Velikost | 18 |
Hmotnost | 9,672 |
Rám | NoSaint Luzifer scandium |
Vidlice | Fox F100RLC 07 - tunning by Milan |
Tlumič | nepoužívám |
Hlavové složení | Ritchey WCS |
Kliky | Truvativ Stylo |
Středové složení | Giga X Pipe |
Přesmykač | XT |
Měnič | XTR 2007 |
Řazení | XTR 2007 Dual Control |
Převodník | 22-32-44 Truvativ |
Kazeta | XT 11-32 |
Řetěz | Sram PC 971 |
Náboj přední | Mavic Crossmax SLR 2007 |
Náboj zadní | Mavic Crossmax SLR 2007 |
Brzda přední | XTR 2007 |
Brzda zadní | XTR 2007 |
Brzdové páky | Dual Control XTR 2007 |
Ráfek přední | Mavic Crossmax SLR 2007 |
Ráfek zadní | Mavic Crossmax SLR 2007 |
Dráty | Mavic |
Pedály | Shimano 540 |
Řídítka | Ritchey WCS Carbon |
Představec | Ritchey WCS 4axis |
Sedlovka | Ritchey WCS Carbon |
Sedlo | Selle Italia SLR New Gel Flow |
Pláště | Schwalbe RocketRon 2.1/Racing Ralph 2.1 - NoTubes |
2Sydney: Však já jsem nepsal, že to má víc než píšeš, ale že by to mohlo mít i MÍŇ než píšeš! :-) Rozumíme si jo?
to Popik: sedlo je nejslabší článek :-(…po 50 km už ho docela citím…ale zadek má každý jinej
to Lowrider: s váhou mám dobrej pocit, že je to skutečná hmotnost a né jenom vysněná představa…po výměně plášťů čekám kolem 9.4kg :-)
to kubad: v létě chci zkusit FuriousFred s NoTube, až doslouží, tak vyměním kliky a smyk…a tak pořád dokola :-))
Jo jo krásné kolo, jaké je to sedlo, pohodlné? Docela jsem o něm přemýšlel…
To bych řek, že bude mít i míň kg ;-). Ještě kliky bych vyměnil. Jinak fakt paráda.
ok, já neřikam že ďábel není pěknej to ne, to všechna čest, jen sem vyslovil názor, že ty kola mi k tomu nepasujou, ale v poho :-)
to přišlapávač: to je právě to krásný, že si každý může postavit kolo podle své chuti, ne? :-)..Tvuj Rass je taky fajnovej
To přišlapávač: nic není 100% dokonalý, crossmaxy má zase každej druhej:-), btw jel jsi AC někdy?
a když už crossmaxy tak místo XL bych už sáhnul po SL/ popřípadě SLR protože tam je rozdíl nějaký dva) tři tisíce a ta investice se vyplatí
a crossmaxy sou daleko tužší a hezčí a jedou :-)
je to zabitý těma kolama :-( crossmaxy by byly lepší
servis mám kousek od domu (bikezone) a Crossmaxy jsou zase podstatně dražší a o 150g těžší;-)…nikam tě nelámu, to si musí každý rozhodnout sám
Hm, to si mi s vyberem moc nepomohl – prave premyslim, mezi XL a tema AC – mam to ale i na MTBO, kde ty kola dostavaj dost zabrat – premyslim, co mi vic vydrzi a co bude lip servisovatelny… Ale asi pujdu do tech XL…
pokračování: ve stylu Crosmax XL:-)))…no ale ty bych bral taky…to si nevybereš
Mám na nich asi 2000km, zadní má pořád trochu osmu, ale centrovat jsem to musel nechat jen jednou. Náby je potřeba udržovat v čistitě…jinak jsou rychlý…když to shrnu: jestli bych je koupil znova nevím, ale zklamaný nejsem…aspoň to není tuctovka ve s
Jak jsi spokojeny s tema kolama? uz je asi budes nejaky cas jezdit… koupil by si je znovu?
