• levorrad2

    Ahoj, chci si koupit toto kolo https://www.cyklonemcik.cz/…n-2017-black a přemýšlím, čím ho vylepšit. Určitě dám jiné pláště. Asi užší řidítka. Jaké vidíte slabé stranky tohoto kola a jak vylepšit? Dík za odpovědi

    0 0
    • Japhy  

      Tak k tomuhle si asi půjdu udělat popkorn. :-)

      0 0
    • novas752  

      Bacha na to, že na obrázku je úplně jiná výbava než v popisu.

      Řídítka bych nechal nebo dal o 2–4cm širší, délku představce neuváděj, takže těžko říct.

      Vyhodil bych brzdy i kotouče a dal tam brzdy m506 nebo Deore m615 nebo m6000 a nějaký lepší kotouče. Sm-rt54 by asi stačilo. Nebo sm-rt64.

      Pláště podle toho kde budeš jezdit. No a možná sedlo, když ti nesedne. A taky pedály. Tyhle základní ohrádkový zejména za mokra velice kloužou. Takže buď nějaký základní platformy od Force apod. nebo nášlapy pd-m520.

      Řazení by zase úplně stačilo Deore. SLX je na kole pod 20 nesmysl.

      0 0
      • Alojs01  

        Já bych vyzdvihl zejména ty pedály, tím to kolo získá úplně jinou užitnou hodnotu… :-)))

        0 0
        • Al Stra  

          začal bych rámem..

          0 0
          •  
            Obsah tohoto příspěvku je blokován.
            0 0
      • Petr L2  

        kotouče SMRT 10 jsou na center lock, takže další voser při výměně za jiné…

        0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • scalar  

      Určitě bych dal jiný rám, tohle je obchoďákový šunt za pár stovek.

      0 0
    • Čipera  

      A proč kupovat nové kolo a pak ho hned vylepšovat? Co ty prachy, který vrazis do vylepšení vrázit rovnou do lepšího kola. Jinak pokud chceš opravdu vylepšovat, začal bych asi rámem, pak bych vylepšil vidlici, převody aspoň na 2×10 a nakonec nějaký slušný zaplety.

      0 0
      • novas752  

        Raidon je na kolo za 19 dost slušná vidlice. Spíš ty brzdy, pedály a tak.

        0 0
        • Čipera  

          Jo to je, ale kolik do toho vrazi? Brzdy, kotouče, nějaký ty serepeticky kolem a za 25k má třeba kellys thorx 50, kterej má pevný osy, lepší vidlici, brzdy, rám, převody a vlastně všechno ostatní.

          0 0
          • levorrad2  

            Jde o to, že tohle je kolo na zakázku a já si nekoupím nové kolo a hned koupím novou vidli a stará mi zbude… Jde mi o to, že ještě před koupí si komponenty můžu změnit. Pedály a pláště budou jiné. Převody nechci asi 2×10, protože bude mít velká placka tak 38 zubů a to je fakt málo.

            0 0
            • novas752  

              Tak 3×10, to je celkem jedno uz.

              0 0
            • jardalee  

              No zase kdybys vzdal místo 27,5 29 a mel tam širší pláště tak převod 38*11 je celkem těžkej já mám na jednom kole 40/30/22 a kazetu 11–22 a pláště 622–42 a po rovince ten nejtěžší neuslapu dlouhodobě a objevil sem kliky 38/28 a celkem lituju ze sem je tam nedal :) jediný co me odrazuje ta řetězová linka ,škoda ze shimano nedělá MTB dvoj kliky třeba s linkou 47 klidně 45 na neboost náboje 135mmje 50mm linka moc

              0 0
            • Čipera  

              Tak zrovna vidlice je celkem v pohodě. Pláště bych určitě dal nějaký lehčí kevlarovy. Určitě bych dal ty brzdy a min deore i s kotoučema. Otázka je kolik to bude všechno navíc.

              0 0
    • Sunshine 29  

      Užší řídítka než 680 mm? 2×10 je ti málo?

      Většinou se modernizuje a vylepšuje, ty jdeš opačnou cestou.....ale ta cesta je samozřejmě tvoje :)

      0 0
      • levorrad2  

        tak ja jezdím takový převážně lehčí terény a nejtěžší převod na 2×10 mi nestačí

        0 0
        • Čipera  

          Kolikrát v terénu uslapes cca 45 po rovině? ☺️

          0 0
          • levorrad2  

            „lehčím“ a i treba kus po silnici, tak určitě ušlapu 42 zubů

            0 0
            • Vilém  

              Pokud je tva oblibena kadence „co noha nohu mine“ tak zajiste.

              0 0
          • Singlespeed  

            Když chce člověk šlapat 45 km/h s běžnou dvojplackou Shimano, která má nejtěžší převod 36×11 potřebuje na 29-er kole s 2,25 palcovými plášti šlapat trvale frekvenci kolem 100 ot/min. To je pro velkou část pravidelně nezávodících bikerů poněkud mimo. Pokud člověk šlape pro běžného smrtelníka obvyklou frekvencí 70 ot/min, pojede na nejtěžší převod pouze rychlostí kolem 31 km/h a to je hodně málo. Takže větší placka se určitě hodí.

            0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.