…základ na „nového“ Vraníka MY2014. Rám ze zdejšího bazaru a vidle se vrátila z lázní u Milana. Komplet na fotce má 3213g…:)
(vloženo 8.10.13)
nevim, co tady ostatni melou, za ty prachy rozumnej ram a rozhodne to bude lepsi, nez ten predtim… Tohle bude lehci, pohodlnejsi a pravdepodobne i tuzsi… Sam jsem loni koupil chinu na vyzkouseni a jsem z ni nadsenej…
Jiri__ Milan bere na úpravu \„z venku\“ jen od těch, co od něho už někdy brali. Taky jsem chtěl, ale zkolabovalo to na blbým formuláři z jeho webu. Bazíroval na jeho vyplnění, i když tam v podstatě nic není, a objednávku tuningu mejlem neakceptuje.
Tohle frčelo před 10 lety se sámoškou Axman. Dneska už to nemá co nabídnout, snad kromě ceny.
jinak s utopenejma prachama…to pravda byt nemusi. pokud ten ram bude za rok vypadat stejne, pujde taky stejne ±. cili odjeta sezona a nula od nuly, kdyz bude mit stesti tak do toho vecpe i ujetou cast z mechaniky. :PP
dost pres 2kg je 2,8! :D ne ty drobny. pro mladou, ne? ale je fakt, ze breta si libuje trosku v zvlastno-stavbach. :) ale stejne to dela, jen aby se mel v cem hrabat a prestavovat.
@TJK: No on ten Maxbike má dost přes 2 kila, co si tak pamatuju (2150g nebo tak nějak). To ale nevysvětlíš. Tady pokud nemáš nejlépe nějakej mainstreem z letošního, nebo nejhůř loňského katalogu, tak máš šrot…
Ja nevidim kde je problem.. vymena obyc ramu z hliny co ma skoro 2 kila za tenhle karbon kterej bude o vic jak pul kila lehci a mozna i pohodlnejsi za par korun… proste rozumnej upgrade stavajiciho kola…
@mpIII: Myslíš jako IQ6, které z kopce jede jako DH mašina a po silnici jako silnička? A kterému nikdy nic nepraskne? ;)
9.10.13 08:36
Ještě, že se na tom kole nebude jezdit. Tak ani nevadí, že je jen imaginární…;)
MY2014 a pak že nebude pro mě? Nechápu… nepřemýšlels, že bys pořídil nějaký opravdický kolo?
WakaWaka jé jé. Hezký to ale moc není :-(
@kubad: kuš!:P @Kubiczech: To nebude bike pro mě…já bych na uhlí nejezdil…:)