Doplněk k technickému Canyonu Spektralu 9, kolo na asfalt, cyklostezky, polní a lesní cesty. Něco rychlejšího na najíždění km. Kolo mile překvapilo svojí pohodlností, systém zadního odpružení opravdu funguje, přední vidlice skvělá. Kolo tuhé, obratné a solidně jede. Velmi pohodlné sedlo. Velmi pohodlný Gravel. Měřím 178 cm, jsem na pomezí velikosti 54 a 56, docela dilema, projel jsem obě velikosti a nakonec na doporučení jsem vzal 54 kvůli lepší funkci zadní stavby. Akorát při garanční prohlídce nechám zkrátit o něco krk řízení a potřebuji o něco širší řidítka.
(vloženo dnes)
Značka | Cannondale |
Model | Topstone Carbon Lefty AXS |
Modelový rok | 2025 |
Velikost | 54 |
Hmotnost | 10,48 |
Rám | Topstone Carbon, Kingpin suspension system |
Vidlice | Lefty Oliver, 40mm travel, lockout |
Hlavové složení | Acros IS52/40 ICR |
Kliky | SRAM Rival DUB Wide, 42T |
Středové složení | SRAM DUB BSA Road 68 Wide |
Měnič | SRAM Rival AXS |
Řazení | SRAM GX Eagle AXS, T-Type |
Převodník | Sram DM X-SYNC Black Rival |
Kazeta | SRAM GX XS-1275, 10-52, T-Type, 12-speed |
Řetěz | SRAM GX Eagle Transmission, 12-speed |
Náboj přední | Lefty 50, 6-Bolt |
Náboj zadní | DT Swiss 370, 12x142mm centerlock |
Brzda přední | SRAM Rival hydraulic disc, 160mm X 6-bolt front |
Brzda zadní | SRAM Rival hydraulic disc, 160mm CenterLine, centerlock rear rotors |
Brzdové páky | SRAM Rival AXS hydraulic disc |
Ráfek přední | Reserve 40 GR Carbon, Turbulent Aero Tech, 24h, tubeless ready |
Ráfek zadní | Reserve 44 GR Carbon, Turbulent Aero Tech, 24h, tubeless ready |
Dráty | Sapim CX-Delta J-bend |
Pedály | SHIMANO SPD XT PD-M8100 s kufry SM-SH51 |
Řídítka | Easton EA70 AX |
Představec | Cannondale C1 Conceal, Alloy, 31.8, -6° |
Sedlovka | Cannondale SAVE Carbon, 27.2x350mm |
Sedlo | Fizik Terra Argo X5 |
Pláště | WTB Raddler TCS Light, 700x44c, tubeless ready |
. Technologie tam jsou. Lefty tam je. Karbon tam je ale vubec to neni hezké :( a jeste drahé.. promin ale prijde mi to jako domy z kategorie podnikatelské baroko…
Máš to pěkný,měl jsem podobný v Sku a váha se zastavila na 9,57kg včetně pedálů.Neměl jsem prodlém se servisem,ale i tak jsem byl rád,že jsem se jej zbavil,nemohl jsem dát jiné kliky,zadní stavba asymetr,servis Aspire tragédie,prodal jsem a koupil jiné,které nemá v oceli žádné vymoženosti,vše venkem a elektrika šla též z domu.I tak 5* ,ať slouží,hlavně ať baví :-)
pekny. Na vaze ( pry ) nesejde, tak je asi nepatricny to resit, ale kolo s prednim odpruzenim ( navic s minimalnim zdvihem) za 170+ tyček a 10,5 kila? no nevim nevim.
orm: Liší se to od XC. Můj HT Canyon v gravel verzi s pláštěmi Tufo 48 mm s plnohodnotnou vidlicí váží 9,8 kg za téměř poloviční cenu.
Též bych se příkláněl více k jednoduchosti, ale kolo je to parádní, dávám pět a ať dělá jen a jen radost! ????
Mj24 tak to tvé Bmc se 129 Suntourem a teleskopkou taky těch 11kg horko těžko má…bych to viděl tak na 12.5 minimálně
Když jsem měl takhle podobne postavený Chisel na 120 Sidce tak to bylo skoro 13kg
Vypada to suprove, ale uz se tam ztraci ta jednoduchost gravelu pro kterou se mne tato kategorie kol libi. Tohle se uz nelisi od XC.
Dal jsem za 5, líbí se mi to. Jen si říkám, můj obyč těžký hardtail s 2kg vidlou, al. kolama a teleskopem má 11kg? Proč je to sakra tak těžké?
5*