WEb www.mtbs.cz , se nějak rozbil, je pomotaný, nepřehledný, nepřehledný, že se tam nedá orientovat..
Takovou připomínku navíc není kam napsat! Hrůza průšvih, nepoužitelné. Ano takto to můžete napsat, když to srovnáte s včerejškem. Je to MATLANICE.
WEb www.mtbs.cz , se nějak rozbil, je pomotaný, nepřehledný, nepřehledný, že se tam nedá orientovat..
Takovou připomínku navíc není kam napsat! Hrůza průšvih, nepoužitelné. Ano takto to můžete napsat, když to srovnáte s včerejškem. Je to MATLANICE.
Apokalypsa!
víc nepřehledný, než ten starý web, už to být nemohlo, takže za mě +1
přesně tak, stará verze byla dost tragická. Co mě ale stále štve je, že člověk musí i nyní stále klikat v recenzích na další a další stránky. Nechápu proč to neudělají na jednu.
Pravda, tenhle model recenzí je ještě nepřešel, tak třeba příště :))
reklama, neasi… čím víc stránek, tím vic zobrazení
V staré i nové verzi je takový velmi nenápadný odkaz vpravo od seznamu stránek, který zobrazí článek bez rozdělení.
Důvodů k setrvání v tomto režimu je pochopitelně víc, nicméně jedním z hlavních je samozřejmě reklama, která je náš jediný příjem a díky ní můžeme pracovat na testech a reportážích proto neplánujeme změnu v rušení kapitol. Nicméně nový design webu má v samotných článcích přinést jednu z hlavních změn a tou jsou velké fotky na celou stránku.
No hura, stare galerie byli dost tragicke
Tak jsem se na nove stranky dival a neni to tak spatne.
Co me ale docela dost vadi, tak kdyz je fotka u clanku. Clanek vlevo, fotka vpravo. Tak pismenka konci tesne u fotky, neni tam zadna mezera.
Mate to tak vsichni? Jestli neni chyba pouze u me.
Linux, firefox.
zkoušel jsem jen pár článků (Fedora 24 + Firefox) a vždy byly fotky, jak pod windows uprostřed.
Toto se bude týkat některých starších článků, u kterých byly obtékané menší fotky. To odsazení by mělo být ale opraveno ASAP, to není samozřejmě záměr, ale chybka. JInak občas pomůže reload stránky, protože některé strnky, můžete mít uloženy v cashi a ta se přepíše občas jen napůl.
AHOJ všem. Jsme si vědomi toho, že žádná velká změna designu se nikdy neobejde bez problémů a velkých debat na téma co je všechno špatně, proč to není jinak, ale málokdo už dokáže říct jak by to tedy být mělo. My jsme na tomto redesignu MTBS začali pracovat zhruba před rokem. Primárně bylo jeho cílem několik následujících bodů.
Většina kroků byla provedena na základě analýzy předchozí verze webu a upravena také na základě statistik klikatelnosti na jednotlivé části webu z nichž ty nepoužívané byly v podstatě buď upozaděny, nebo zcela zrušeny. Celé překlopení webu se dělalo v sobotu večer proto abychom během dneška mohli případně opravit zásadní chyby a otestovali stabilitu databáze. Pokud byste objevili cokoliv podezřelého, klidně mi to napište na petan@mtbs.cz. Určitě se tam pár bugů ještě najde, nicméně věřím, že si na nový design zvyknete, pochopíte ho a zjistíte, že bude i pro vás nakonec stravitelnější než ten předchozí.
Díky za připomínky i pochopení
Petr Bureš
Díky, hlavně změny co se týče fotek jsou povedené. Akorát se mi celá stránka zdá hrozně úzká (viz screenshot), a to nemám ultraširokej monitor.
+1
na desktope riadne neprehladne, hlavne tie polopriehladne titulky, kupodivu na mobile je to docela fajn.
