kryt zadního brzdového třmenu

Přidat foto

nedávno se to tady řešilo a mě se to natolik zalíbilo, že už ho mám, z nerezu 0,7mm a mám pocit, že to i líp chladí

(vloženo 14.11.11)

Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
antt
antt

15.11.11 17:54

je to jen cca3mm zohyb, aby se to nemělo tendenci bortit a uchovalo si to svůj patvar, v jednom místě se to opírá o třmen, celkově to je docela pevné a přitom to váží prd

Reagovat
xshreck
xshreck

15.11.11 16:16

mozna to udelam jen na stahovaci pasky. folii bych mel mit neco typu na obcanky. prvni to musim taky nejak vymyslet a pak to udelat :)) jsem pozadu. ze strany ze spic mas jaky presah dolu?

Reagovat
Nikovlas
Nikovlas

15.11.11 14:46

Můžeš si udělat malý hliníkový nebo jiný kovový úhelníčky, které přiděláš na ty šrouby a knim třeba přinýtovat fólii. Ale nevím, na kolik to bude pěkné..

Reagovat
antt
antt

15.11.11 14:37

honzar. z hliníku jsem si to chtěl udělat hned, ale nebyl žádný vhodný po ruce. Ztím problémy nebyly, tak uvidíme, co na to řekne teplejšípočasí (vyzkoušeno do 12ti stupňů a bezproblému, spíš naopak, jak jsem psal hned dole)

Reagovat
antt
antt

15.11.11 14:33

xshreck: tak tak, namísto aby ocenili mojí manuální zručnost, smysl pro detajl a v neposlední řadě…dobrý nápad! :) Té folie bych se ale bál, že by při brždění změkla a povolila třmen.

Reagovat
honzar
honzar

15.11.11 14:32

Tak jen dodám, že nerez je špatný vodič tepla. Hliník je lepší.

Reagovat
xshreck
xshreck

15.11.11 12:45

zase milion kecu aniz by to nekdo vyzkousel. na nadchazejici pocasi parada. ja to budu delat z folie. uvidim co to udela. hlavne ze tu pindaj nekteri,co na kole pomalu nejezdi.)

Reagovat
antt
antt

15.11.11 11:28

v receptáři to budou vysílat až příští rok. Ale to už budu mít tuzink v podobě vetrníku na špejli, ten by mohl případné odlétavající fekálie rozmělnit a rozprášit pod orný plášť :)

Reagovat
jeniiiik
jeniiiik

15.11.11 10:39

No ty vole, forychtung jak z Receptáře :-)))

Reagovat
MaPa
MaPa

15.11.11 09:20

Ad životnost desek: já taky sjedu zadní dřív než přední (o pár set km teda jen), ale přičítám to tomu že jezdím celoročně do práce a zadní třmen je v daleko větším bordelu

Reagovat
jIrI___
jIrI___

15.11.11 09:19

zbytečně tlustý plech ⇒ zbytečně velká hmotnost

Reagovat
vsn
vsn

15.11.11 08:19

myslim, že by to smysl možná mělo ale u třmenu kde se mění destičky z vrchu… mám brzdy obyč tektra (kde zvrchu není díra skoro žádná) a desticky mi tam vydrží v porpvnání s ostatníma i2× dýl. – jezdíme vesěs to samé.

Reagovat
MlokCZ
MlokCZ

15.11.11 08:13

antt: V praxi je to tak, že sjedu cca troje přední desky na jedny zadní.

Reagovat
Flegmatik
Flegmatik

15.11.11 07:13

Tak jestli ten plech odvádí teplo si můžeš sám vyzkoušet – po sjezdu na to šáhni, jestli bude teplý. Jinak podle mne to na chlazení žádný negativní vliv mít nebude, jak tady všichni říkají. Při rychlostech na kole v tom místě tomu vítr mnoho nepomůže

Reagovat
antt
antt

15.11.11 07:08

nenutím, chápu :)

Reagovat
BigKarel2
BigKarel2

15.11.11 07:03

Ještě tam naletuj ohrádku a nalej tam vodu, pak to bude tepr pochlazeníčko! :D :D Je to naprostá kravina, šup s tim pryč! :D

Reagovat
antt
antt

15.11.11 01:18

Nikovlas k předešlému: svádím tedy problém rychlejší smrti zadních desek/špalků na nedůvěru ve špatný přední plášť a svou (ne)schopnost zvládat jej na různém povrchu. Proto bývám možná první dole :)

Reagovat
antt
antt

15.11.11 00:54

Já ještě né, za 4 hodiny mi zvoní budík a není nic horšího, než být vyspaný jen na půl. Dobrou! :)

Reagovat
Nikovlas
Nikovlas

15.11.11 00:50

Jdu spát, dobrou.

