máš to dobře načlé, já bych k těm 150mm to klidně zkusil, k těm 140mm mi to vyhovuje tak jak to je od serie a to jsem ještě experimentoval s tlumičem a sag mám kolem 25% ale neskutečně to zpohodlnělo a zvládnu s tím dost, ale 44z omezuje..
myslim, ze o vic, minule mi to vychazelo na 148 mm tusim, nebo i vic kazdopadne na kazdej mm zdvihu to vychazi 2,9 mm zdvihu tzn ze by se to zvedlo cca o 17,5 mm coz je dost
určitě to zvedne o víc, jen zdvih vzroste asi tak o 18mm kvůli přepákování, Původní střed je dost nízko, zlepšila by se průchodnost.
já dal na trance x 140mm fox a taky si nemůžu vynachválit zlepšení. Snižování zdvihu by bodlo, ale není nutnost, vyjet se s tím dá všechno, tak jako před úpravou s původní 120mm (125mm?) foxou
to mr. antik:plus nevis, jestli se to zvedne o 6mm protoze o 6 mm se prodlouzi tlumic a to by chtelo v necem nakreslit abys zjistil o kolik to zvedne stred…
i…jinak citlivost prikladna, vetsi nerovnosti bere taky obstojne..kdyz srovnam fci s foxkou co tam byla predtim, tak jsou srovnatelny, spis mi epicon vyhovuje vic a neci kecy o tuhosti :-D…tuhost spis vyssi nez u foxky podle myho pocitu…
to Hromadusz: Chova se slusne, netrpi prilisnou linearitou,na konec zdvihu ho nedostanu kdyz mam sag15–20 %, vic nevozim, pak uz se mi kolo propada do zdvihu a nemam jistotu..hodi se ta low speed komprese kterou se da omezit noreni vidlice pri brzden
jo 6 mm treba jo, ale takhle se zvedl dost uz diky ty vidlici, jinak si myslim, ze by to nebyl problem, ale jeste to promyslim, pripadne vyzkousim
6mm výška středu to je normální odchylka pro různé sagy a tloušťky a tlaky gumy, vůbec bych se toho nebal
pěkné,akorát už to vypadá dost nakoplý,ale když to bude šlapat tak proč ne:)
vyssim sagem by se to neporesilo? Muzes mi pak nekdy zmerit jak je ten stred vysoko ted?
to scret: Neni to tak, vazne pri jizde, i do tech nejprudsich technickych useku nekdy ani snizovani nepouziju a na zadni se to nestavi ani v nejmensim
No, bat se vubec nemusis, takhle na fotce je to 150 mm a funguje to krasne. Puvodne jsem premyslel dat i o 6 mm delsi tlumic, ale to uz by byl stred strasne vysoko, ikdyz by se to tam veslo uplne krasne, prestoze tady experti strasili
uz mi prijde ze to moc zveda predek… kazdopadne tam epicon sedne jak pr.el na hrnec!
Mam anginu jak blazen, tak se mi to nechtelo nosit ze ctvrtyho patra dolu…
no, ptám se proto, že jsem chtěl dat na trance taky vyšší zdvih, ale docela so toho bojím, aby to bylo vůbec funkční. Kolik máš na tom předku ? 140?
vedeni stopy, projede toho mnohem vic, a do prudkych stoupani navic muzu dat jen 110 mm coz je taky plus, samy pozitiva
No, tak promysleny nevim, jednak trance se dela seriove i s talasem 140 mm, takze to uz je rozdil minimalni, plus snizovani zdvihu kdyztaka zadni zdvih je precijenom skoro 130 (127 mm) takze tak…tomu kolu to neuveritelne prospelo, klidnejsi ve
to máš nějak promyšlený s tim velkým zdvihem ? Vzhledem k geometrii rámu a 120mm zadního zdvihu.