Musím se omluvit. Zvykl jsem si během dne a ty velké fotky jsou opravdu příjemné.
nevím jestli se mi to zdá, ale ten font je takový nějaký divný…
Hmm, prvni dojem divnej, horsi. Fotky v clancich jsou ok. Hlavne pokud responzivni, tak plne, nechapu proc se zastavili na sirce 970px, proc nevyuzit prostoru na velkych rozlisenich (web se musi zvetsovat extra prohlizecem)?
kuli reklamě… tipl bych ;-)
Čtete ještě někdo mtbs.cz? Jsem ho po dlouhé době navštívil a na hlavní straně je, kromě jiného,11 článků o elektrokolech. Docela mě to překvapilo. Server by měli přejmenovat na emtbs.cz.
Sestimsmiř, e-biky jsou budoucnost bajkování a pár protestujících lidí (kteří se na nich s velkou pravděpodobností ještě ani neprojeli) to nezvrátí. A média samozřejmě budou lidem servírovat to, po čem je aktuálně poptávka.
Ale no tak. Stačilo to na test festu projet a člověk má jasno. Nahoru Ti to pomůže, ale dolů po trailu je to úplně na hovno. Těžké jako kráva, nejde to do vzduchu, těžkopádné. e-biky nemají s cyklistikou nic společného. Uznávám to pro starší, pohybově omezené atd lidi. Ale zdravý člověk to nemůže na e-biku se sportováním myslet vážně.
Samozřejmě je elektrobajk na skákací disciplíny k ničemu, ale na běžné jezdění po kopcích to je pecka. Měl jsem na víkend půjčené elektrické celopéro od Haibiku a na běžné jezdění tady po Beskydech to bylo super, z fleku bych ho bral.
Já po tom Haibiku taky toužím, ale teď jsi mě trochu znervoznil. Asi si to ještě budu muset rozmyslet.
Tak je to jednoduché, do kopce sice pomůže motor, ale na obratnosti v terénu se prostě podepíše váha navíc a pak záleží na Tobě co je pro Tebe přijatelné a co ne… si někde zjisti reálnou váhu toho e-kola, přidej si na kolo zátěž (třeba lahve s vodou) odpovídající rozdílu a ideálně na místě kde to naroste (motor + baterie) a uvidíš co to udělá s jízdními vlastnostmi a zda Ti to bude vadit nebo ne.
Zkus. Na nejake trialove blbnuti nebo, skakani (to je naprosto mimo me chapani), nevim to neumim a teoretizovat o to nebudu. Obratnost v XC naprosto v poho. Mel jsem pujcene pouze 2 nejaky haibaike a spesla. Ale ja nejsem zadny technicky jezdec a dolekopcem furt brzdim.
Ale tak už jsem měl v ruce (a v domácí stáji) dost kol na to, abych si dovolil říct, že když mi někdo dá do rámu 2l petku (2kg) tak to v technických úsecích prostě poznám, nemluvě o bunnyhopu… každá váha navíc co tam být nemusí, by tam být neměla a je na škodu jízdním vlastnostem a čím víc terén, tím víc to je znát… ps. když elektromotor, tak na tříkolku s chopper řidítkama, jako měla moje babička a pak v rámci recese jezdit po vesnici v metaláckejch hadrech:-D
:) musíš na sobě zamakat :D https://www.youtube.com/watch?…
Ale to není jen o skákání. Když vezmu Jedovnické traily, které jsou celkem jednoduché a nijak náročné, tak na nich se i já, ne zrovna lehký a slabý chlap s tím těžkým kolem prostě peru. Není to ani trochu příjemné na takovém kole. Jako fakt jsem si s tím sjezdy opravdu neužil. Za mě z osobní zkušenosti do jakéhokoli trochu technického terénu nevhodné kolo.
co ti brani si to kupit, buducnost to nepochybnae ma.
btw ebike moze vyrazne zmenit dopravu v mestach, z toho hladiska je to pozitivne. ako sportove nebodaj zavodne nacinie je to cista uchylarna.
„Uznávám to pro starší, pohybově omezené atd lidi. Ale zdravý člověk to nemůže na e-biku se sportováním myslet vážně.“
Realita mi ale přijde jiná. Většinou potkávám na e-biku normální zdravé lidi, kteří prostě jen nemají fyzičku nebo chuť se trápit na „klasickém“ kole.
