se tu divíte těm km … mě taky tak držej. A přední XK na závodním má sice něco zasebou, ale přežije asi i druhou závodní sezonu (letos cca 13 závodů :-D )
Tady se poznají mínusy lehkých plášťú.Měl jsem púlkilovou kendu a i při tlacích ,které jsem dodržoval mi zvrchu duše protlačila Tak 0,5cm díru.Reklamace neuznána samozřejmě.Našli na plášti malé řezy na jiných místech.Odúvodnění jako prase.
Sám nemám tušení. Snad pro vyschnutí kdyby se dostala voda pod niple, které jsou jen zkrze jednu stěnu dvojtého ráfku.
…a na co slouží ta dírka v ráfku?
Čau DeeDee 71. Jojo, však tam taky dělám, MTB gumy tam ale nevyrábíme.
Tlaky jsem moc neřešil, prostě na omak. Je to UST verze, takže trochu menší.
no, z toho, co jsem slyšel, jsou ty pláště na výhoz i když patka drží :-)
10.8.13 18:23
to bude tím, smysl má brát jen ty v black chili směsi, jsou i kvalitou někde jinde, nejen vlastnostma. po cirka 5 tisících a přibližně dvou letech mi začínaj ale lehce puchřet, nevím proč. mám ale jedny z prvních x-king protectionů, možná se to dá
10.8.13 18:03
na co slouží tam ta dírka v ráfku?
9.8.13 21:34
Náznak vzorku tam ještě byl a celkem to i drželo. Nástupce bude Conti X King.