konečná podoba: předělaný koncovky, naeloxováno, váha setu 48g!
(vloženo 15.3.10)
Bulda: šrouby Ti M5, vpředu v 9 a vzadu v 10mm ose, nějakej matroš tam teda je, na druhý straně v obou díra 4,2mm
no jak jsem psal, spíš bych se bál nepružné (nevratné) deformace, asi to bude chtít častěj kontrolovat, přechody koukám máš zaoblené, tam problém nebude, kolem závitu je matroše dost? ale dle předchozího příspěvku tomu asi rozumíš dost na to,
Alu 7075 T6– Rm 540MPa(Rp460) a Ti GR5– Rm 890MP (Rp830), moje osy uprostřed 6mm, Ti osy 4,5mm tak uvidíme
Tak tak Jecnak, dural na tom neni v tahu a s pruznosti zdaleka tak dobre, jako ocel …bych se bal, ze to praskne, nebo spis „natahne“ ⇒ povoli, to zeslabeni by mi asi za tech par g nestalo …radsi at se nic z toho nenaplni
Paráda, až otestuješ, ten zadní bych bral, klidně by tam mohlo bejt víc materiálu. Zadní RWS váží 66g a stojí přes tisícovku, neuvažuješ o výrobě?
Tak to bych neriskoval, zvlast jestli netusis co to bylo za dural. Hlinik to snad neni :-D
pačes : me se jedna o to , ze manzelka ma na kole zbytecne 9 mm osy na prednim i zadnim kole . Myslim ze by se tady dalo tech 50– 70 g usetrit . Nechce se me kupovat nove naboje .
Kimlo :rychloupínáky pro předělaný noboje A2Z- na 9mm přední a 10mm zadní osa, jinak aniž bych něco kopíroval našel jsem nedávno něco podobnýho na str. 13 http://www.airoo.cz/frm-katalog.pdf
Radari: ze zátek nábojů A2Z XCR-32 převrtáním ca –15g, ale o váze to není
25m tyč Alu 7075 T6 mi ležela doma, práce soustruh a fréza 600, Ti šrouby 140, elox asi 50, Autocad nákres doma syn zdarma:-)
Cau , uvazuju ze do toho pujdu taky . Vazil si kolik si usetril gramu oproti puvodnimu stavu a jakou delku+prumer si zmensoval .