Rám | ocel |
Vidlice | ocel |
Hlavové složení | orginál, se šroubkem na utažení |
Kliky | ocel |
Středové složení | ložiska |
Převodník | placka s ingrovanou osou |
Náboj přední | s maznicí pro dekalamitku |
Náboj zadní | s maznicí |
Brzda přední | orginál s bovdenem, na plášť. Rarita! |
Brzda zadní | orginál TORPEDO |
Brzdové páky | orginální |
Ráfek přední | ocel 36 děr |
Ráfek zadní | ocel 38 děr |
Dráty | ocel 2,8mm |
Pedály | z té doby |
Řídítka | berany š.35cm |
Představec | ocel |
Sedlovka | ocel |
Sedlo | Balus, kožené, třípérové, neskutečně zachovalé |
Pláště | nové, made in Poland 28 x 1 1/2 |
Vidim ze uz je to tu rok, uz mas hotovo?
Zupa, ten uhel sedlovky, rozvor, pujde nechat puvodni lak? Vis co je to za znacku?
13.1.07 20:48
pekná povrchové úprava :) vidiet, ze dura-ace sa za tú dobu ohodne zmenilo
15.3.06 10:35
luxus
Nadhera! Jeste sehnat bavlneny dres, nejakou repliku a bylo by to dokonale
taktoje mazel, takyse chystam zrekonstruovat koleso znacky Jaguar RV cca 1925 ale nejak neni cas takze zatim spinka v bedynkach ve sklepe
to: martinXC – máš pravdu, ty blatníky tam nepatří. Původní mají být černé se zeleným proužkem. Jak začnu renovovat, uvedu to na pravou míru.
na něčem takovém se tu prohání soused do obchodu:-) ale ještě to má původní blatníky a „chrániče“ ať se taška nezamotá do kola:-)
to:rekreacni-biker – taky jsem ho dlouho sháněl. Já mu dokonce VYKÁM :-)
Kam se hrabou dnešní odpružené sedlovky…je to paráda, že se ještě takhle staré kolo dá vidět.
to musí bejt luxusní pojezd:)