Reagovat
Nikovlas
Nikovlas

15.11.11 00:50

Nedokážu si představit, že bych měl rychle zastavit a přitom použít zadní brzdu třeba jen z poloviny tolik jako přední – to by prostě znamenalo, že přední brzdím málo. Něco jiného je kluzký povrh, kde je riziko usmyknutí předního kola mnohem vyšší…

Reagovat
Nikovlas
Nikovlas

15.11.11 00:48

Díky tomu mám ještě určitou sílu na zadním kole a můžu přibržďovat i zadní brzdou. ale minimálně. V ideálním případě, kdybych mohl 100% důvěřovat přilnavosti předního kola a svým schopnostem, tak nejrychleji zastavím bez použizí zadnií brzdy.

Reagovat
Nikovlas
Nikovlas

15.11.11 00:46

V praxi, když chci mít maximální zpomalení, tak dám těžiště dozadu a dávkuju přední brzdu tak, aby se mi pokud možno nezvedalo zadní kolo. Spíš ještě trochu hlídám těžiště, protože kdyby byo moc vzadu, může se mi usmeknout přední kolo .

Reagovat
antt
antt

15.11.11 00:44

Nikovlas: no v počasí, jaké bude během následujícího půl roku, si myslím, že spokojený nebudu, ale snad mi to tento udělátor usnadní :) Třeb se do toho bude lépe opírat vítr a já konečně vyjedu gulu

Reagovat
antt
antt

15.11.11 00:40

Nikovlas: tak a teď ta praxe? :)

Reagovat
Nikovlas
Nikovlas

15.11.11 00:36

Ale už to tu bylo řečeno – jestli jsi s tím spokojený, tak ti můžeme jen popřát, ať ti tvá spokojenost vydrží co nejdéle při mnoha úspěšných výletech.

Reagovat
Nikovlas
Nikovlas

15.11.11 00:35

Prostě čím víc chci brzdit (při stejné poloze těžiště), tím míň zátěže můžu přenést na zadní brzdu.

Reagovat
Nikovlas
Nikovlas

15.11.11 00:34

trakci, aby bylo zatížené takovým momentem, který by při otáčkách shodných s předním kolem (pokud jsou stejně velká) vykoonal na brzdě práci, která by se alespoň částečně přibližovala té na přední brzdě.

Reagovat
Nikovlas
Nikovlas

15.11.11 00:31

No vzhledem k tomu, že při maximálním zpomalení, jakého lze dosáhnout (myslím pomocí síly mezi pláštěma a povrchem :-) prochází výslednice tíhy a setrvačné síly terénem těsně za předním kolem, takřka nezatížené zadní kolo nebude mít dostatečnou trakc

Reagovat
antt
antt

15.11.11 00:24

lam: no jednak už bych měl mít půlnoc a taky to možná bude tím, že jsem desky zatím měnil jen jednou a to právě ty zadní. A to samé, se špalkama na V brzdách a to si nemyslím, žebych přední používal míň jak zadní, naopak! :)

Reagovat
lukas aka mitro

15.11.11 00:16

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
antt
antt

15.11.11 00:14

lukas aka mitro: tak pokud jen vyměňuješ destičky a nic nečistíš, tak beru :)

Reagovat
antt
antt

15.11.11 00:13

Smith10: nepohraju, není potřeba, ale dík! :)

Reagovat
antt
antt

15.11.11 00:11

Nikovlas: Tak třeba máš víc štěstí jak já a zadní desky ti vydrží minimálně stejně jako přední. Ale je pravda že mám ve předu 180 a vzadu 160. I tak mám pocit, že přední brzda má práve proto lepší účinek, že není tolik zatížená jako zadní.

