kladka není nutná – zasírá se:) http://www.speen.de/…Umlenker.pdf
r.f.: no právě že do bláta mi to přijde na prd-trochu víc zmáčkneš a jdeš. Jel jsem taky na BB5 a za mě prostě ne… JSt: naopak, není důvod z toho dělat tank. Depresy: přesně tak, lepší než když se ti zanáší bovden.
9.11.10 15:09
easy: mám BB5 Road a brždění je naprosto v pořádku… naopak myslim, že by bylo lepší do bláta a tak mít ty kotouče… a hmotnost není nijak extra vysoká
No tak když pominu to, že to dle mého není hezké, tak je to těžké a nesnadno bych sháněl kotoučovej náboj na Campu. Každopádně se třmen se silničníma pákama dost obtížně sžívá a výsledný brzdný účinek je zbytečně velký.
Jo tak v zelený to bude pecka! Jen mi pověz, proč ne kotouče na krosku?
Hmmmmmm :-)
Barva bude tato zelená: http://www.skoda-auto.cz/…colours.aspx Depresy: viz Trek XO1 a Trek HiFi
8.11.10 21:32
No, to se mi zrovna 2× nelíbí. Znám i elegantnější řešení. Ale já se prostě rozhod pro přiblblou kladku no :)
8.11.10 21:20
Kroska, no. :) Kotouče ani omylem, na krosce s nima už jsem jel a ne e. A vedení vrchem je u krosky klasika, jen tam pak musí být ta přiblblá kladka na přesmykač no…
Ale proč to vedení vrchem? A dal bych tam i navářku na kotoučovku…co kdyby;)
easyrider: Mám delší vedení, tak sem nejdřiv uvažoval o treku (to mi přišlo pod tvou úroveň), ale teď sem si konečně uvědomil, proč tam neni vidle a máš vedení pro cantík a navářku na smyk…;) To bude mazec…;)
konečně to má normální patky :-) paráda. jinak zatím nevyužiji tvých služeb, možná až někdy později…
Trubky od zahraničního dýlera, průměr ráfků to bude mít jak 29", ale… :)
To se mi líbí…to bude zase 29"? A co ty čepy? Kotouče už nechceš? Trubky máš od Fortu nebo přes někoho?;)