Velikost | 58 |
Rám | Favorit F1 Speciál asi Reynolds |
Vidlice | Favorit F1 |
Hlavové složení | Campagnolo |
Kliky | Walter |
Středové složení | zatím nevím |
Přesmykač | Campagnolo Super Record na navářku |
Měnič | Campagnolo Super Record |
Řazení | Campagnolo |
Převodník | Campagnolo 53/44 |
Kazeta | 6-ti kolo zatím neznámého výrobce |
Řetěz | Sachs PC80R |
Náboj přední | campagnolo record |
Náboj zadní | campagnolo record |
Brzda přední | campagnolo |
Brzda zadní | campagnolo |
Brzdové páky | Shimano Exage Motion |
Ráfek přední | Mavic GP4 |
Ráfek zadní | Mavic GP4 |
Pedály | bez |
Řídítka | Cinelli Giro D´Italia |
Představec | neznámí |
Sedlovka | Campagnolo 26,2 |
Sedlo | San Marco Rolls |
Pláště | galusky |
Velice zachovalý exponat, osazený komp. které se tehdy jezdily. Střed je Campa !, chtělo by to ale převodníky 54/42 a rám podle mne není z Reinoldsu, ale z Chomutovských trubek.
ram je obycejny F1,. vydlice je s Reynoldsu. podicej se na prechod trubka a koncovky
scalar: co jsem se dočetl na internetu, tak Super se měl dělat z L-roll a Reynolds a Super Speciál z Columbus SL a SLX