(vloženo 4.10.10)
Velikost | L |
Hmotnost | cca 10,6 kg vcetne pedalu |
Rám | KHS Team softail - True Temper OX II |
Vidlice | Manitou R7 Super 100mm LO |
Tlumič | elastomer KHS - 30mm |
Hlavové složení | Cane Creek |
Kliky | Sh. XT 03 |
Středové složení | Sh. XT |
Přesmykač | XT |
Měnič | XT 03 |
Řazení | XT |
Převodník | XT |
Kazeta | XT 11-32 |
Řetěz | HG 91 |
Náboj přední | CMax ST |
Náboj zadní | CMax ST |
Brzda přední | XT 03 - spalky Koolstop |
Brzda zadní | XT 03 - spalky Koolstop |
Brzdové páky | XT 03 |
Ráfek přední | CMax ST |
Ráfek zadní | CMax ST |
Dráty | CMax ST |
Pedály | Exustar PM 25 SL |
Řídítka | FSA carbon, rohy Tune |
Představec | FSA XC 120 |
Sedlovka | Woodman Carbo OF |
Sedlo | Tune rychla jehla |
Pláště | momentalne Contik Explorer 2,1 kevlar |
tahle klasika s „měkkým ocasem“, pěkně doplněná o moderní komponety se fakt povedla…
6*
Neil100: saltr, razeni a brzdy jsou uz sede XTR 02:) kliky nechci XTR, ale neco netradicniho – treba Tune nebo Beghart… nejaky dalsi napad uvitam…
krásný fotky, konečně reprezentativní fotos :-) jen dotahnout pohon a saltr na něco parádnějšího, jinak to nemá chybu
Na sedlovce ti sedí moucha .-)
roud: gripy neresim, daj se lehce umyt… sedlo v podstate taky, prtze je tohle kolo spis lestenka na kterym jezdim uz jenom tak za hezkyho pocasi:)) ale jinak mas samozrejme pravdu… predchozi SLR taky neni uz krasne bile, kuze se po roce dvou odre
mňamka :-)
kolo i fotky parádní jen výdrž bílý jehly a těhle gripů je bohužel katastrofální :O(
další fotky na http://www.facebook.com/…309937696231
Ty černé nohy to dost kazí, ale jinak je nádherný. Te vinětace na druhé fotce je dodělaná nebo se to stalo při focení?
kultovni softail, cmaxy, vecka, jak je to slozeny a cely podporeny nejlepsi barvou :-) jedine
S par vyhradami (gripy+rohy) ale jinak uzasny ocelak – a pro ty ja mam slabost :-)
teda, takový ladič a dáš bílé rohy (které jsou ošklivé skoro na každém kole) v kombinaci s bílými gripy :-( jinak fajnovka
pekna designovka a ta woodman sedlovka forever…mam woodman vsechno na kole, jen karbonovou sedlovku sem zlomil :-D
pekne postavene koleso… steel is real … super ram ale lak sa lahko odiera…
Krásný ocelový rám. Mám taky jedno ocelové kolo, pro tento materiál mám slabost.
pajan: tak tak, je to ocel, takze ta pruzi… v tom je ta vyhoda, ze tam neni cep…
Lucke: zatim nemam problem ubrzdit skoro vsechno, navic na kotoucich umi jezdit kazdej, vecka uz chtej kumst:))
Ta plechovka kolem sedlovky je od coly? :-)
ptám se asi blbě ale jak ten tlumič fachá když neni dole čep? to pruží pomocí pružnosti materialu? dík
nadhera… tyhle barvy to je proste moje:)
karkulka: diky, je to muj dlouholety mazel… a troufam si rict ze tenhle kousek byl vzorem nejspis dost bilejch biku tady…
Krásnej kousek, klasika… a véčka… jeee… fakt paráda
Moc pěkně sladěný. Sedlovka by se tam ale víc hodila FSA K-Force ;-).
Elegantní. Teď KHS dělá podobnej ocelák bez tlumiče, i design rámu je podobnej.
