Velikost | mno tak akorat |
Hmotnost | cca 22 Kg |
Rám | ocel jako řemen se značením Jaguar |
Vidlice | taky ocel |
Tlumič | sada pér pod sedačkou |
Hlavové složení | mno to je zajimavé |
Kliky | ocel jako vzdy |
Přesmykač | neni |
Měnič | taky neni |
Řetěz | těžkej |
Náboj přední | noname |
Náboj zadní | DRP torpedo |
Brzda přední | pláštového typu |
Brzda zadní | torpedo |
Brzdové páky | kovové dlouhá zahlé |
Ráfek přední | s linkováním |
Ráfek zadní | schodný s předním |
Dráty | ty byly zrezlé |
Pedály | pryžové |
Řídítka | s dřevěnýmy držátky |
Sedlovka | zahlá trubka |
Sedlo | kůže jako vždy |
Pláště | původně Baťa ale ty se nejezdí |
Pěkné kolečko. V jinak pěkném popisu mi jen trochu chybí jméno výrobce. Tedy Moric Arndt Čenkov.
Videl jsem nazivo, puvodni lak, fakt super super.
Proc se jich dochova mnohem vic damskych?
Paradni stroj! Já na svého starého dámského favorita také nedám dopustit. Bohužel není v tak super stavu jako tento Jaguár.
super fotky, pěkně tam zapádá… děda má něco podobnýho, i když ne tak luxusní, z roku 1907.. až bude příležitost, nafotím a hodím sem…
Podívejte se HOLUB !
kdybyste se chtel nekdo neceho podobného zbavit tak mejlnete :D