Reagovat
Smith10
Smith10

15.11.11 00:07

…pokud Ti to vyhovuje a funguje, tak se nenech odradit ostatníma názorama…asi bych trošku zvednul tu přední čás,aby to lépe nasávalo vzduch – ale věřim, že si s tim ještě pohraješ :-)

Reagovat
lukas aka mitro

15.11.11 00:04

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
antt
antt

15.11.11 00:04

kravjec: to doufám, ale snad se neurazí ten, kdo to vymyslel předemnou…

Reagovat
antt
antt

15.11.11 00:03

Ruprt2: souhlas:) Podle mě je taky kravina třeba dávat na motor vzduchový filtr, když to bez něj jede mnohem líp a válce s ventilama krom podložky či matky sežerou všechno :)

Reagovat
kravjec
kravjec

14.11.11 23:54

až se bude vyhlašovat píč…na roku tak určo budeš v top 10 :-))

Reagovat
Nikovlas
Nikovlas

14.11.11 23:51

Jestli je kontakt s brzdou jen v místě šroubů, tak to určitě nechladí principem tepelný výměny. Jestli to tam žene víc vzduchu, to se mi taky nezdá. Podle mě to musí chlazení zhoršovat. Že ti vadne víc zadní než přesní – nechápu.

Reagovat
antt
antt

14.11.11 23:44

já byl vždy ujetý na nevšední věci, mě se to líbí a hlavně říkám, že to funguje. Z fotky asi nic moc, ve skutečnosti to vypadá ajímavě a účelně. Odpadlo z toho už i bláto, které by bylo ve třmenu

Reagovat
Ruprt2
Ruprt2

14.11.11 23:43

placebo je mocná čarodějka :-)

Reagovat
antt
antt

14.11.11 23:41

já to spachtil jen tak z delší chvíle, měl jsem za to, že to opravdu bude brzdit hůř, jak tady všichni teoretizovali, ale ve finále jsem mile překvapený.

Reagovat
Ruprt2
Ruprt2

14.11.11 23:39

Chlazení bych možná i věřil, že bude horší. Lepší určitě ne. Takže tady máš zdůvodnění: „Je to blbost“

Reagovat
maajkee
maajkee

14.11.11 23:37

zbytečnost a ještě ošklivá

Reagovat
Bish0p
Bish0p

14.11.11 23:34

bio: nevzpominam si, ze bych byl nekdy pobliz bajku a nemel imbus

Reagovat
antt
antt

14.11.11 23:33

bio: to by nešli ani tak .) Při výměně musí třmen dolů, teda aspoň u těchto brzd, jiné jsem zatím neměl a ani neplánuji

Reagovat
bio
bio

14.11.11 23:30

a desticky bez imbusu ale tedko nepujdou vymenit…

Reagovat
antt
antt

14.11.11 23:26

JayDee: gramy v podobě bláta na kyvce taky neřeším:)

Reagovat
antt
antt

14.11.11 23:25

lukas: nene, na branding:)

Reagovat
antt
antt

14.11.11 23:24

tak už jsem zažil chrastění zadních desek, tady s tím tam nic jentak nespadne. Chtěl jsem to udělat z hliníku, al ežádný ve vhodné tloušťcejsem nenašel. Tady si říkám, že se ten nerez tak rychle neohřeje a funguje to tak trochu jako sání :)

Reagovat
lukas aka mitro

14.11.11 23:23

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
JayDee
JayDee

14.11.11 23:21

Gramy navic, je to seredny, odvetravani trmenu horsi. Any benefits? :-/

Reagovat
cukerko
cukerko

14.11.11 23:19

:D no chladit neviem ci to bude, ale ked sa ti to paci tak preco nie:)

Reagovat
antt
antt

14.11.11 23:19

To chlazení by mohl někdo odůvodnit. Na jednom místním asfaltovém sešupu mi zadní brzda přestávala brzdit ikdyž byli 3 stupně nad nulou, s tímto to brzdí i při 12ti stupních, pro mě záhada

Reagovat

Další galerie z kategorie

mirorek2 13
GrebFuf 8
puka 13
Ondrejst 17
s4r 17
trpaslik72 8