Moc hezké. Klasika se cení. Ta ocel má svůj půvab. PS: Jen abych na to dal vlajdy s rohama ;-)))
nááááááááááááádhera!
hmm,tak to si budu muset poridit asi zas novy oakleye:)))) slintam z tehle: http://www.slunecnibryle.info/…/13-709.html
Ty hele ale ty rohy bys měl vyměnit. Ty se k Ouklejkám vůůůbec nehodí.
Blabas: jj, kola, pedaly a nakonec i tretry byly potreba…jo a taky novy Oakleye:) takze na tuning Harose uz nezbejvaj money..radosti jsem si udelal az dost…jinak Reignik je porad aktualni…teda az budou nejaky chechtaky…
to Volf: prave proto ho porad mam a z domu jentak nepujde! ikdyz uz jsem hodnekrat byl nahlodanej vysokozdvihym silenstvim:)…tak jsem to vyresil jeste druhym kolem:)
Jo kvalitní, dnes již luxusní ocel je zkrátka paráda. Kdo ji nejezdil, kritizuje hmotnost ( hlavně ). Osobně mám 10 let Marina a musim říct, že je a bude pro mě srdeční záležitostí. Jirka i přez občasnou chvilku slabosti jistě ví, proč se jí nevzdává, Viď
to Kolda: neni mimo…ted s CMaxama a novejma pedalama to bude jeste lehci…:)
to Schrama: jo,s tlumicem a Woodman karbonovou sedlovkou je to slusne pohodlny!
Ten softail jsem moc chtěl. Částečně mně nahrazuje tlumič karbonová sedlovka a sedlo posunutý dozadu. Docela to poznám. STéčko na tom bude asi líp. Na moje ježdění to ale stačí, i když softail by se mně zdál být tak přesně na mě.
Rám? Původní 11990. Já to měl za 5000. Doufám, že mě nenatáhli. Přišlo mně to adekvátní!?!Ahoj.
Dík za komentář k mýmu bajku!! Konečně jse narazil na rám KHS!! :-) Za solidní cenu. Čau
Tak tohle kolo až někde potkám tak ho určitě nepřehlídnu. A dokonce i přibrzdím.
Dávám za pravdu CHARMINOVI. Začínám mít pro softaily slabost. Dá se koupit někde tan rám s tlumičem samostatně?
23.8.06 15:05
Ty řídítka nejsou dobrou volbou, měké a s karbonem mají společný jen vzhled.
to maxtor: no potreboval jsem novy,tak jsem koupil tyhle Pellsy. Ale neboj,nerekl bych ze pocituju nejakej rozdil,spis mi slo o hmotnost a tu maj dobrou
Pěkně sladěné… Jen mi připadá kupovat carbonové řidítka na kolo s odpruženou vidlicí zbytečné. Ale znáš to… Když kolo miluješ, není co řešit:-)
Jezdil jsem ho do 09/2005 – vzpomínám v dobrém. Rám zdědila manželka. Tlumič – moje zkušenost max . cca 22mm, původní elastomerový kopal zpět, po upgrade na pero/oil velmi dobré svezení.
Scret: Myslim ze na cesticky v lesech okolo UL je to idealni. Vic zdvihu tak nejak potreba neni.
to zirecek: No ten tymovej snad ani nebyl v XTRku… Na ten tymovej cpali 80mm vidli,ale to uz bych nechtel,uz mi prijde dneska i tech 100 malo:))Ale 120u tam cpat nechci,to by pak byla hrozna kobyla!:(
Jemneé, designově sladěné. Dřív se mi to hodně líbilo, velikost na mě nebyla. Zploštěná ocelová zadní stavba od Dedacciai pobere dost v rámci ocelového HT. Váha se mi nezdá (XTR je lehčí o dost na teamovém stroji). 100mm mi připadá moc. 80 bych zkousl, lé
KHS dela i pohodlnejsi: http://www.pinkbike.com/…-Review.html
scret jenže to že je to ocelák ti na ceně bohužel nepřidá, dneska si alobal nechá naložit v pohodě min 20tkm a za tu dobu to ztejně zmasakruješ at je to alu nebo ocel tak že rád koupíš novej