Na obrázcích ještě původní s předstastavcem a rohy RITCHEY
a převodníkem 22 zubů, pedály XTR, sedlem Gobi a Explorery
Současná podoba od 3. dubna 2010
(vloženo 31.3.12)
Velikost | 17,5 |
Hmotnost | okolo přes 9 kg a když bych ho odstrojil do pojízdného stavu, tak i pod 9 kg |
Rám | TREK ZR9000 |
Vidlice | PELLS XF3 Long |
Tlumič | není |
Hlavové složení | Cane Creek S-6 |
Kliky | SHIMANO XTR, 175 mm |
Středové složení | SHIMANO XTR |
Přesmykač | SRAM X.9 |
Měnič | SRAM X.9 |
Řazení | gripshift SRAM X.0 |
Převodník | SHIMANO XTR 44/32, velká pila už jen Middleburn :-) |
Kazeta | SHIMANO DEORE XT 11-32 |
Řetěz | C9 |
Náboj přední | Fulcrum Red Metal 3 |
Náboj zadní | Fulcrum Red Metal 3 |
Brzda přední | Formula R1 |
Brzda zadní | Formula R1 |
Brzdové páky | Formula R1 |
Ráfek přední | Fulcrum Red Metal 3 |
Ráfek zadní | Fulcrum Red Metal 3 |
Dráty | Fulcrum Red Metal 3 |
Pedály | SHIMANO Ultegra PD-A600 - 290,2 g |
Řídítka | RITCHEY Carbon WCS 58 cm, rohy Ritchey WCS |
Představec | Token 110 mm 8° |
Sedlovka | RITCHEY Carbon WCS 31,6 mm/400 mm |
Sedlo | Gobi |
Pláště | Continental Race King Supersonic 2,0 |
Tak po čtyřech letech pošel i tento Elite series 8.8.
Škoda Krtka, ale práci si tedy odvedl…
Bretton ho reklamací reinkarnoval do Treku Elite series 8.8 :-)
Po osmi letech poctivé služby odešel…
Taky mám GripShift X.0 a ten pocit když se po drsném výjezdu přehoupnu přes teréní vlnu a jedním otočením zápěstí přejedu celou kazetu se nedá ničím nahradit ;-)
10.9.11 23:52
JakubCh: Pokud člověk nejezdí extra rozbitým terénem nebo jen po kořenech, tak je ta vidle jen o hlavě. Pokud to hlava stráví, tak na dlouhé štreky v normálním terénu je pevná vidle ideální.
Kolo krásné, ale co ta vidlice ? Co to dělá v terénu ? Nějak si to neumím představit, nikdy jsem ji naživo neviděl..
no vidis jak tomu tie kotuce a poriadne gumy pomohli, este vidla a mas plnohodnotney mtb :-)
Máš to moc pěkný.
Tak obě kola jsou po smrti, do jara to musím pořešit. Zatím tam mám těžké Black Jack s placatými dráty. Aspoň něco.
Absolutní stylovka. Jen já bych na tý pevný vidly asi umřel. jinak super
Pevná vidle je zpět :-D
jo tak to bych si nechal libit,skvely zavodak nema chybu ja bych jen dal dt rafky,protoze je tam kombinace cerne a cervene:-D
24.4.08 08:01
Ještě to zkus s tím SIDem vyfotit ;-). Nevadí, že to máš poškrábaný :-).
Fešáček :o)
jako nemam co dodat, ale aspon tech 75mm by si to kolo a tvoje zapěstí asi zasloužilo:-)
Hrůza tohle kolo, špatný vtip, prosimtě, zahoď to do škarpy a pak nám napiš, kde to kolo je :-)))
proklatě malý,proklatě rychlý a proklatě lehký „full“:-)prostě super
22/25 je stejný převod jako 29/33 a na to moje ježdění to stačí. A někde jsem četl, že přemýšlíš o 32 :-)
Lowrider: Za co?
Přejmenuj si toho Krtka na Trek 8900. Když napíšu do vyhledávání Trek 8900 tak Tě to nenajde, takže ty kola nemůžu najít všechy tři vedle sebe co tu na b-f jsou :). Víš o čom mluvím jo? :)
nádražák: nejsem technoid a ještě před týdnem jsem nevěděl, co je octalink. Proto mi to kolo stavěl kámoš. Tyhle kliky už si nechám, protože mi každý říká, že jsou taky hezké, tak už je řešit nebudu :-D
prubni tyto kliky http://www.trinnity.cz/DetailPage.asp?…
pěkné dělo,v čem byl problém s těmi klikami cannondale.Osa by tam měla být xt octalink 113mm,ne?Kámoš je vozí na RB a bez problému.
jojo vidle je supr, dneska jsme byli s Pavlem venku a to jste neviděli co ta vidle dělá při brzdění. Jak auto co má ABS naplno. :-D
kubad: tak jsem našel ty kliky: http://www.cykl.cz/index.php?…
WASP a LEONTYNEK: zatím jsem s ní jel jen chvíli a drncá to trochu víc. Až dám něco dlouhého, tak dám vědět. Ale včera jsem při focení zchroml, tak do terénu teď moc nemůžu.
Gung-Ho: Prijde mi, ze tyhle plaste jsou prave jedny z nejhorsich, ktere se daji ted sehnat… jinak opravdova parada!
Dneska jsem tuhle raketu viděl naživo, protože mi jí Pavel přivezl ukázat do práce osobně .Váhu tipuju 8,5–9 kg max.! Je to lehoučký a parádní stroj. A taky jsem málem upadl při tý hlášce nouzovka=XTR! SUPER
Tak tohle je skutečná raketa, to na 24ce přibude okruhů, zvlášť oceňuju, že i na vzdory gramaření sou nazuty pláště, s kterejma se člověk nemusí bát vjet do terénu:-)
Na tenhle rám jsem koukal v Ostravě u Yogiho a moc se mi líbil…Trek šel do sebe :-)))
pekne nenapadna strela
Hnoj: co je s WCS?
Nám se líbí sličný frankenstein ! Ztráta bodů za WCS, je skutečně tak těžký být originální?
Ja se sice vydavam druhym smerem (hlavne to pohodlicko) , treba na sebe v lesich nekde narazime … Davam
nemuzu si pomoct, ale na te 1. fotce mi to pripada jak nejaky damsky kolo…ale hodne dobry:) Snad jsem tim nikoho neurazil…Super komponenty
hmm, o kolik kil sis polepšil? a kolik kol navíc s tímhle dáš na 24hours? :-)
Uvažuju o o komplet titanu s dvojtácem, ale to by bylo dalších 15 litrů navíc, tak asi až někdy v budoucnu, až se mi tohle okouká :-)
vypada to dobre, ale ta pevna vidle v terenu dost zpomaluje…
Ten smyk měl být původně taky SRAMovej, ale zase nepasoval na rouru, tak tam šel tento, ale to je celkem fuk
jo, fajne bike:) jen bych dal smyk taky od sramu a carbonovy kliky truvativ at je to kompletni jak to wcs…