Já vybírala podle vzhledu, manžel podle komponentů a tohle je výsledek :-)
Konečně je to jednou naopak – manžel závidí bajka mě :-D
Zatím jsem jela akorát malou testovací jízdu a jediné co, tak budu muset asi upravit šířku řidítek.
Recenzi napíšu až se svezu pořádně, už teď se strašně těším :-)
(vloženo 19.2.25)
Značka | TREK |
Model | Top Fuel 9.8 GX AXS Gen 3 |
Modelový rok | 2024 |
Velikost | M/L |
Hmotnost | nezváženo |
Rám | TREK, karbon OCLV |
Vidlice | RockShox Pike Select+, pružina DebonAir, tlumení Charger 3 RC2, zdvih 130 mm |
Tlumič | RockShox Deluxe Ulitmate RCT, 185 mm x 50 mm |
Kliky | SRAM GX Eagle |
Středové složení | SRAM DUB MTB Wide |
Měnič | SRAM GX Eagle AXS |
Řazení | SRAM GX Eagle AXS, 12 rychlostí |
Převodník | SRAM 30T |
Kazeta | SRAM Eagle XS-1275 |
Řetěz | SRAM GX Eagle |
Náboj přední | Bontrager |
Náboj zadní | Bontrager |
Brzda přední | SRAM Level Bronze |
Brzda zadní | SRAM Level Bronze |
Ráfek přední | Bontrager Line Elite 30, karbon OCLV |
Ráfek zadní | Bontrager Line Elite 30, karbon OCLV |
Pedály | OneUp Composite |
Řídítka | Bontrager RSL, gripy Bontrager XR Trail Elite |
Představec | Bontrager RSL |
Sedlovka | Bontrager Line Elite, teleskop |
Sedlo | Bontrager Arvada |
Pláště | Bontrager XR4 Team Issue, bezduše |
Krasnej bajk, barevne se mi to taky libi a sedi mi tam i ty sede boky plastu. At to jezdi :-)
Aduldinho, mirorek2, Pepe72 > Moc děkuji :-)
GGW > Snad to nebude tak hrozný :-D
TK75 > Prý od vzhledu krabice … :-D Díky :-D
J1RKA > Nestraš :-D Díky moc :-)
nadhera za 5*
jinak drzim palce Fiend, aby to nedopadlo < furt to rezu pane mistr a porad jeto sakra kratky :D >
Stejně by bylo zajímavý video srovnání generací, kam se během pár let posunula geo, zdvihy…
Jakože seřezávat už tak to ultra tuhý kombo o 10 čísel… Bude jak z cihel ten kokpit :))
Moc pěkný čistý bajk pro holku, ať to jezdí.
PS GX kliky se k tomu hodí :-)
Parádní strojovna, manželovu závist chápu, tak tu máš pět a ať to sviští po strništi! ;-)
„když jsme ještě změřili řídítka na původním kole a zjistili jsme, že jsou o 10 cm kratší než na Treku“ :-)
Původní kolo byl Traktůrek?
Pokud ano, tak to mělo delší představec, než teď Trek, takže se zkracováním opatrně. O 10 cm to nejspíš potřeba zkrátit nebude. Hodil bych na to jiné lock-on gripy s dírou z boku, ať to jde posunout dovnitř i přes okraj řidítek, pořádně zkoušel a teprve po nalezení optima řezal ;-)
patricson > Jakýpak za zenitem? Myslím, že nikdy není pozdě :-)
MilesWheeler > Děkuji :-)
GGW > Ne, ne … žádný polepy, růžový pedály atd. , úplně si umím představit, jak bych takový krásný kolo zmastila :-D
Azmir > Děkuji :-) Jj, řídítka budou kratší. Původně jsem myslela, že ne, přišlo mi to přirozené, když jsem na něj sedla a chytla je, ale jela jsem na něm sotva 10 minut, to se toho moc nepozná. Pak mi manžel řekl, že mám ty ruce hrozně rozcapený a když jsme ještě změřili řídítka na původním kole a zjistili jsme, že jsou o 10 cm kratší než na Treku, tak jsem usoudila, že to asi fakt bude potřeba :-D
Azmir: tak hlavně nový fully od Treku jsou cenově mimo. V momentě, kdy ho člověk zaplatí, má hodnotu poloviční.
S tou univerzálností je to takový ošidný, pův. čistě XC rám, je v posl. gen. dost jinde.
Moc krásné kolo, čistý vzhled. Škoda že jste nepořídili nejnovější generaci, je zas o level dále. Jenom mě napadlo, nebudou ta řídítka pro tebe moc široká?
Ja si umim predstavit ty metalicke/stribrne polepy na PIKE ;) Krasny kolo… Trochu nedoceneny, pritom hrozne univerzalni ram.
Luxus.