Osobně zatím znám jen dva důchodce co si pořídili e-bike. Pár, kde napřed koupili paní e-bike aby nemusel pán vždy čekat na kopcích. Později, když se role obrátily, tak přikoupili e-bike i pro pána.
Tak to já, zatím, potkávám právě ty starší, řekněme někde 55 + lidi na ebike. Jako jo, na dědině nebo ve městě jezdí, ale tak do hospody nebo nanákup, to potkávám. Nicméně, zatím, v lese ty mladé co dělají na ebiku bordel zatím moc nepotkávám. Jako sem tam, ale je to vyloženě výjimka. Ale loni na test festu bylo krásně vidět, co se stane, až to ti výrobci a prodejci protlačí pořádně i pro tyto. Nahoru předjíždění mimo traily, roz*ebávaní trailů a z kopce bez techniky, zkušeností a pak odjezd sanitkou. Tohle prostě nemá s myšlenou bajku už nic společného. Ale chápu, 29er už lidem nacpali, 650b taky, tak teď ebike. Je to jen a jen o tom prodat.
jestli to nebude aj tym, ze pre bezneho dochodcu to neni zrovna najdostupnejsi produkt.
+1
+1
Kšeft je kšeft. Změna rozměrů kol na 27.5/29 už z hlediska biznysu vybrala svůj přínos, tak firmy hledají další impuls, a tím jsou, zdá se, elektrokola.
Známej co má krámek s kolama mi říkal, že ho teď živí důchodci s elektrokolama a nejspíš normální kola přestane prodávat úplně. V zásedě proti ebikům nejsem, sám jsem jednoho loni koupil manželce abychom mohli jezdit společně, ale ta marketingová masáž je hustá.
Včera jsem četl, jak se na e-kole dokonce připravuje na závody na silnici jeden celkem vyšvihanej borec (kdysi sem taky chodil). Takže to bude vážný :)
jo, jezdí a trénuje na tom objemy a kopce s vybitou baterií:-)
Už sem o tom taky slyšel ale radši bych si pořídil druhej „tréningovej“ bike – pořádný enduro :)
Správná otázka je jestli to vůbec někdy někdo četl. Pro mne je obrovskou záhadou, jak dokázali takhle dlouho přežít?
Já je četl, pokud dobře pamatuji tak kolem let 99–02 :-)
Komunita hlavně kolem mtb xco tady je a bude a výrobci potřebují prostor. Bohužel chybí konkurence, proto můžou mtbs server plácat zuby nehty (ačkoliv je potřeba uznat, že některé reporty/fotky jsou zajímavé/hezké). Jejich design stránek mne roky nebere, nejhezčí byl snad někdy kolem 2005. Pokud by tady byl další web podobně jako mtbiker.sk, bylo by jen dobře …
Ja se vcera hlasil na salz a hned na uvodni strance tento text:
The Next Big Thing!“
Legenda mountainbikingu Gary Fisher, bývalý závodník a mechanik, patří k vynálezcům horských kol. Předpovídá eBikingu velkou budoucnost. Gary Fisher dlesuje vývoj eBiků od začátku. Fascinuje ho symbioza lidské síly svalů a inteligentní elektroniky – je přesvědčen o tom, že eBike bude určovat mobilitou zítřka rozhodujícím způsobem.
Přitom ho fascinuje především, jak velkou radost eBiky způsobují – jak ve velkých městech tak i ve volné přírodě.
Gary Fisher o fascinaci eMTB, jaký mountainbiking v jeho čisté podobě umožní, a jaký má eMTB revoluční příspěvek v budoucnu na příkladu USA.
WTF. Za rok na salz uz jen na elektrokole :-)).
Garyho fascinuje všecko na čem se daj vydělat prachy :-)
přesně tak. Přece si nena*ere do vlastního hnízda, že jo…
+1
Já sem si kliknul na test Specialized Turbo Levo FSR a v perexu mají, Jak jinak zakončit monotématický týden věnovaný elektrokolům, takže ekolům byl věnovaný jen minulý týden.
Ty krávo, celej tejden? U mě skončili!!!!!!!!!