To brantec: pracuje se na tom, čekám na novou vidlu, tato půjde zpět na Meridu (zimák)
Libi, jen bych zarizl krk vidlice nebo dal predstavec navrch a otocil ho. No, ty rohy a vidla..:-) Aspon neco mame stejnyho:-D
to CHARMIN: Mám na něm zatím jen 500km, ale kromě uchycení bovdenu k zadním Včkám nemám výhrady…max. spokojenost :-)
13.3.07 19:36
No na to jak sou krátké je128g dost, k tomu kolu blbě vypadají, ale pokud ti sedí jezdíš na tom ty
to kubad: rád si nechám s rozdělením bovdenu k zadní brzdě poradit…nerad bych tam dával nějaký adaptéry, který by pružily…rohy váží 128g, je to moc? Přesto díky za hodnocení:-)
Lehčí vidlice by mu slušela víc, ale pokud chodí dobře proč měnit.Vyměnil bych ty rohy od Meridy jsou hnusné a pěkně těžké. Nokony to chce rozdělit, u přehazky už to tuším máš, ještě zadní brzdu, asi to ale bude chtít udělat spešl koncovky do rámu.
červenej neoprén dolů,vidle by mohla být lepší na takovej rám a kola by mohly bejt lepčí.Přesto super
Mě se ta vidle náhodou líbi… :) sice je těžká, ale funkční a skoro nezničitelná :) Taky bych ji vyměnil za model 2005 – tahle je o poznaní hezčí :) musí to být radost jezdit
bud kola na drsnější zacházení nebo lehčí vidle, ted to není vyvážený. Ale i tak super, a ani to nemuselo být tak drahý
to Gorgov:pokud vím tak No Saint jsou německá kola a i továrna, kde se to svařuje je v německu, z tajwanu se berou jen některé díly.Jinak v německu to berou něco jako u nás Duratec-alespoň co sem se s němci bavil.
No Sainty se mi moc líbí.Se divím, že nejsou více známé mezi bikerstvem.Kamoši nikdy netuší, co to je za značku, když přijedu na svém kole .Sousedi jsou šikovní.
to honza.biker: původně nic moc, byla málo citlivá…ale co mi ji Milan poladil a vymenil negativku, tak je to výrazně lepší…doporučuju
Jak chodi ta MX Comp?? taky o ni uvazuju…
Luxusní kolečko, už jsem se lekl, že nás tady zase provokuje scalpel jedním ze svých skvostů… ;))
to Gorgov,Marin, orca.1: pomalu mě začínáte přesvědčovat…červený neopren pujde dolů…kolo jsem poskládal dnes, takže potřebuje ještě doladit:-)
to Žigo: vidle má 1950g, takže kolo má dobrýho půl kila rezervu…to Meesha:zatím nemám na novou:-(
Mas to fakt pekne. Akurat ja by som sa zbavil tych dualov. A vahu by som tipoval hadam aj mensiu.
to Gorgov: v kuse je zadní brzda, ta jinak nejde…šaltry jsou pod rámovkou dělený…na fotce je to blbě vidět:-)
dost divně složený bovdeny- proč v kuse pod horní rámovkou a vzadu dělený? sundej ten červenej neopren
Původně to byla Merida Mattsspeed04 a já vyměňoval a vyměňoval…když letím na hubu, tak to většinou odnesou rohy…tak jsem je tam zatím nechal…váha je pravdivá:-)
parádní kollečko…a pokud to má fakt 10,1 kg tak je to fakt super…(kde se ti tam vzali ty rohy z Meridy?)
Jediný co mi tam nesedí je ta vidle, příde mi ke zbytku málo chrtí. Ale jinak je to moc krásnej bike !
Přední 682g, zadní 781g, plus vyhazováky 2×50g…ale je to fakt pro lehkou váhu…mám 70kg