Velikost | S |
Hmotnost | 14,8kg s pedálama |
Rám | YT Wicked 650b |
Vidlice | RS Pike |
Tlumič | RS Monarch |
Hlavové složení | Acros |
Kliky | RF Turbine |
Středové složení | RF |
Přesmykač | Sram X9 |
Měnič | Sram X9 |
Řazení | Sram X9 |
Převodník | RF 22-36 |
Kazeta | Sram PG1050 |
Řetěz | Sram |
Náboj přední | DT E1900 |
Náboj zadní | DT E1900 |
Brzda přední | Avid Elixir 5 + 200mm HS1 |
Brzda zadní | Avid Elixir 5 + 200mm HS1 |
Brzdové páky | Avid Elixir 5 |
Ráfek přední | DT E1900 |
Ráfek zadní | DT E1900 |
Dráty | DT E1900 |
Pedály | Starý PD-M 520 |
Řídítka | Kore Mega 760mm |
Představec | Kore Repute 50mm |
Sedlovka | RS Reverb 125mm |
Sedlo | YT industries |
Pláště | Conti Trail+mountainKing 27x2,4 Protection |
Ryde i ZTR by byly myslim fajn… a asi bych se priklanel k nazoru Jendy… ale kdyz bys prodal cely kola za dobre, pak klidne cely novy kola…
nejsem žádnej extra znalec ráfků, nicméně třeba ZTR se 28 děrový dělaj, na tvejch 63 kg by mohl sedět i remerx hurry akorat nevim jestli by sis váhově polepšil, určitě toho ale bude víc
No pokud bych za ně měl dostat tak málo aby se to nevyplatilo, tak si je radši nechám:-) a vzhledem k tomu , že náby jsou na 28děr se výběr ráfků docela zúžuje… btw: co bys doporučil?
jasně, jenom si myslím že investice do novejch ráfků včetně přepletení i když ty starý vyhodíš bude nižší , než nový kola který budou lehčí ale ve stejný kvalitě. Ale je to tvůj boj ;-)
jinak nic proti DT, ale na mejch 63kg jsou prostě zbytečně bytelný… Po debatě s Hnojem je v hledáčku Ryde trace trail …
Jenda: Samotný ráfy těžko prodám, takže vzhledem k tomu, že nemám prachy je to ta reálnější možnost jak přijít k lehčím kolům…
pořád nechápu proč chceš měnit ty kola, ty náby jsou výraznej nadprůměr a ráfek je spotřebák, takže měň až to bude aktuální.
to all: Zásadní věc je, že nemám prachy… Z toho vyplývá následující: výměna brzd- dost těžko, jednoplacka- ani omylem, jiný kola- pokud se prodaj současný, gumy- rád bych, ale ještě nevim co(nechci žádnou 2,25slupku)
Scret: na focusu jsem měl taky matchmaker, ale sedlovku KS, takže objímka vedle… Oproti tomu je reverb přímo na páce dost zásadní posun, takže bych to nerad měnil…
kola, gumy, kotouče menší musí stačit, jednoplacka (případně i kliky)…
Brzdy by šly Shimana.. Až se zbavíš přesmyku, přehodíš ovládání reverba nalevo a řazení sram na shimano brzdu jde řešit adaptérem nebo samodomo. Shodit kilo hmotnosti nebude problém…
kluzak: pri dnesni siri rodel bych se o misto nebal:) pokud nemas extra kratke prsty, ergonomie bude taky v poho… Za me mozna jeste lepsi, prtze si to muzes relativne natocit… A brzdy dle libosti – shimana, hope, formule…
19.11.14 13:28
kluzák: těžkej je TK PT, jestli ho budeš měnit, vyměň ho za UST 2.2 ( poddajná kostra, dobrá hmotnost a měkkčí směs – objemem jako MK 2.4 PT). Brzdy asi jedině Hope + matchmaker. Kola nech zaplést na stávající náby, ušetříš a fce bude dobrá.
parádní enduro-bike, rád bych se na něčem podobným někdy svezl. Každopádně dobrej základ pro další tuning.
proc hned menit kola, neni lepsi vymenit pripadne jen rafky az je rozstipes? Ty naby budou podle me velmi slusny, za usetreny penize vem SLX brzdy.
Máš to fakt pěkný.Až proběhne výměna kol a brzd tak to bude super.
ale jo, nevypada to zle…mas to
scret: radši nadhoď nějaký řešení kdy nebudu mít plný rodla objímek a zprasenou ergonomii…
co se brzd týče, tak ty zatím zůstanou, protože: a)brzděj, b)jediná reálá možnost jsou Guide a o těch se toho zatím moc neví, c)nejsou prachy
Váha, jako taková není problém, ale kombinace težkejch plášťů i duší, průměrnejch 27,5 kol a slabejch rukou dělá z jízdy v bordelu solidní rodeo (ale řešení se už chystá)
18.11.14 20:17
hmotnost nic moc teda, ale jinak