po víkendu, dneska mám moc práce a duševní temno :(

                            0 0
                      • goofy  

                        Podivej se na fotku dolu (odkaz na dolekop.com) a podivej se, kde jsou ty nohy ulomene. Jsou nad pulkou vnejsich nohou a tak vysoko by se urcite neulomily brzdeni.

                        Ono staci se zamyslet, na co jsou takove vidle pouziane, a zjistime, ze se z nich hlavne jezdi z kopce a nedejboze skace. Pak si muzeme uvedomit, ze takovy jedinec proste nemusel dolitnout a skocit na A-cko (zadni kolo pred dopadem, predni na, nebo to proste narval mezi kozy…

                        0 0
                  • vlk  

                    Ty jo, tak to je brutální.To se skoro začínám bát jezdit na kole.

                    Mimochodem někteří výrobci píší že mají vnější nohy materiálu Magnesium a někteří píší že z hliníku. Často ovšem nepíší z jakého hliníku zda nějaká 6061 nebo 7075 214 jaké zpracování T6 apod. Nejsem zrovna odborník na materiály, ale co je to vlastně za slitinu to Magnesium? Co se týká pevnosti, k jakému hliníku by se to dalo přirovnat.

                    0 0
                    • milan1  

                      Materiáloví odborníci jsou v threadu výše, tady jsou jenom nepodložené informace, které jsou pouze přebrané :-)

                      0 0
                      • vlk  

                        Trochu mírně od tématu(doufám, že to nebude zdejším debatujícím vadit): si hlavně říkám, zda to honění se za gramy není v dnešní době už zahnáno to extremity. Možná budu potřebovat k novému rámu vyšší vidlu s vyšším zdvihem a tak jsem uvažoval o nynějších XC pro že byj je vozil na 120mm. Váha dle webu Suntouru okolo 1800g. No ale teď si říkám zda raději nejít do Epiconu-okolo 2 kg. Třeba bude mít na sobě více materiálu a o něco víc vydrží.

                        Vím, že upravuješ Epicony. Doneslo se ke mě, že staré(předloňské) xc pro co měli nastavitelný zdvih měli jako negativku elastomer a tak nebylo vhodné je vozit na nejvyšší zdvih. Tak že bych tu nynější xc pro vozil trochu sníženou. Myslíš , že jsou nynější XC pro vhodné vidlice?. Neupravoval jsi už nějakou z nich? Díky

                        0 0
                        • martt  

                          Epicon je tazsi lebo ma ocelove nohy aj krk.

                          Neviem, ci je ocelova noha pevnejsia ako noha hlinikova s rovnakou vahou ale myslim si skor, ze nie.

                          Moj epicon s nezrezanym krkom a capmi na vecka vazil 2200g.

                          0 0
                    • goofy  

                      Pokud se chces vylekat jeste vic, tak si projdi nejake starsi fotky na dolekop.com ;o)

                      0 0
                      • milan1  

                        Samozřejmě tam odtud je původ foto abych nezamlčoval zdroj

                        0 0
                    • raceman  

                      magnesium samo o sobě je přece hořčík, prvek v periodické tabulce… to bude spíš slitina magnesia ne?

                      0 0
                      • mr.nobody  

                        samozřejmě to bude slitina, hořčík samotnej je tvrdej a pevnej asi jako cín (řečeno v nadsázce). a slitiny hořčíku bejvaj dost choulostivý na přesný dodržení výrobních procesů :-)

                        0 0
                  • Rolei  

                    To že to prasklo protože to je Suntour tu sugestivně popisuješ první, nebo kde si to vyčetl? Nebo jen provokuješ kdo se chytne?

                    0 0
                  • vlk  

                    Jinak co tak k suntourům koukám na web tak mají skoro u všech napsáno magnesium, takže ty vyšší modely se od těch nižších mimo jiné liší sílou stěny těch dolních nohou? Vypadá to totiž že je u všech použit stejný materiál.

                    0 0
                    • goofy  

                      Ja myslim, ze to Magnesium ude pouzito jenom jako obchodni lakadlo, ale u vsech vidlic se bude jednat o trochu odlisne slitiny a tudiz vlastnosti vidlic. Hlevne tam pak bude urcite jina tloustka steny. Cim vyzsi model, tim tensi stena, dle me (nerikam, ze zrovna u Suntouru, ale tak obecne)

                      0 0
                  • McBlacky  

                    a co jako? na DH praskaj rámy, vidle, řídítka, kliky prostě co si vzpomeneš. Ono nedoskočenej pořádnej dvoják do hrany zlomí i supermonstera. ¨Možná by i bylo fér uvézt jak ke zlomení maruny došlo, určitě ne postavením kola na přední…

                    takže bych tady nepletl hrušky a jabka.

                    0 0
                    • milan1  

                      Tohle je ten zásadní problém, který jsi po pečlivém prostudování threadu objevil ? :-)

                      0 0
                    • cousimple  

                      Asi nějak tak, v terénů kde jezdím dostává vidle větší záhul. Najednou zkouším brzdy, stavím na přední a rána… Neřeknu kdybych někde skočil, ale tak zlomit vidli, to je na pováženou..

                      0 0
                    • Manas  

                      Treba Boxxer WC praskal i kdyz ses na nej krive podival. DJ '03 prasknul sam o sobe jen pri obyc jezdeni, zadny velky skakani. Proste vsechno muze prasknout i pri normalnim pouzivani. Staci ti jedna materialova vada.

                      0 0
                      • soc  

                        Nebo jedna špatná konstrukce… nebo jedna špatná samolepka… prostě stačí málo…

                        0 0
    • cousimple  

      A co říkáte na rock shox tora 318 solo air ???

      0 0
      • Dag  

        Ja ji uz mam druhym rokem a jsem vcelku spokojeny. Zrovna ji moc nesetrim. Zatim zadny vakl ani jine potize. Kamos ji jezdi s 205 kotoucem a avid J5 a je to tez v poho. Myslim ze toho snese urcite vice nez Santurka

        0 0
      • Cortez  

        Z hlediska vydrze je trochu jinde :) .. drzi pul rocni enduro XC a po vymene ramu i pul rocni lehci FR.. takze bych se toho vubec nebal..

        0 0
    • cousimple  

      Tady je fotka kola, ale teď je dole ten hnusný kryt ozubeného kola, jsou tam nové čelisti BB7 a kotouče 180 mm, je to docela stará fotka, ale jen pro představu…

      0 0
      • cousimple  

        Sry, chtěl sem dát starší fotku, ale kuslo sa to, tak je tu jen text :(…

        0 0
    • cousimple  

      Tady je fotka kola, vzadu ještě bude čelist AVID jako ve předu, bude jiný měnič jak už jsem naznačoval a samozřejmě nová vidle.. Tady je… Co na něj říkáte ?

      0 0
      • vlk  

        XC stroj, to víš-asi většina čekala něco jiného.

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.